Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wibracje po wlaczeniu klimy

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sindbad

Sindbad
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:03, 25.05.2016

Witam wszystkich na forum.mam pytanie dotyczące accorda VIII.otóż po wlaczeniu klimy obroty w aucie spadają,załanCzaja się wiatraki i czuć telepanie silnikiem trwa to ok.5sec później wiatraki wyłączają się i wibracje ustaja na 5sec i tak w kółko.dzieje się tak na postoju w trakcie jazdy nie odczuwa się tego.proszę o pomoc u was też tak jest?klima nabita i odgrzybiona
  • 0

#2 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:40, 25.05.2016

Hej :)
Klima to jednak spore obciążenie dla silnika, więc to raczej normalne, że załączająca się sprężarka powoduje chwilowy spadek obrotów i wtedy czuć 'telepanie' silnika (szczególnie na postoju)...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#3 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 05:41, 26.05.2016

Dokładnie tak jak Statom pisze. Niemniej jeśli telepanie jest naprawdę poważne, to jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że jest za dużo czynnika R134a w układzie. Możliwe, że tam gdzie ostatnio był wymieniany mieli rozkalibrowaną maszynę, albo ktoś nie do końca wiedział ile tego czynnika ma wpakować.

Ja miałem identyczne objawy. Przy niedawnej wymianie sprawdziłem ile miałem tego czynnika i wyszło, że w układzie było 605. Po zmianie na 500, telepanie ustało jak ręką odjął. :)


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#4 Sindbad

Sindbad
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:27, 26.05.2016

Dziękuję za szybką odpowiedz:) wcześniej miałem audi a6 1.8t + gaz 2001r.Auto jeździło 5lat na taxi więc jeszcze większe obciążenie jak w hondzie bo wlaczony byl taksometr+kasa i o żadnym telepaniu nie było mowy na klimie chyba że cewka padła! !:) myślałem żeby jakoś obroty podnieść ale ciężka sprawa raczej bo elektryka za to odpowiada.jeszcze raz dziękuję:)życzę wszystkim na forum miłego weekendu i pozdrawiam :)
  • 0

#5 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:09, 26.05.2016

To samo w Mondeo - nie wiedziałem kiedy tam włączała się sprężarka czy wiatraki - w Accordzie odwrotnie - nie da się tego przeoczyć delikatnie mówiąc....
  • 0

#6 spz

spz
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:44, 27.07.2016

Mam identycznie jak pisal Sindbad w pierwszym poście, tyle że w VII. Klima chłodzi super, odgłos "trzepotania" słychać w na postoju wewnatrz. Dzisiaj podpytam w ASO.


  • 0

#7 Sindbad

Sindbad
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:07, 27.07.2016

W aso stwierdzili że to poduszka silnika odpowiada za te wibracje 1300+robota więc odpuściłem sobie.żeby dali gwarancję że jeśli po wymianie będzie to samo to wtedy nie płacę to bym się jeszcze zdecydował a tak to będą wymyślać. Daj znać co Tobie powiedza:)
  • 0

#8 piotrr1987

piotrr1987
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:łodz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:ev
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 27.07.2016

U mnie tak samo , klima chłodzi ładnie lecz na postoju telepie silnikiem i spadają obroty , może też mam za dużo tego czynnika , bo poprzedni właściciel robił niby sprezarke , jest nowa chłodnica klimy, osusacz , wiec tez może nam za dużo , choć już jeżdżę z pół roku i nic nie słabnie , a przecież ubywa tego czynnika
  • 0

#9 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:34, 28.07.2016

Sprawdź też, jak zachowa się silnik po załączeniu klimy, ale odłącz oba wiatraki na chwilę. Jeżeli radykalnie mocno spadną obroty to kompresor, jeżeli nie, to znaczy, że alternator "nadrabia" straty, przez co robi duże obciążenie. Te wentylatory mają całkiem spory pobór prądu.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq