Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Piasta tyl accord 7

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 tobiaszt

tobiaszt
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Szubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:40, 19.05.2016

Witam dzisiaj udalo mi sie wymienic czujnik ABS tyl,ale jak juz co niektorzy przerabiali ten temat bez odkrecania piast i rozwiercania starego czujnika to chyba byloby nie mozliwe.Dokrecajac piaste nie uzylem klucza dynamometrycznego?tylko zwyklym dosc konkretnie dokrecilem,ale nie na tyle azeby nie pourywac srub.Teraz tak zostawic jak jest,czy szukac klucza dynam...?

Jaka jest wartosc NM do dokecenia piasty tylnej


Użytkownik tobiaszt edytował ten post 23:51, 19.05.2016

  • 0

#2 Manior15

Manior15
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Wieluń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:51, 21.05.2016

Jak mówi ESM 181N*M

 

Załączone pliki


  • 0

#3 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 20:05, 21.05.2016

coś chyba nie tak... to co wrzuciłes to chyba VI gen o ile mnie pamięć nie myli, nie mam manuala do VI więc nie sprawdzę...

jak widać w profilu kolega ma VII sedana a tam nie ma centralnej nakrętki bo piasta w tym samochodzie jest zintegrowana z łożyskiem i obudową tego łożyska (a nie tylko z łożyskiem jak jest w VI sedan i VII kombiaku), w VII sedan są 4 śruby M10x1,25 które "trzymają" obudowę łożyska i należy je dokręcić momentem 64Nm


  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:44, 21.05.2016

Tobiaszt, nie zawracaj sobie głowy będzie OK, co innego w 6.genie gdzie bezpośrednio przykręca się łożysko piasty i bez klucza dynamo uszkodziłbyś łożysko ;)


Użytkownik Pejot edytował ten post 21:45, 21.05.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 07:17, 22.05.2016

dokładnie, jeżeli mocno "dociągnąłeś" te śruby to spokojnie możesz jeździć, moment podałem dla sprostowania informacji, mechanicy przy takich wymianach też żaaadko używają dynamometryka :) 


  • 0

#6 hondscotom

hondscotom
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:188KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:47, 20.06.2016

Witam,

Podłączę się do tematu.

Mam do wymiany łożysko koła tylnego. Nie mam w zestawie tak dużego klucza,aby odkręcić piastę, więc zanim zabiorę się do "roboty" muszę go nabyć... I tu moje pytanie: czy ktoś wie jaki to rozmiar? (prawdopodobnie to 36mm, ale wolałbym być pewny i nie bawić w rozbieranie na dwa razy). Jak ktoś wie to będę wdzięczny. Pozdrawiam


  • 0

#7 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 02:45, 23.06.2016

Witam dzisiaj udalo mi sie wymienic czujnik ABS tyl,ale jak juz co niektorzy przerabiali ten temat bez odkrecania piast i rozwiercania starego czujnika to chyba byloby nie mozliwe.Dokrecajac piaste nie uzylem klucza dynamometrycznego?tylko zwyklym dosc konkretnie dokrecilem,ale nie na tyle azeby nie pourywac srub.Teraz tak zostawic jak jest,czy szukac klucza dynam...?

Jaka jest wartosc NM do dokecenia piasty tylnej

 

Jak mówi ESM 181N*M

 

  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan

 

W sedanie jest centralna nakrętka ??? O czymś nie wiem ?? I coś mi świta, że w esm accorda jest 230Nm ..- dotyczy kombi 2003-2008


  • 0

#8 Manior15

Manior15
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Wieluń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:50, 25.06.2016

Wkleiłem zrzut z esm do acco vii. Pozatym nieważne w jakim aucie Ale jak może być inaczej przykrecona piasta tylna niż na jedną centralną śrubę?a to właśnie w piaście siedzi łożysko.proste jak Budowa cepa

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 10:00, 26.06.2016

w sedanie VII gen nie ma żadnej centalnej śruby, tak to wygląda http://japancars.ru/...&nplblk=B__1910

w kombiaku owszem zamontowane jest "tradycyjnie" http://japancars.ru/...&nplblk=B__1910


  • 0

#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:25, 26.06.2016

Wkleiłem zrzut z esm do acco vii. Pozatym nieważne w jakim aucie Ale jak może być inaczej przykrecona piasta tylna niż na jedną centralną śrubę?a to właśnie w piaście siedzi łożysko.proste jak Budowa cepa

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

To dowaliłeś :-) Może jest prosta jak budowa cepa ale bez śruby ,nakrętki :-D


Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:00, 26.06.2016

  • 0
                       

#11 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 11:56, 26.06.2016

Mi mechanik tez musiał wyjąć piastę, żeby rozwiercić czujnik ABS, dokręcał śruby na oko ale mocno i koło nie odpadło przez następne trzy lata :-)

Użytkownik klosz007 edytował ten post 11:58, 26.06.2016

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#12 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:28, 15.05.2020

Witam, potrzebuje porady zbliża się koniec życia łożyska tylnego pewnie większość z Was już pojeździła trochę na nowo kupionym co byście mi polecili kupić? Niektóre firmy nic mi nie mówią a nie chce kupić jakieś dziadostwo.

Użytkownik Kamilo130 edytował ten post 00:29, 15.05.2020

  • 0

#13 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 06:09, 15.05.2020

Pisz/dzwoń do kolegi "wolek" i nie musisz martwić się o firmę, kitu Ci nie sprzeda ;)
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#14 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 10:23, 15.05.2020

tylko SNR, oni robią pasty na łożyskach NTN, reszta to badziewie


  • 0

#15 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:54, 15.05.2020

SNR też pada jak woda dojdzie.
Równie dobre to FAG, SKF, Mayle, Febi

Ja kupiłem chinola który już 60tyś km zrobił za 120zł .
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq