Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana szpilki w przedniej piaście Accord VII 2,4

VII szpilka nakrętka piasta

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 MarekB

MarekB
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exec
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 15:50, 28.03.2017

Odgrzewam temat aby nie zakładać nowego wątku...

Czy w VIII gen szpilki są takie same jak VII ? Czy może ktoś potwierdzić pomyślną operację wymiany (przód) "metodą" szlifnięcia kołnierza ?

Z góry dzięki!


  • 0

#17 szaman154

szaman154
  • Klubowicz
  • 51 postów
  • Skąd:mało - polska
  • Silnik:3,7
  • Wersja:Executive +
  • KM:295
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:KB2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:44, 28.03.2017

Odgrzewam temat aby nie zakładać nowego wątku...

Czy w VIII gen szpilki są takie same jak VII ? Czy może ktoś potwierdzić pomyślną operację wymiany (przód) "metodą" szlifnięcia kołnierza ?

Z góry dzięki!

 

Ja wymieniałem szpilkę na jesień w moim Accordzie VII właśnie przez szlifnięcie kołnierza i poszło bez problemu.

Natomiast czy w VII i VIII szpilki są takie same to nie mam pojęcia.

 

Pozdrawiam,


  • 0

#18 MarekB

MarekB
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exec
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 19:52, 28.03.2017

Ja wymieniałem szpilkę na jesień w moim Accordzie VII właśnie przez szlifnięcie kołnierza i poszło bez problemu.

Natomiast czy w VII i VIII szpilki są takie same to nie mam pojęcia.

 

Pozdrawiam,

 

Mi chodzi o VIII gen - po 2008r...


  • 0

#19 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:53, 29.10.2017

 

witam ukrecilem dzis jedna szpilke.

ktora z nich podejdzie na tył do sedna 2005

52mm

https://www.ebay.co....hIAAOSw8-tWVw7X

czy

 62 mm


  • 0

#20 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:48, 21.11.2017

sam gwint ma dlugosc 24mm potem idzie kolejne 18mm wlaczajac lepek.

calosc jak ktos wyzej napisal ma 42mm pozdrawiam


Użytkownik ferby22 edytował ten post 22:50, 21.11.2017

  • 0

#21 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:38, 20.07.2021

Również potwierdzam, że lekkie ścięcie główki i po problemie ;-)

Siemka zakładam że podobnie jest w VII pytanie jaki ma wpływ taka operacja na bezpieczeństwo ?

Druga sprawa czy ktoś kombinował taką akcję ze szpilkami 10 - 15 mm dłuższymi ? 

Bo rozbijanie tego i ponowne wkładanie łożyska trochę mi się nie widzi. 

Tył raczej pójdzie bez większych emocji ale przód...... ktoś mądry coś podpowie ?


Użytkownik PKO edytował ten post 12:49, 20.07.2021

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, szpilka, nakrętka, piasta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq