Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Odłączenie pompy wspomagania, czy można normalnie jeździć?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 BoToR

BoToR
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:55, 05.06.2016

To żeście mi stracha narobili...

 

Jak kupiłem auto i wracałem do domu (trasa Otwock-Lublin, jakieś 150 km) spadł mi pasek od wspomagania i jechałem około 100 kilometrów bez wspomagania, jak dojechałem tylko do Lublina to dałem auto do mechanika i wymienił pasek.

 

Mogło coś się stać z maglownicą? 


  • 0

#17 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:47, 05.06.2016

Pierwszy się o tym dowiesz. Kontroluj stan płynu wspomagania.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#18 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:56, 05.06.2016

Od razu może nie być wycieku, zostało tylko jeździć i sprawdzać płyn.


  • 0

#19 BogdanatorX

BogdanatorX
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Siedlce/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 20.06.2016

podepnę się pod temat. U mnie chyba jest nieszczelność na chłodnicy wspomagania (taka rura biegnąca za przednim zderzakiem) Jak stoi na chodniku to na szerokości zderzaka pod spodem kapie olej od wspomagania. Dalej tam gdzie jet maglownica juz jest sucho. Na allegro uzywki po 200 zł do Acoorda VI. Czy można założyć od czegoś innego/ewentualnie jakoś to dorobić lub naprawić?


  • 0
Nawet małpa pojedzie szybko na prostej..to tylko kwestia ilości bananów

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:41, 20.06.2016

przewód miedziany --> kupić --> wygiąć --> zamontować :D


  • 0

#21 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 06:33, 21.06.2016

Dodam że wygiąć w zwykłe "U" można. Piasku w środek nasyp, wyginaj z czuciem. Przepłukać z piasku.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#22 BogdanatorX

BogdanatorX
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Siedlce/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 21.06.2016

Dodam że wygiąć w zwykłe "U" można. Piasku w środek nasyp, wyginaj z czuciem. Przepłukać z piasku.

Wysłane z Tapatalk

chyba spróbuję z tym powalczyć Twoim sposobem.  Nie uśmiecha mi się bulić 200 zł za kawałek rurki o niewiadomym stopniu zużycia


  • 0
Nawet małpa pojedzie szybko na prostej..to tylko kwestia ilości bananów

#23 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:23, 22.06.2016

rurka miedziana 3m fi10 , wyginasz w U i już

robiłem rok temu

musisz zdjąć zderzak przód i mieć płyn na wymiane bo zleci 

mam nawet gientarke do rurek miedzianych więc jak coś to pisz na PW bo widze jesteś z moich okolic


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#24 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:13, 16.10.2016

Czy ktoś już jeździł bez wspomagania i później stwierdził, że z tego powodu cieknie mu maglownica? Czy stwierdziliście tak o, że brak ciśnienia szkodzi maglownicy, niż w momencie gdy ciśnienie jest?

 

Rozumiem, że kręcąc w miejscu kierownicą bez wspomagania można uszkodzić cały układ kierowniczy, ale w to, że lepiej holować auto przy niesprawnej pompie, niż jechać bez paska, nie uwierzę...

 

Chciałbym zrozumieć co się dzieje w maglownicy jak się jeździ bez paska i jak szkodzi na uszczelniacze.


  • 0

#25 hanus

hanus
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Oln
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:12, 25.10.2016

Ja tam normalnie legalnie pojechałem bez wspomagania do mechanika i żadnych uszkodzeń luzów, wypieków nie ma. Jechałem jakieś 20 km

Podpisu brak
  • 0

#26 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:36, 09.11.2016

Ciekawe dla czego miałoby uszkodzić uszczelnienia jak tam nie ma ciśnienia gdy pompa nie pracuje...... Jedynie tryby na listwie moga bardziej cierpieć.

ps. Honda przewiduje prace bez wspomagania (info z manuala):

rack.jpg


Użytkownik h1tman edytował ten post 09:26, 08.12.2016

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq