Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Upgrade Audio Accord CU2

VIII audio radio głośniki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:59, 27.05.2016

Witam

Poniżej opiszę co jak robiłem u siebie względem polepszenia grania u siebie, może się przyda komuś :D

Stronia nie pozwala mi wrzucić linków z Flickr, podaję link do wszystkich zdjęc

https://www.flickr.c...in/photostream/

 

 

Radio fabryczne, Zestaw odseparowny Dynaudio 242GT, Helix DSP Pro, ALpine MRV F505 w mostku, oraz Apple Airport express po optyku do procesora żeby puszczać muzykę po wifi z Iphone.

 

Wzmacniacz fabryczny jest w bagażniku z prawej strony za tapicerka, tam rozcinamy kable i używamy procesora ( ja mam HELIX DSP PRO ) albo HiLo converter żeby uzyskać RCA.

Dzięki procesorowi zostaje fabryczne sterowanie navi, z kierownicy itp.

 

 

Kabel 4AWG pociągnięty od acco z bezpiecznikiem przez gródź po lewej stronie patrząc na silnik, wersja RHD, wychodzi tuż na drążkiem kierowniczym po lewej stronie.

 

 

Drzwi zostały wytłumione matami butylowymi STP itp, oraz gąbką 6mm, otwory technologiczne zaślepione blachą aluminiową, na to mata butylowa z obu stron i pianka  z frontu. Tapicerka usztywniona matami i pianką. Polecam dać tylko matę i piankę na drzwi a samą matę butylową na tapicerkę oraz piankę w przestrzenie pomiędzy, chodzi o to żeby nie nawalić tu i tu bo się nie zamknie boczek.

 

Dystanse MDF zabezpieczone lakierem, w sumie wyszło 74mm dystansu przy wyciąganiu przez tapicerkę. Jak ktoś chce zachować fabryczny wygląd wystarczy przykręcić 18mm.

Pierwszy dystans 30mm przykręcony w oryginalne otwory montażowe na 3 śruby m6, podkładki i nakrętki. Mnie drażniło jak gra przez tapicerkę więc pociąłem i wyprowadziłem przez.

 

Pociągnięte są nowe kable sygnałowe,  gumą pomiędzy drzwiami a kabiną się wyciąga tu i ty, trzeba śmiało i wyjdzie, potem można przeciągać dwie wiązki do woofera i tweetera. Zwrotnica jest schowana w  panelu nad nogami co jest zamontowane podświetlanie nóg, żeby był łatwy dostęp do niej. 

 

Mam zamówione pierścienie aluminiowe pod głośnik z wykorzystaniem oryginalnej siatki, dziura w tapicerce dostanie maskownice z żywicy :)

Tweeter siedzi w fabrycznym miejscu, nie obyło się bez powiększenia dziury, fabryczny tweeter i siatka łatwo się wypina, przy starych focalach pasowało idealnie bez cięcia. Docelowe nowe tweetery bedą kierowane jak się osłucham z optymalną pozycją, zabudowa z żywicy.

 

Tył został odpięty całkowicie, jak dla mnie nie ma potrzeby psuć sceny.

 

To chyba tyle, pytajcie jak coś pominąłem.

 

 

 

 


  • 0

#2 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:10, 27.05.2016

Interesuje mnie patent na zamocowanie bezpiecznika głównego i podpięcie przewodu zasilającego do klemy, bo chyba w VIII nie masz tak w standarcie.


  • 0

#3 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 27.05.2016

Dajesz kabel 30cm od klemy zarobiony oczkiem zeby skręcić.
Po tym bezpiecznik w zależności od instalacji. I dalej kabel.
Ja wsadziłem to w peszel zeby nie raziło oczu i było bezpieczniej.
Mój bezpiecznik jest taki ze wybija zamiast szklanego bezpiecznika. Plusie tego jest to ze można odłączyć szybko jak cos sie dłubie bez resetowania radia bo krzyczy o pin.
  • 0

#4 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:33, 27.05.2016

Z taką końcówka do + i bezpiecznikiem w PL się nie spotkałem 

Masz jakieś linki do tego?
Pytająć o zamontowanie bezpicznika widać na zdjęciu, że jest przutwierdzony jakąś obejmą doelementu jakiejś obudowy. Ja w VII nie mam tego elementu ale poprzednik przkręcił obudowę bezpieczjka do obudowy bezpieczników co spowodowało jej pęknięcie i teraz muszę szukać innego patentu a do przytwierdzenia jej do grodzi nie mam dobrego miejsca.

Czy dobrz zrozumiałem , że w pierwszej wersji podłączyłeś pociętą wiazkę pod konwerter sygnału, nstp. z konwertera po RCA do wzmaka i ze wzmaka wróciłeś przewodami sygnałowymi na głośniki nie ciągnąc dodatkowych przewodów.
Co wtedy ze zwrotnicami  - jak to rozwiązałeś?


  • 0

#5 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:50, 27.05.2016

Klema taka będzie fajna.
http://allegro.pl/kl...6001765668.html
Ja mam kabel zakończony oczkiem które zaciska kabel śruba na ampula.
Mój bezpiecznik jes przyklejony na zwykła taśmę dwustronna :-)

W oryginalnej wersji miałem audio control lc6i podłączony bezpośrednio po wzmacniaczu fabrycznym.
Rozcinamy kable głośnikowe ktire wychodzą z fabrycznego wzmacniacza. Do wyjścia wpinamy konwerter a potem z nowego wzmacniacza przedłużony kabel do tej samej kostki.
Czyli
Rozciąłes kable + i - np drzwi przednie prawe, na wyjściu z kostki dajesz konwerter prawy przód , z konwertera do nowego wzmaka rca prawy przód, z nowego wzmaka wyjście głośnikowe prawy przod łączysz spowrotem do tego samego kabla , bo on dalej leci do głośników w drzwiach. Itd z innymi które chcesz wykorzystać.
Na pewno warto wykorzystać przod lewy i prawy oaz oddzielny kanał na sub.
Przod ma całe pasmo, tył drzwi są filtrowane tak samo jak cala półka z fabrycznym subem.
Mam nadzieje ze jest to jasne.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, audio, radio, głośniki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq