Najlepsza odpowiedź kslavek , 15:43, 29.05.2016
Nawet jak jest niedokręcony, to siedzi na tyle sztywno, że ręką go nie ruszysz.
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź kslavek , 15:43, 29.05.2016
Nawet jak jest niedokręcony, to siedzi na tyle sztywno, że ręką go nie ruszysz.
Przejdź do postuNapisano 18:32, 25.05.2016
Hej
Nie wiem czy dobry dział, ale tutaj napiszę. Parę dni temu jadąć do pracy zaczęło coś stukać, wydaje mi się, że bardziej po lewej stronie auta z przodu. Stukanie jest mocno wyczuwalne przy małych prędkościach do 20 km/h powyżej mniej, przy przyspieszaniu nie słychać tego w ogóle, na dołach też raczej nie. Ogólnie stuka jak mu się podoba, ale bardziej przy małych prędkościach. Auto jest stabilne i się trzyma normalnie. Dzisiaj kręciłem kierownicą dynamicznie raz w lewo i w prawo i słychać ten stuk jak się dynamicznie skręca ale tylko w prawą stronę. Co to może być i jak to mogę sprawdzić ? Aktualnie jestem na terenie Niemiec i nie chce płacić nie wiadomo ile za serwis. Jeszcze dodam, że ostatnio miałem wymieniane dolne sworznie, drążki i końcówki.
Użytkownik FF69 edytował ten post 18:34, 25.05.2016
Napisano 19:42, 25.05.2016
może magiel.
Napisano 21:39, 25.05.2016
Mogę to jakoś sprawdzić ? Normalnie się kręci kierownicą, opory takie jak wcześniej. Dodam jeszcze, że na postoju tego nie słychać z odpalonym silnikiem, tylko podczas jazdy.
Użytkownik FF69 edytował ten post 21:42, 25.05.2016
Napisano 23:01, 25.05.2016
chwyć za pół oś i zobacz czy nie ma ona luzów porównaj z lewą pół osia przy tańszych przegubach czasem nabiera to luzu i stuka pozdrawiam
Napisano 04:31, 26.05.2016
Mogę to jakoś sprawdzić ? Normalnie się kręci kierownicą, opory takie jak wcześniej. Dodam jeszcze, że na postoju tego nie słychać z odpalonym silnikiem, tylko podczas jazdy.
Może to w takim razie byś półoś.
Napisano 08:52, 26.05.2016
Można z tym pojeździć przez jakiś czas czy robić od razu ?
Napisano 13:02, 26.05.2016
Napisano 16:57, 28.05.2016
Nie wiem co to może być. Jeżeli półoś to ta część która jest zakończona gumową osłoną i dochodzi do koła to ma mały (w kierunku koła) luz i daje się obracać. Łącznik był trochę luźny ale od strony koła tylko była śruba, jak w niego od dołu uderzałem to było słychać stuk, a do wewnątrz wchodził w jakąś gumową osłonę i nie chciałem już tego ruszać. Nie wiem czy tam w środku pod tą gumą jest jakaś śruba i czy dam rade sam to zdiagnozować i naprawić.
Napisano 00:26, 29.05.2016
Wg mnie również łącznik.
Napisano 08:38, 29.05.2016
Łącznik stabilizatora to jest ta krótka cześć ? Tam luzów żadnych nie czuć. U mnie chyba luz ma końcówka drążka kierowniczego. Jeśli ten łącznik jest luźny to dokręcenie coś da czy trzeba kupić nowy ? Łącznik też był wymieniany.
Użytkownik FF69 edytował ten post 09:04, 29.05.2016
Napisano 13:04, 29.05.2016
A czym sprawdzasz te luzy? Jak jest niedokręcony to też będzie latać, więc może pomóc tylko w tym przypadku.
Napisano 13:54, 29.05.2016
Ręką sprawdzałem, łącznik siedzi sztywno. Bardzo mnie to dziwi bo np. wjeżdżając w doł tego nie słychać a np. na drodze usypanej z kamyczków stuka mocno przy 5 - 10 km/h najgłośniej. Przy przyspieszaniu i hamowaniu nie słychać w ogóle. Łączniki były wymieniane 3 tygodnie temu (2kkm) z firmy 555. Nie chce jechać do mechanika niemieckiego bo krzyknie nie wiadomo ile.
Napisano 15:43, 29.05.2016 Najlepsza odpowiedź
Nawet jak jest niedokręcony, to siedzi na tyle sztywno, że ręką go nie ruszysz.
Napisano 19:10, 29.05.2016
Dziękuje panowie za pomoc. Pukał łącznik ale przykręcony był w miarę dobrze. Dokręciłem go bardziej i stukanie ustało. Być może jest to wina samego łącznika, jeżeli znowu zacznie pukać to po prostu wymienię na nowy.
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych