Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Stuki z lewej strony

VI Luz

Najlepsza odpowiedź kslavek , 15:43, 29.05.2016

Nawet jak jest niedokręcony, to siedzi na tyle sztywno, że ręką go nie ruszysz.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 FF69

FF69
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:32, 25.05.2016

Hej

 

Nie wiem czy dobry dział, ale tutaj napiszę. Parę dni temu jadąć do pracy zaczęło coś stukać, wydaje mi się, że bardziej po lewej stronie auta z przodu. Stukanie jest mocno wyczuwalne przy małych prędkościach do 20 km/h powyżej mniej, przy przyspieszaniu nie słychać tego w ogóle, na dołach też raczej nie. Ogólnie stuka jak mu się podoba, ale bardziej przy małych prędkościach. Auto jest stabilne i się trzyma normalnie. Dzisiaj kręciłem kierownicą dynamicznie raz w lewo i w prawo i słychać ten stuk jak się dynamicznie skręca ale tylko w prawą stronę. Co to może być i jak to mogę sprawdzić ? Aktualnie jestem na terenie Niemiec i nie chce płacić nie wiadomo ile za serwis. Jeszcze dodam, że ostatnio miałem wymieniane dolne sworznie, drążki i końcówki.

 

 


Użytkownik FF69 edytował ten post 18:34, 25.05.2016

  • 0

#2 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:42, 25.05.2016

może magiel.


  • 0

#3 FF69

FF69
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:39, 25.05.2016

Mogę to jakoś sprawdzić ? Normalnie się kręci kierownicą, opory takie jak wcześniej. Dodam jeszcze, że na postoju tego nie słychać z odpalonym silnikiem, tylko podczas jazdy.


Użytkownik FF69 edytował ten post 21:42, 25.05.2016

  • 0

#4 V E N O M

V E N O M
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:żywiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:typ s Vii
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:01, 25.05.2016

chwyć za pół oś i zobacz czy nie ma ona luzów porównaj z lewą pół osia przy tańszych przegubach czasem nabiera to luzu i stuka pozdrawiam


  • 0

#5 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 04:31, 26.05.2016

Mogę to jakoś sprawdzić ? Normalnie się kręci kierownicą, opory takie jak wcześniej. Dodam jeszcze, że na postoju tego nie słychać z odpalonym silnikiem, tylko podczas jazdy.

Może to w takim razie byś półoś.


  • 0

#6 FF69

FF69
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:52, 26.05.2016

Można z tym pojeździć przez jakiś czas czy robić od razu ?


  • 0

#7 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:02, 26.05.2016

Obstawiam luźny łącznik stabilizatora.
  • 0

#8 FF69

FF69
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:57, 28.05.2016

Nie wiem co to może być. Jeżeli półoś to ta część która jest zakończona gumową osłoną i dochodzi do koła to ma mały (w kierunku koła) luz i daje się obracać. Łącznik był trochę luźny ale od strony koła tylko była śruba, jak w niego od dołu uderzałem to było słychać stuk, a do wewnątrz wchodził w jakąś gumową osłonę i nie chciałem już tego ruszać. Nie wiem czy tam w środku pod tą gumą jest jakaś śruba i czy dam rade sam to zdiagnozować i naprawić.


  • 0

#9 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:26, 29.05.2016

Wg mnie również łącznik.


  • 0

#10 FF69

FF69
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:38, 29.05.2016

Łącznik stabilizatora to jest ta krótka cześć ? Tam luzów żadnych nie czuć. U mnie chyba luz ma końcówka drążka kierowniczego. Jeśli ten łącznik jest luźny to dokręcenie coś da czy trzeba kupić nowy ? Łącznik też był wymieniany.


Użytkownik FF69 edytował ten post 09:04, 29.05.2016

  • 0

#11 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:04, 29.05.2016

A czym sprawdzasz te luzy? Jak jest niedokręcony to też będzie latać, więc może pomóc tylko w tym przypadku.


  • 0

#12 FF69

FF69
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:54, 29.05.2016

Ręką sprawdzałem, łącznik siedzi sztywno. Bardzo mnie to dziwi bo np. wjeżdżając w doł tego nie słychać a np. na drodze usypanej z kamyczków stuka mocno przy 5 - 10 km/h najgłośniej. Przy przyspieszaniu i hamowaniu nie słychać w ogóle. Łączniki były wymieniane 3 tygodnie temu (2kkm) z firmy 555. Nie chce jechać do mechanika niemieckiego bo krzyknie nie wiadomo ile. 


  • 0

#13 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:43, 29.05.2016   Najlepsza odpowiedź

Nawet jak jest niedokręcony, to siedzi na tyle sztywno, że ręką go nie ruszysz.


  • 0

#14 FF69

FF69
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:10, 29.05.2016

Dziękuje panowie za pomoc. Pukał łącznik ale przykręcony był w miarę dobrze. Dokręciłem go bardziej i stukanie ustało. Być może jest to wina samego łącznika, jeżeli znowu zacznie pukać to po prostu wymienię na nowy.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Luz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq