Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Spis kodów ABS

VII polift kod abs

Najlepsza odpowiedź chrishonda , 21:21, 01.06.2016

Ja mam rozpiske na dysku. Daj maila na pw to moge wyslac.

 

17- czujnik lewy tyl, zwarcie lub przerwa w obwodzie

24 -tarcza impulsowa lewy tyl

61 -zbyt niskie napiecie

 

Czyli szwankuje czujnik lewy z tylu, czasem piasta gdy juz sie konczy powoduje blad 24, sypie sie z niej taki pyl o okleja pulser

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:43, 01.06.2016

Hej

 

Przeszukuję forum i nie mogę odszukać spisu wszystkich kodów błędów ABS

 

Interesują mnie szczególnie 17, 24, 61

 

Zalinkuje ktoś ?


  • 0

#2 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:21, 01.06.2016   Najlepsza odpowiedź

Ja mam rozpiske na dysku. Daj maila na pw to moge wyslac.

 

17- czujnik lewy tyl, zwarcie lub przerwa w obwodzie

24 -tarcza impulsowa lewy tyl

61 -zbyt niskie napiecie

 

Czyli szwankuje czujnik lewy z tylu, czasem piasta gdy juz sie konczy powoduje blad 24, sypie sie z niej taki pyl o okleja pulser


  • 0

#3 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:54, 01.06.2016

Błąd skasowałem ale został palący się tylko na żółto " ! "

 

Pobawić się w kalibrację VSA? czyszczenie kostek czy zamawiać w ciemno czujnik LT?


  • 0

#4 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:10, 01.06.2016

Po wykasowaniu bledow trzeba skalibrowac czujnik VSA.


  • 0

#5 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 06:31, 02.06.2016

Skalibrowałem. Wykrzyknik zgasł na koniec procedury.

Jednak po przekroczeniu 40km/h znów się błędy zapaliły...

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#6 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 07:23, 02.06.2016

Czyli jednak coś szwankuje... i trzeba wymieniać/naprawiać...

 

Pozdrawiam

Tomek

 

P.S. na szczęście masz tylko 2 elementy do sprawdzenia/naprawienia...


  • 0

#7 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 08:51, 02.06.2016

Zacznę od wymiany czujnika... tańszy niż piasta :-) robota podobna. Przewód wchodzący w nadwozie też oblukam.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#8 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 11:42, 02.06.2016

Teraz wyskoczył tylko 24.
Impulsator lewy tył :-\ wg kodów...

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#9 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:30, 02.06.2016

Sacrum odkrec piaste i zobacz czy nie ma tam jakiegos syfu. Robota ta nie jest czasochlonna wbrew pozorom.


  • 0

#10 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:58, 02.06.2016

Jutro tak zrobię i poszukam podejrzanych rzeczy. Przedmucham/wyczyszcze.
Potem kasowanie i kalibracja.

Jak to nie pomoże to kupuję czujnik.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#11 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:19, 06.06.2016

Wyczyściłem co się dało w piaście i czujnik, dalej lipa po wykasowaniu. Wyskakuje błąd 24.

Co ciekawe wewnątrz piasty między nią a zwrotnica były kawałki jakiegoś plastiku z rdzeniem "miedzianym" w.środku. oglądałem czujnik nie wyglada podejrzanie.3fe7e7dfd908752c25ea99c4137df8df.jpg85572ed7105d5ee58401ecfb486b13b6.jpg

Chyba zacznę od wymiany czujnika... bo co się mogło rozlecieć w impulsatorze jak jest zintegrowany z łożyskiem?

No chyba że pył z 2 posta okleił pulser bo na zewnatrz łożyska jednak trochę tego syfu było...

Użytkownik Sacrum edytował ten post 19:23, 06.06.2016

  • 0

#12 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:50, 06.06.2016

To co na pierwszym foto wyglada nawet jak kawalak czujnika, moze ktos kiedys wymienial od gory i tak zostalo, a sam czujnik jak wygladal? Powinien plaska strona jakby przylegac do pulsera. A ten pyl czesto powstaje gdy lozysko sie konczy, no chyba ze to pozostalosc po historycznej wymianie czujnika. Lozysko krecilo sie gladko, sprawdzales?

Acha jeszcze jedno, czy lozysko jest oryginalne czy zamiennik, po wewnetrznej stronie powinien byc nadruk z tego co pamietam NTN. Ciekawa sprawa, bo jak czujnik wadliwy do wywala blad :"przerwa lub zwarcie w obwodzie" nr 17.


Użytkownik chrishonda edytował ten post 19:54, 06.06.2016

  • 0

#13 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:39, 06.06.2016

Sam czujnik wyglądał dobrze, bez oznacz pęknięcia czy nadłamania.

Również stwierdzam że to po "historycznej" wymianie czujnika te resztki - bo pamiętam że czujnik który jest aktualnie zamontowany jest maznięty na smarem miedzianym.

Łożysko chodziło gładko, nie patrzyłem jakiej firmy jest piasta.

 

Zmiana frontu, jutro podmieniam na chwilę piastę z Acco w którym błąd ABS się wyświetla :-)

 

Będzie wszystko jasne.


  • 0

#14 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:46, 07.06.2016

Az sam jestem ciekaw. Juz ktos pisal na forum, ze po zalozeniu budzetowej piasty mial ten sam blad. Ustapil po wymianie na cos lepszego, no ale zobaczymy co bedzie w tym wypadku.


  • 0

#15 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:57, 07.06.2016

Piasta do wymiany, rozleciał się impulsator.

 

Czujnik sprawny, po założeniu innej starej piasty i podpięciu testera Launch w celu odczytu wskazań prędkości ze wszystkich czujników ABS - wszystkie czujniki pokazują podobne prędkości.

 

Na starej piaście czujnik LT pokazuje 0 km/h 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, polift, kod abs

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq