Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zbyt niskie ciśnienie gazu?

VII Cisnienie instalacja reduktor LPG Lovato

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 micmat87

micmat87
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:199 ;)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 12.06.2016

Witam, nie znalazłem odpowiedzi na pytanie w Google ani tutaj (być moze źle szukałem...)

 

Chodzi o uzyskanie informacji jakie powinno być ciśnienie na reduktorze?

Na ostatnim przeglądzie kontrolnym u gazownika po przejechaniu 15 tys na gazie, pracownik stwierdził ze ów ciśnienie jest zbyt niskie ( jak dobrze pamiętam albo ~0,65 bara lub ~0,80 bara ),czy ktoś wie jakie powinno być?  

Czy są jakieś skutki jeżdżenia ze zbyt niskim ciśnieniem?

Instalacja (Lovato) jest na gwarancji więc jeśli coś jest do wymiany dobrze by było z niej skorzystać.

Pozdrawiam


  • 0

#2 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:58, 13.06.2016

Niech gazownik zrobi przegląd instalacji, wymieni filtry i wyreguluje ciśnienie. To jest jego zadanie a nie tylko stwierdził, że za niskie!!

 

Zazwyczaj gazownicy ustawiają w granicach 1.0-1.4 bara zależnie od użytych wtryskiwaczy (i dysz we wtryskiwaczach), mocy silnika i innych czynników.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#3 micmat87

micmat87
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:199 ;)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:43, 13.06.2016

Filtry wymienione, ustawial ciśnienie i właśnie maksymalne było takie jak pisałem. Mówił ze to wina reduktora prawdopodobnie i ze jeśli nic się nie dzieje to tak może być. Jakoś mu nie ufam... Nie wiem czy go cisnac o wymianę wyżej wymienionego i czy są jakieś konsekwencje jazdy ze zbyt niskim ciśnieniem.
  • 0

#4 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:53, 13.06.2016

seryjne ustawienie instalek jest takie, że poniżej 0.8 bara przechodzą na benzynę, więc masz zdecydowanie za niskie ciśnienie, do tego jak mu depniesz pewnie jeszcze spadnie o 0.15, przy tak niskim ciśnieniu musisz mieć mega długie czasy wtrysków które mogą się zapętlać. Ogólnie to ciśnienie powinieneś dźwignąć na przynajmniej 1.2-1.3 bara przy tym silniku co masz. Noi ktoś pewnie ściągnął blokadę przełączania na bene przy niskim ciśnieniu, w ogóle to powinno marnie jeździć na gazie bo ma pewnie ubogo nawet na wtryskach bez zwężek.


  • 0

#5 micmat87

micmat87
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:199 ;)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:56, 14.06.2016

seryjne ustawienie instalek jest takie, że poniżej 0.8 bara przechodzą na benzynę, więc masz zdecydowanie za niskie ciśnienie, do tego jak mu depniesz pewnie jeszcze spadnie o 0.15, przy tak niskim ciśnieniu musisz mieć mega długie czasy wtrysków które mogą się zapętlać. Ogólnie to ciśnienie powinieneś dźwignąć na przynajmniej 1.2-1.3 bara przy tym silniku co masz. Noi ktoś pewnie ściągnął blokadę przełączania na bene przy niskim ciśnieniu, w ogóle to powinno marnie jeździć na gazie bo ma pewnie ubogo nawet na wtryskach bez zwężek.


Dzięki. W takim razie pod koniec lipca (akurat wakacje mi się zaczynaja) oddaje do gazownika.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Cisnienie, instalacja, reduktor, LPG, Lovato

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq