Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Vsa i wykrzyknik

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 michalpoland8

michalpoland8
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 09.06.2016

Co jakiś czas mi się zapalają te dwie lampki na raz. Co to może być?
  • 0

#2 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 02:24, 10.06.2016

Czujnik cisnienia w pompie absu
Najlepiej podlaczyc pod kompa i sprawdzic bledy lub spinaczem
  • 0

#3 Szmytek

Szmytek
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Kraków/Ostrowiec Św
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:20, 10.06.2016

Czasem to moze byc cos bardziej blachego, u mnie sie to pojawialo po zmianie kol, okazalo sie ze wystarczy zresetowac pozycje kierownicy/kol na komputerze :)

A taki mialem blad : 84-01 sensor logic failure


Użytkownik Szmytek edytował ten post 09:03, 11.06.2016

  • 0

Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451

Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/


#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:39, 10.06.2016

...a skąd komputer wiedział ,że zmieniłeś koła na większe ?
.


Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:32, 10.06.2016

  • 0
                       

#5 Szmytek

Szmytek
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Kraków/Ostrowiec Św
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:53, 10.06.2016

Nie zgadzał się odczyt skrętu kierownicy ( komputer odczytywał że koła są skręcone a naprawde były prosto ) z tego co rozkminilismy z mechanikiem... błąd się wyswietlał w czasie jazdy nie zawsze po zgaszeniu i odpaleniu znikał.

Czy miało to bezpośredni związek ze zmianą kół na 100% nie wiem, wiem tyle że na fabrycznych kołach się to nie pojawiało, zmieniłem koła i się pojawiało.

Ustawiłem koła prosto zrobiłem reset pozycji kół i od 2000 - 3000 kilometrów się problem nie pojawił.

Dlatego proponuję to sprawdzić :)


  • 0

Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451

Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/


#6 michalpoland8

michalpoland8
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:03, 10.06.2016

U mnie to się pojawiło po myciu auta
  • 0

#7 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:53, 29.06.2016

Panowie co by nie zakładać nowego tematu. W aucie znajomka świeci się VSA z wykrzyknikiem i ABS. Wymigało mi błąd 17 czyli czujnik ABS lewego koła tył. Od samego czujnika ABS mógł się pojawić też błąd VSA?


  • 0

#8 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 20:55, 29.06.2016

Tak... przecież VSA korzysta z czujników ABS, dla mierzenia prędkości obrotowej koła...

Pozdrawiam
Tomek

P.S. po wymianie czujnika trzeba usunąć błędy ABS i zapamiętać położenie neutralne czujnika VSA (słowo klucz na forum - 'Samodiagnostyka spinaczem' w dziale Diagnostyka/techniczne)...
  • 0

#9 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:43, 02.07.2016

W jaki sposób można zapamiętać położenie VSA ? Potrzeba do tego HDS ? Kasowanie błędu ABS wiem, że mozna na spokojnie spinaczem ogarnąć a VSA?


  • 0

#10 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1574 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 11:50, 02.07.2016

do obsługi abs/vsa nie jest potrzebny hds, wystarczy kawałek drutu, wszystko można odczytać, wykasować itp., procedura jest opisana na forum, poszukaj w tym dziale, wszystko tu znajdziesz...


  • 0

#11 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:21, 02.07.2016

ustawiasz samochod na rownej powierzchni zbierasz piny 4i9 zapali sie kontrolka od absu jak zgasnie wciskasz szybko przycisk od vsa kontrolka zapali sie zgasnie i zapala sie abs vsa i ! zgasna wszystkie to znaczy ze zapiamietanie zakonczone :) to tak prostymi slowami


  • 0

#12 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:32, 03.07.2016

Bardzo Wam dziekuje :)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq