Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Accord V 2.2 Vtec nierówna praca silnika

V silnik nierówna praca accord 2.2 vtec nierówne obroty praca kultura pracy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 atomek113

atomek113
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:14, 15.05.2016

Witam, od razu uprzedzam że jest to mój pierwszy wpis więc proszę o wyrozumiałość.

Od wczoraj jestem posiadaczem accorda z silnikiem 2.2 vtec w automacie benzyna z gazem (zwykłem) . Auto nie kupiłem za wielkie pieniądze, trochę trzeba w nim porobić więc będę miał kilka pytań. Ale na sam początek idzie silnik. Auto chodzi nie równo, obroty utrzymują się na około 1 000 obr i tak jakby lekko falowały. Silnik troche chaotycznie chodzi. Po przejechaniu 70 km i nagrzaniu silnika dalej chodził nie równo.

Po ostygnięciu i odpaleniu na nowo i przejechaniu dosłownie 100 metrów odpaliła się kontrolka check engine. Po ponownym odpaleniu zgasła, dzisiaj także się odpaliła ale potem zgasła. Wiem że powinienem sprawdzić jaki błąd wyskoczył tylko tutaj też mam pytanie do was. Wiem że złącze diagnostyzcne znajduje sie pod schowkiem. Znalazłem jakieś tylko jest na 5 pinów. I prosiłbym kogoś aby napisał co może być przyczyną nierównej pracy silnika i jak sprawdzić te błędy z tej kontrolki.

 

Znalazłem także filmik na internecie z podobną pracą silnika więc wrzucam i czekam na odpowiedzi

 


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 11:46, 15.05.2016

Chyba nawet wiem którego kupiłeś...

Pierwsza rzecz - zawory, układ zapłonowy... Do czasu wyjaśnienia sytuacji jazda tylko na benzynie bo dopiero jak doprowadzisz do porządku to można regulować gaz...

Błąd sprawdzasz wtyczka 2 pin pod schowkiem... Znajduje się pod zaślepką na samym dole, musisz zdjąć nakładkę z progu, później tą małą zaslepke na dole, taka trójkątna i tam będzie złączka. Wkladasz zworke i liczysz miganie kontroli na zapłonie


Jeśli regulacja zaworów i wymiana świec/reszty zapłonu nie przyniesie rezultatu to trzeba wyczyścić IACV/fitv

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 atomek113

atomek113
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 15.05.2016

Nagrałem wam jeszcze zegary i obroty na benynie i gazie jak chodzi, więc może to też troche coś podpowie. Na początku chyba zaczne od przeczyszczenia przepustnicy i silniczka krokowego.

 


  • 0

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 23:32, 15.05.2016

Zacznij od zaworów i słuchaj się co się mówi o kolejności to się uda naprawić

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:23, 16.05.2016

dobrze Bojar gada, zacznij od zaworów bo i tak je musisz zrobić, bo to jest najważniejsza sprawa przy silniku, jeśli nie były długo regulowane to już nic nie będziesz musiał grzebać bo auto się naprawi.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 atomek113

atomek113
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 16.05.2016

Panowie, dzisiaj siadłem na dłuższą chwile przed autkiem. I widać że janusz płakał jak składał. Wszystko jest tak naplątane jak mogło być. Zanlazłem już przyczyne takiego dziwnego chodzenia silnika.

Otóż masa od akumulatora była walnięta, przepalona. I ktoś zrobił tak że puścił ją po budzie samochodu. Masa która miała iść normalnie była luzem. Znalazłem jakiś kabel zrobiłem normalną masę i auto chodzi, trzyma obroty. Teraz zostało jeszcze tylko ustawienie zaworów. I kod który wyświetlił check po sprawdzeniu to 7 czyli czujnik położenia przepustnicy, robić coś z tym? bo nie pali się zawsze. Tylko jak mu dam wiecej gazu to sie zapali.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, silnik, nierówna praca, accord, 2.2, vtec, nierówne obroty, praca, kultura pracy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq