XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:13, 18.12.2010
#2
Napisano 19:17, 18.12.2010
czy po zmianie amorków była sprawdzana zbieżność ?
#3
Napisano 19:36, 18.12.2010
się przestawiła
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:05, 18.12.2010
#5
Napisano 01:34, 19.12.2010
#6
Napisano 08:37, 19.12.2010
Spójrz z twojej strona na słupku powinny być zakresy ciśnienia w kołach.
Roman
#7
Napisano 09:03, 19.12.2010
cisnienie mam po 2 atm. wiec to odpada,a zbieznosci nie sprawdzałem bo nie było takiej koniecznosci.apropo zbieznosci to opon mi nie drze ztyłu ani z przodu :-/ .a amory wymieniałem sam i raczej powinno byc ok bo to nie bya zbyt skąplikowana operacja
na zimę 2 atm to za mało zwłaszcza jeżeli trafisz na temperaturę poniżej 0st C, a w zimie to raczej normalne ) - przy minusowych temperaturach ciśnienie w oponie spada np przy 20st C 2 atm to tyle co przy -5 st C to już około 1,8 at a byc może jeździłeś przy -10, -15 i juz w kółkach było poniżej 1,8 czyli kapeć )
wymiana amorków to może nie jest skomplikowana sprawa ale zawsze kiedy coś robi się przy zawieszeniu trzeba sprawdzić geometrię - ewentualnie ustawić zbieżność.
#8
Napisano 09:11, 19.12.2010
a jak poduszki stabilizatora wymieniasz to też zbieżność/geometria?
Większość elementów ma punkty stałe i jak mechanik ma pojęcie to niczego nie spierniczy.
Nawet po wymianie końcówek drążków zbieżność może się nie ruszyć, wystarczy bardzo dokładnie
policzyć obroty przy wykręcaniu/wkręcaniu.
Druga kwestia, warto kontrolować zbieżność/geometrię co najmniej raz do roku.
Taki urok naszych pięknych autostrad.
Pamiętać trzeba że do takiego badania jedziemy bez jakichkolwiek luzów w zawiasie.
Takie ustawianie nie ma najmniejszego sensu. Bo i tak się rozjedzie.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 09:21, 19.12.2010
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:51, 19.12.2010
#11
Napisano 12:04, 19.12.2010
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:27, 19.12.2010
#13
Napisano 17:30, 19.12.2010
#14
Napisano 18:07, 19.12.2010
jeśli tak wcześniej nie miałeś to sprawdź wszystkie połączenia w tylnym zawieszeniu
luz na łożysku sprawdź szarpiąc kołem (tylnym)
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:04, 19.12.2010
[ Dodano: 2010-12-21, 17:50 ]
witam ponownie,dzisiaj byłem i tak:tył amory po 70 % sprawności oba a przód 80% obydwa.zadnch luzów w zawieszeniu mi nieznalazł ani z przodu ani z tyłu.zaproponował mi tylko zmiane opon na inne.wymienie i zobaczymy,lepiej opony jak w zawieszeniu grzebac. mam nadzieje ze to pomoże.pozdrawiam wszystkich miłosnikow accordów i dzieki dla jarka za najtrafniejsza pomoc
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych