Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Spis kodów ABS

VII polift kod abs

Najlepsza odpowiedź chrishonda , 21:21, 01.06.2016

Ja mam rozpiske na dysku. Daj maila na pw to moge wyslac.

 

17- czujnik lewy tyl, zwarcie lub przerwa w obwodzie

24 -tarcza impulsowa lewy tyl

61 -zbyt niskie napiecie

 

Czyli szwankuje czujnik lewy z tylu, czasem piasta gdy juz sie konczy powoduje blad 24, sypie sie z niej taki pyl o okleja pulser

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:37, 07.06.2016

I wszystko jasne. Ostatnio na znanym portalu kupowalem piaste SNR/NTN za cos okolo 225, wiec do przelkniecia cena. Moze pulser sie rozmagnesowal hehe.


  • 0

#17 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:18, 11.06.2016

6e889d3cba81d81bdb98b7e06afef7a9.jpg

Piasta wymieniona.
Błąd skasowany plus kalibracja VSA.

Wszystko OK.
Dzięki za pomoc.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#18 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 27.06.2016

Koledzy chciałbym się upewnić czy błąd nr.15 ABS-u to prawy tył czujnik?


  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#19 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 11:03, 27.06.2016

Hej :)

Koledzy chciałbym się upewnić czy błąd nr.15 ABS-u to prawy tył czujnik?

W temacie Samodiagnostyka spinaczem jest link do honda-tech.com ECU ABS Codes Acura Integra i tam masz

98+ CODES (thanks to 2000GSRT)
.
.
.
15 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) RR


Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#20 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:08, 27.06.2016

dzięki:)


  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#21 Pcman

Pcman
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poland
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:56, 03.07.2016

Panowie,

 

W mojej VII diagnostyka ABS-u spinaczem wskazała błąd 17 - wszystko jasne i błąd 11 - ktoś podpowie co to?

 

Pozdrawiam


  • 0

#22 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:43, 03.07.2016

11 to czujnik prawy przod.


  • 0

#23 Pcman

Pcman
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poland
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:04, 04.07.2016

Dzięki,

 

11 to czujnik prawy przod.


  • 0

#24 ''KaMix''

''KaMix''
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Sokółka
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:45, 02.10.2016

Panowie, ostatnio bardzo często zapalają mi się kontrolki abs i vsa. Przy samodiagnozie wyszły mi błędy: 12, 18, 61 i nie jestem pewny czy dobrze je rozumiem. Mógłby mnie ktoś poprawić jeżeli się mylę?
12- czujnik ABS prawy przód
18- czujnik ABS lewy tył
61- spadek napięcia (nie ma co się przejmować)
Z góry dzięki ;)

Użytkownik ''KaMix'' edytował ten post 16:47, 02.10.2016

  • 0

#25 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:32, 02.10.2016

Tak, to o te czujniki chodzi. Dodam tylko, ze bledy dotycza przejsciowych zaklocen w obwodach tych czujnikow. Mogly np jakies metalowe opilki z konczacego sie lozyska przykleic do czujnika, lub sam czujnik powoli mowi papa.


  • 0

#26 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 23:12, 02.10.2016

Hej :)

Panowie, ostatnio bardzo często zapalają mi się kontrolki abs i vsa. Przy samodiagnozie wyszły mi błędy: 12, 18, 61 i nie jestem pewny czy dobrze je rozumiem. Mógłby mnie ktoś poprawić jeżeli się mylę?
12- czujnik ABS prawy przód
18- czujnik ABS lewy tył
61- spadek napięcia (nie ma co się przejmować)
Z góry dzięki ;)

Czytałeś temat Samodiagnostyka spinaczem?
Jeśli nie to przeczytaj, bo być może część tych błędów to tzw. błędy historyczne, nie wykasowane z pamięci układu... trzeba je skasować i wtedy ponownie odczytać ew. błędy...

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#27 ''KaMix''

''KaMix''
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Sokółka
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:57, 02.10.2016

Tak, przeczytałem wcześniej ten temat i jeszcze kilka powiązanych. Mam zamiar jutro pokasować te błędy, tylko jeszcze takie pytanko z tym związane, czy po usuwaniu błędów muszę robić kalibrację VSA? Bawię się w to pierwszy raz i wolę zapytać dwa razy niż coś spieprzyć :D

Dzięki ;)


  • 0

#28 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:20, 03.10.2016

Jak po usunięciu usterek i  kasowaniu błędów będzie się palił żółty trójkąt z wykrzyknikiem w środku to auto będzie się domagało kalibracji VSA


  • 0

#29 ''KaMix''

''KaMix''
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Sokółka
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 03.10.2016

Błędy skasowane, VSA skalibrowane. Po przejechaniu około 200km kontrolki kilkukrotnie sie zapalały i gasły, obecnie już świecą prawie ciągle. Ku mojemu zdziwieniu podczas samodiagnostyki nie pojawił się ani jeden z poprzednich błędów a pokazał się błąd 17. Więc zagadka wygląda na rozwiązaną, sprawcą całego zamieszania jest lewy tylny czujnik.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, polift, kod abs

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq