Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wyciszenie wnętrza w SztukaWyciszania

VIII wyciszenie wnętrza sztukawyciszania hałas

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
108 odpowiedzi w tym temacie

#16 Kry

Kry
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 12.05.2016

Kry, a jakie masz opony letnie, nadal oryginalne Bridgestone? :) To są bardzo głośne opony w porównaniu z konkurencją goodyear czy dunlop np.

 

Tak, standardowe. Zimowe Goodyear Ultragrip 8 są jeszcze głośniejsze, chociaż wg "etykiety UE" powinny emitować 69 dB (chociaż zimówki słyszę głównie przy przyspieszaniu i hamowaniu).

 

 

Odwiedziłem Sztukęwyciszania. Zaproszono mnie na warsztat, pokazano jak pracują i jakich materiałów używają. Wszystko wygląda bardzo ciekawie, tylko cena troszkę zniechęca. Póki co myślę o pakiecie:

- zabezpieczenie podwozia i nadkoli,

- wyciszenie nadkoli (stąd szumy z opon),

- wyciszenie drzwi (2 maty na blachę + pianki na boczki + wymiana spinek),

- wyciszenie uszczelek.

Wyciszenie grodzi silnika na tym etapie sobie odpuszczę, chociaż to mogłoby dać sporo (w skład wyciszenia wchodzi sama grodź od strony kabiny oraz podłoga aż do "pleców kierowcy").


  • 0

#17 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:48, 17.05.2016

podłoga przód daje dość dużo .Jednocześnie wytłumia i silnik i koła


Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:59, 19.05.2016

  • 0
                       

#18 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:48, 19.05.2016

Wyciszenie samemu nie jest takie trudne, przechodzę obecnie w VIII, jako że bawię się trochę w car audio. Powolutku i nic nie powinno się połamać czy zepsuć. Jak jest kasa to pewnie warto oddać i mieć spokój ale do warsztatu car audio i zrobić dwie rzeczy naraz. Ale pewnie i tak wolałbym stać i patrzeć jak robią :)


Użytkownik 5150 edytował ten post 16:49, 19.05.2016

  • 0

#19 Haddi

Haddi
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive Tourer
  • KM:198 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:03, 23.05.2016

W moim Accordzie z 2010 roku mam wrażenie że jest niezwykle głośno - nawet od ok 80/90 km/h . Czy Wy też macie takie wrażenie w swoich VIII , czy ja jestem przewrażliwiony  :cyklop:  ?

Podobno w polifcie jest faktycznie ciszej . 

Na forum Mazdy jest baaaaaaaardzo rozbudowany wątek wyciszania - u nas jakoś mniej , może faktycznie Accordy są cichsze niż 6 z Mazdy , i nie ma potrzeby drążenia tematu ? 

Korci mnie żeby przetestować wyciszenie Hondy w Extreme Audio z Wrocławia - mam bliżej niż do wspomnianej Szuki Wyciszania - a później moje wrażenia opisać dokładnie na naszym forum :cwaniak:  . 

Czy ktoś miał styczność z tą firmą z Wrocławia ( czy to audio czy wyciszanie ) ?  Jakie Wasze opinie ? 


  • 0

#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:12, 23.05.2016

Może już opony dość głośno grają.Nigdy nie jest tak ,że nie warto wyciszać :-)
  • 0
                       

#21 Ruffy

Ruffy
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:nysa/amsterdam
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:28, 23.05.2016

Też niedługo będę wyciszal accorda i zastanawiam się czy te wszystkie pianki i maty nie sprawia że ciężko będzie spasować boczki/wykladzine na podłodze czy w bagażniku?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#22 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:58, 23.05.2016

nie jesli dobrze je nakleisz... przy czym dywan może sie podnieśc delikatnie i stać sie bardziej "miękki" i mięsisty :D


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#23 Kry

Kry
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:16, 23.05.2016

Wyciszenie samemu nie jest takie trudne, przechodzę obecnie w VIII, jako że bawię się trochę w car audio. Powolutku i nic nie powinno się połamać czy zepsuć. Jak jest kasa to pewnie warto oddać i mieć spokój ale do warsztatu car audio i zrobić dwie rzeczy naraz. Ale pewnie i tak wolałbym stać i patrzeć jak robią :)

 

Dobry pomysł, i tak myślałem o zamontowaniu stacji multimedialnej, więc może by tak dwie pieczenie na raz... Jeżeli macie jakieś godne polecenia warsztaty w woj. mazowieckim to chętnie zapoznam się z ich ofertą.

 

 

W moim Accordzie z 2010 roku mam wrażenie że jest niezwykle głośno - nawet od ok 80/90 km/h . Czy Wy też macie takie wrażenie w swoich VIII , czy ja jestem przewrażliwiony  :cyklop:  ?

Podobno w polifcie jest faktycznie ciszej . 

Na forum Mazdy jest baaaaaaaardzo rozbudowany wątek wyciszania - u nas jakoś mniej , może faktycznie Accordy są cichsze niż 6 z Mazdy , i nie ma potrzeby drążenia tematu ? 

Korci mnie żeby przetestować wyciszenie Hondy w Extreme Audio z Wrocławia - mam bliżej niż do wspomnianej Szuki Wyciszania - a później moje wrażenia opisać dokładnie na naszym forum :cwaniak:  . 

Czy ktoś miał styczność z tą firmą z Wrocławia ( czy to audio czy wyciszanie ) ?  Jakie Wasze opinie ? 

 

Jeździłem przedliftową ósemką i faktycznie była nieznacznie głośniejsza niż polift. Jeździłem też Mazdą 6 GJ (przedliftową) - tu miałem wrażenie, że jest to cichszy samochód niż Accordy. Ale i w Accordach i w 6 były silniki benzynowe, a Ty masz diesla - może stąd hałas o którym piszesz? Nie mam doświadczenia z dieslami bo jeździłem tylko jednym - Civic z 1.6L i-DTEC, i faktycznie zbyt chicho w nim nie było. Jeśli tak to może samo wyciszenie grodzi silnika poprawi sytuację.


  • 0

#24 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:28, 24.05.2016

Polift nie jest taki głośny. Komfortowo można jeździć 160km/h, więcej i tak nie ma sensu ze względu na ekonomikę jazdy, przynajmniej przy silniku 2.0. Jest bardzo duża różnica w spalaniu między 160 a 180km/h, głupie 20km/h, a różnica kolosalna, polecam sprawdzić :) Dziwne jest dla mnie to, że uważasz opony Goodyear za głośniejsze niż Bridgestone. Mam identyczne zimówki jak Ty i wg. mnie są cichsze niż Brodgestone, robiłem pomiary i tak mi wyszło, gorsze są też w innych aspektach co też sprawdzałem, dla mnie Bridgestone to ostatnia padlina i będę je zmieniał na letnie Goodyear właśnie. Druga sprawa to wyważenie kół, mnie np. ASO, żle wyważyło koła, tzn,. do 140km/h wszystko było ok, powyżej auto zaczynało wchodzić w lekkie wibracje. Pewnie niewielu by to wyczuło, ale jak się zna własne auto to idzie wyłapać różnice. Potwierdził to też mój wulkanizator, tzn to, że opony są źle wyważone, dodatkowo nabił mi opony azotem. Polecam też trzymać ciśnienie z "tabliczki", Aso nabiło mi 0,3 więcej i też była różnica w prowadzeniu i hałasie. Jak sobie pomyślę o tych "specach"  w Aso to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera. k.... ja p..... To tyle w temacie opon, ale z chęcią poczytam o Twoich doświadczeniach w wyciszaniu auta.

 

co do Mazdy 6 nie zgodzę się, że jest cichsza od Acco , wystarczy na ekspresówkach i autostradach zobaczyć, którym pasem jeżdżą, :) nieprzypadkowo wątek na ich forum ma 150 str. , sami nawet piszą , że Acco jest dużo cichsze.


Użytkownik Jańcio edytował ten post 07:35, 24.05.2016

  • 0

#25 Kry

Kry
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:42, 24.05.2016

@Jańcio, na temat ASO można by uruchomić oddzielny wątek pt. "tu pluć jadem nienawiści", sam po ostatnich przygodach dołożyłbym tam stronkę lub dwie .

 

Samego poziomu hałasu nie mierzyłem żadnym sonometrem, przedstawiłem moje subiektywne odczucia. Mazdy przy tych prędkościach nie sprawdziłem, jakoś nie było okazji żeby aż tyle rozwinąć :) Natomiast w mieście i na trasach przy prędkościach do 120 km/h miałem takie a nie inne wrażenie, z tym, że w Maździe głównie silnik dokuczał, w Hondzie bardziej przeszkadzają mi szumy z drogi / kół. Zacząłem się już nawet zastanawiać czy z łożyska w kołach nie są już zużyte, ale to chyba niemożliwe w samochodzie w okolicach "pięćdziesiątki" (tys. km).

Zimówki, jak napisałem, słyszę przy hamowaniu lub przyspieszaniu, samo toczenie jest faktycznie cichsze.


  • 0

#26 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:01, 24.05.2016

To prawdopodobnie jak pisałem opony do wymiany
  • 0
                       

#27 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:18, 24.05.2016

W Acco VIII polift moim  zdaniem nie ma tragedii z wyciszeniem do 160km/h. Moim zdaniem wyciszenie auto to skomplikowana i droga czynność, jeżeli się nie robi tego samemu. To nie jest tak, że 90% auta jest wyciszone dobrze i wystarczy gdzieś poprawić żeby było odczuwalnie ciszej, chciałbym żeby tak było, ale po tym co czytałem na forach różnych marek tak nie jest. Na forum Mazdy 6 pisali, że same uszczelki w sztucewyciszania to koszt 1600zł, kompleksowo będzie 5-10tyś, bliżej górnej granicy. W Acco 2.0 Lifestyle. Warto? Hmmmm...........


  • 0

#28 Kry

Kry
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 24.05.2016

Rekordem w sztucewyciszania było zejście w CRV o ponad 7 dB, ale zabieg kosztował ponad 20 000 zł :/

 

Co do opon - unijne oznaczenia mówią, że Dunlopy są bardzo ciche, np.: http://www.oponeo.pl...r17-94-y-mfs-zr. Jeździ ktoś na takich?


  • 0

#29 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:52, 24.05.2016

Dlatego trzeba niestety lub stety :-) bawić się we własnym zakresie .Trzeba tylko znaleźć trochę czasu (ostatnio ciężko ) i chęci .
Jechałem ostatnio przedliftem jak mój tylko 2.0 .Jest różnica w wygłuszeniu toczących sią kół i silnika ...zauważalna od razu po ruszeniu i na małych już prędkościach .Jeszcze pasowałoby zabezpieczyć podwozie ,które dodatkowo przyczniłoby się do zatrzymania dźwięków z drogi

Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:10, 24.05.2016

  • 0
                       

#30 Haddi

Haddi
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive Tourer
  • KM:198 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:22, 24.05.2016

W okolicach początku sierpnia będę mógł więcej napisać o efektach wyciszenia Accorda 2,2 . Jestem umówiony na usługę kompleksowego wyciszania Accorda we Wrocławiu . Oprócz wrażeń słuchowych "nausznych" będą zrobione pomiary sonometrem przed i po wyciszeniu - zobaczymy jaki będzie efekt . Liczę na spektakularną zmianę  :wow2: . 

p.s. Jeździłem wczoraj Accordem poliftowym i było może trochę ciszej , ale i tak dużo poniżej moich oczekiwać - może trzeba było jednak kupić S-klasę ?  :diabelmruga:  


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wyciszenie wnętrza, sztukawyciszania, hałas

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq