XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana filtra VTEC Accord VII 2.0
#16
Napisano 18:39, 09.06.2016
#17
Napisano 20:14, 09.06.2016
Vtec się wyłaczył bo ciśnienia nie miał odpowiedniego ot i to wszystko
A ciśnienia nie miał bo silnik zdychał a dokładniej jego smarowanie , ciśnienie oleju nie ma związku z filterkiem na vtecu, wywaliło błąd bo za małe ciśnienie oleju przy pewnych obrotach było ale to nie przyczyna tylko skutek .jak byś leciał po wsi do 3 tyś to też byś zatarł wałki bez błędu vteca, ten błąd w kompie , to następstwo problemów ze smarowaniem a nie przyczyna
Zablokuj sobie ten filterek i zobaczysz. To stwierdzenie "cisnienia nie mial bo silnik zdychal" wiele wyjasnia hehe. Cisnienia nie mial ale tylko w glowicy, sam silnik zasuwa do dzis. Zrozum ze te cale problemy ze smarowaniem spowodowane byly wlasnie tym filterkiem. Sitko bylo w takim osadzie jak po herbacie pomimo regularnych wymian oleju i filtrow, no ale to nie byla jazda po wsi, tylko non stop autostrada. Zapewniam Cie, ze nie ma innej drogi oleju do glowicy niz przez ten filterek.
#18
Napisano 20:27, 10.06.2016
Zablokuj sobie ten filterek i zobaczysz. To stwierdzenie "cisnienia nie mial bo silnik zdychal" wiele wyjasnia hehe. Cisnienia nie mial ale tylko w glowicy, sam silnik zasuwa do dzis. Zrozum ze te cale problemy ze smarowaniem spowodowane byly wlasnie tym filterkiem. Sitko bylo w takim osadzie jak po herbacie pomimo regularnych wymian oleju i filtrow, no ale to nie byla jazda po wsi, tylko non stop autostrada. Zapewniam Cie, ze nie ma innej drogi oleju do glowicy niz przez ten filterek.
A tak właśnie zrobię mam na półce głowicę z k20 więc zatkam vteca i dmuchnę w magistralę i wyjdzie przysłowiowe szydło z wora
Przyznaję że nie oglądałem głowicy z k20 pod tym kątem , zasugerowałem się przypadkiem w h22a gdzie klient śmigał miesiąc bez vteca a po wyjęciu zaworu okazało się że sito dosłownie zaklejone. Jakim więc cudem przez miesiąc nie zatarł wałków ?
Chyba że konstrukca głowicy z k20 jest inna niż w h22 , bo tu na 100% jast z magistrali wyjście na smarowanie wałków i na zawór vteca.
Z pewnością po testach napiszę ,albo się będę wymądrzał albo przepraszał
#19
Napisano 21:39, 10.06.2016
Nie wiem jak jest w h-serii, ale k-serii jest wlasnie tak, wiec lepiej dmuchac na zimne.
#20
Napisano 11:25, 11.06.2016
#21
Napisano 19:25, 11.06.2016
Postaram się dzisiaj dmuchnąć w głowicę i będzie wszystko jasne
no i jak?
moja VI 2.3ES
http://www.accordklu...23es-by-szumek/
#22
Napisano 20:02, 11.06.2016
Ale jutro na spokojnie sprawdzę i na bank napiszę
#23
Napisano 22:20, 15.06.2016
I jakk trzymasz w niepewnosci
#24
Napisano 19:37, 16.06.2016
I jakk trzymasz w niepewnosci
Nic z tych rzeczy ot starość nie radość miałem to zrobić w niedzielę i zapomniałem , dobrze że napisałeś bo by mi całkiem wyleciało ze łba.
Więc do rzeczy
Jako że mam głowicę na półce z acc 2006 silnik 2,0 test był całkiem prosty ,wsadziłem w magistralę pistolet do przedmuchiwania i zrobiłem psik układ drożny , następnie odkręciłem zawór vteca i znowu psik ,okazuje się że są 3 otwory a powietrze wali tylko tym na samym dole czyli tym gdzie jest sitko.
Więc chwila prawdy , zatkałem paluchem ten kanał i psik , no i kuku układ nadal drożny
Z ciekawości zdjąłem górną część pierwszej podpory wałków ,tam są kanały olejowe i przy zatkanym vtecu jak dmucham w magistralę to mi konkretnie tymi kanałami wieje.
Chyba wszystko jasne uznałem że dalsze testy nie mają sensu
#25
Napisano 21:20, 16.06.2016
Kolego wprowadzasz w blad, widac nie przylozyles sie do testu hehe. Tu trzeba zrozumiec jak to wszystko dziala. W K serii, w przeciwienstwie do poprzednich generacji mamy do czynienia z dwoma systemami. Vtec (zmienny skok zaworow) i Vtc (zmienne fazy rozrzadu). Otoz olej smarujacy lozyska walkow idze przez zawor vtec, w stanie gdy vtec nie jest zalaczony, plynie przez maly otworek, w celu redukcji cisnienia (cisnienie musi byc nizsze bo inaczej vtec bylby ciagle wlaczony. Gdy vtec sie otwiera, olej plynie juz bez ograniczen (pod cisnieniem magistrali, cisnienie pokonuje opor sprezynek trzymajacych rygle dzwigienek, przesuwajac je i przestawiajac na duza krzywke). Problem polega na tym ze nie ma oddzielnych kanalow olejowych dla vtec i smarowania lozysk. Oddzielne sa tylko dla systemu Vtc. To co sprawdziles to wlasnie kanal do Vtc. Rozdziela sie jeszcze przed dojsciem do vtec. Olej do Vtc idzie przez filterek za napinaczem paska, pozniej do zaworu Vtc (wtyczka na pokrywie rozrzadu), stamtad poprzez 1 pokrywe walka ssacego dostaje sie do kola Vtc, w zaleznosci od modulowanego cisnienia zmieniajac katowe polozenie walka ssacego. Tylko 1 lozysko na walku ssacym jest smarowene w ten sposob. Olej na smarowanie i vtec dostaje sie przez os trzymajaca dzwigienki zaworowe (w ten sposob rowniez dostaje sie do dzwigienek), do pokrywy nr bodajze 3, stamtad na reszte lozysk walkow poprzez same walki, ktore sa drazone wewnatrz.
Tu jeszcze jest o tym wzmianka, patrz na "the other problem":
http://www.superstre...-pump-upgrades/
#26
Napisano 09:35, 22.06.2016
dariusz1987 wymieniłeś w końcu te filterki? był sens, były zabrudzone?
#27
Napisano 22:08, 22.06.2016
Witam, Po odebraniu samochodu z wymiany oleju filtrów oraz pozostałych płynów eksploatacyjnych zapalił mi sie Check Tryb awaryjny serwisowy Kod błędu P2646. Po skasowaniu bład powraca. Co jest przyczyną? Czy jest jakiś konkretny element który jest winny? Czy jakieś konkretne czynności trzeba zrobić zawsze po wymianie oleju? Poziom oleju jest ok na maxa zalany(ale w normie tego maxa) Proszę o pomoc.
Silnik benzyna 2.0 K20A6
Dokładny opis błędu: P2646 Niskie napięcie w obwodzie czujnika ciśnienia oleju dzwigienki zaworowej
No i temat dzisiaj został rozwiązany oby na dobre. Został odkręcony zawór Vtec razem z filterkiem i wyczyszczone. Filterek nie był jakoś specialnie zabrudzony ale coś tam było. Dodatkowo zostało wszystko tam wyczyszczone wymyte. Było sporo jakiegoś osadu na tym czujniku po odkreceniu jakieś naloty ala rdzawe cholera wie z kąd może woda gdzieś się tam dostaje czy dostawała. Dodatkowo wyjęty i wyczyszczony zawór VTC ten z przodu silnika po lewej stronie. Tam było o wiele więcej tego syfu, sitko do połowy było zawalone jakimś dziadostwem jakimiś opiłkami i cholera wie czym jeszcze. Wszystko wyczyszczone przesmarowane poskładane i problem zniknął. checka nie wywala na prubę było przejechane 30km w różnych warunkach tzn była jazda normalna było też ostrzej żeby sprzwdzić czy po załączeni vteca nic sie nie pojawi spowrotem. Więc mam nadzieje że będzie już dobrze skoro nic sie nie działo odrazu błędu nie wywalało. Bo jeżeli nie pomogło by toi dalej by nie chulało to powinno odrazu checka wywalić tak jak wcześniej? Oby to był koniec problemu z tym.
Dzięki chrishonda za podpowiedzi i ewidentne wskazanie wokół czego się obracać.
Julisc
#28
Napisano 20:11, 26.06.2016
Witam mam pytanko czy tą uszczelkę pod ten filterek można kupić gdzieś oprócz serwisu?
#29
Napisano 21:19, 26.06.2016
Np Haparts
Wysłane z Tapatalk
#30
Napisano 03:56, 27.06.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, vtec, filtr, wymiana filtra
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych