Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wyciszenie wnętrza w SztukaWyciszania

VIII wyciszenie wnętrza sztukawyciszania hałas

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
108 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kry

Kry
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 09.05.2016

Zastanawiam się nad wyciszeniem wnętrza i trafiłem na taką firmę: http://www.sztukawyc....pl/wyciszanie/

Na początek chciałbym zastosować, jak to nazwano w ofercie, "Wyciszenie drzwi" oraz "Wyciszenie uszczelek drzwi przeznaczone dla aut japońskich". Proszę o opinię jeśli ktoś miał okazję korzystać z ich usług.


  • 0

#2 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 167
Wzorowa

Napisano 20:27, 09.05.2016

A nie lepiej zrobić to samemu? Tym bardziej patrząc na ceny, które mówiąc oględnie są dość wygórowane...


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#3 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:36, 09.05.2016

Tez jestem ciekaw jakie były efekty. Acco VIII nie jest tak ciche, że nie mogłoby byc cichsze :) Najwięcej hałasu dochodzi moim zdaniem właśnie z uszczelek drzwi, no może jeszcze nadkola, ale tutaj dużo zależy od opon.
  • 0

#4 Kry

Kry
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 09.05.2016

A nie lepiej zrobić to samemu? Tym bardziej patrząc na ceny, które mówiąc oględnie są dość wygórowane...

 

Żeby samemu zrobić trzeba mieć warunki, czas i umiejętności :) W poprzednim samochodzie chciałem sam co nieco poprawić, po czym męczyłem się z klejeniem urwanych zatrzasków, a ostatecznie zostawiłem drzwi z dodatkową szparą między blachą a tapicerką. Dlatego właśnie wolę poświęcić trochę grosza i oddać samochód specjalistom. Tak zrobiłem z aplikacją Ceramic Pro Strong 9H, tanio nie było ale nie żałuję :)

 

 

Tez jestem ciekaw jakie były efekty. Acco VIII nie jest tak ciche, że nie mogłoby byc cichsze :) Najwięcej hałasu dochodzi moim zdaniem właśnie z uszczelek drzwi, no może jeszcze nadkola, ale tutaj dużo zależy od opon.

 

No właśnie po Accordzie spodziewałem się lepszego wyciszenia. O ile po zakupie porównywałem go do CRV i na tym tle wypadał nieźle, to po jakimś czasie hałasy zaczęły być dokuczliwe. Na dodatek wdał mi się jakiś "świerszcz na basach" w jednych drzwiach :( Wrażenia są co najmniej średnie gdy po jednej stronie widzę dumny napis "Premium Audio System", a z drugiej strony dobiega do mnie pierdzenie tapicerki jak tylko przekroczę magiczne 12 na skali głośności.

 

 

Wyciszenie nadkoli i podłogi zostawiam na później, teraz chcę zobaczyć na ile pomoże poprawienie drzwi i uszczelek. Dobrze byłoby dorwać jakiś miernik poziomu hałasu (nie mówię tu o apce na androida), ale nie chcę kupować takiej zabawki do tego tego jednego testu. Poszukam jeszcze czy może jest możliwość wypożyczenia takiego sprzętu. Jak się uda to podzielę się zestawieniem pomiarów przed i po zabiegu.


Użytkownik Kry edytował ten post 21:39, 09.05.2016

  • 0

#5 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:13, 09.05.2016

polift jest lepiej wyciszony. Dla mnie to auto jest bardzo dobrze wyciszone do 140 km/H , przy 160 zaczynaja sie szumy powietrza, tragedii nie ma, ale mógłby by być lepiej. Będziesz wyciszał uszczelki drzwi w sztucewyciszania?

Użytkownik Jańcio edytował ten post 22:14, 09.05.2016

  • 0

#6 Kry

Kry
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 10.05.2016

polift jest lepiej wyciszony. Dla mnie to auto jest bardzo dobrze wyciszone do 140 km/H , przy 160 zaczynaja sie szumy powietrza, tragedii nie ma, ale mógłby by być lepiej. Będziesz wyciszał uszczelki drzwi w sztucewyciszania?

 

Kiedyś czytałem na innym forum (chyba Mazdy) o tym, że można lusterka na autostradzie złożyć i szumy są mniejsze :)

 

Jak znajdę jutro czas to podjadę do nich i zobaczę co i jak, a później podejmę decyzję.

Zaczynam się również zastanawiać nad zabezpieczeniem podwozia (robią to w tym samym miejscu) - kolega po takim zabiegu w Maździe6 stwierdził obniżenie szumów. Tylko smutno mi, że przespałem dwie zimy, powinienem był zabezpieczyć podwozie już dawno temu.


  • 0

#7 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:22, 10.05.2016

Podłoga powinna pomóc,bo tam pod samochodem kotłuje się cały szum z kół ,dźwięk z silnika i tłumika
  • 0
                       

#8 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:47, 10.05.2016

Silnik jest bardzo dobrze wyciszony moim zdaniem. Też powinienem zabezpieczyć podwozie, lakier i co tam jeszcze. Zabezpieczenie podwozia nie jest tanie 1000-1500zł, jak zacznę tak wszystko zabezpieczać to koszty zakupu auta wzrosną :) W Maździe to kombinują na różne sposoby żeby to auto wyciszyć, wątek na ich forum ma ze 150 stron :) , żeby Mazdę wyciszyć to trzeba by ją zbudować od nowa, ale ludzie kupują bo ładna. Zauważcie jak Mazdy poruszają się na szybkich drogach, na podrzędnych szatan, a na ekspresówce, czy autostradzie 120km prawym pasem.


Użytkownik Jańcio edytował ten post 14:48, 10.05.2016

  • 0

#9 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:23, 10.05.2016

Jancio ,,,..pamiętaj że nigdy nie ma tak cicho aby nie mogło być ciszej :-)

w Vii też silnik wydaje się cichy ale jak zrobiłem maskę ,podszybie i w miarę możliwości grodż od strony silnika  to efekt jakby silnik odsunąć na dwa metry przed auto .Najbardziej pomogło na średnich i wyższych obrotach

 

Też czytałem tam u nich po forum .walkę z szumami i eksperymenty z uszczelkami i zatykaniem różnych otworów.


Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:32, 10.05.2016

  • 0
                       

#10 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:54, 10.05.2016

Panowie to jest jakiś kosmos high-end. 

Materiały nie są tanie - http://www.essa.com...._detal_2011.pdf - ale moim zdaniem ~15 tyś. za wyciszenie naszych aut ...... 
Powstaje pytanie ile należałoby włożyć w sprzęt aby miało to ręce i nogi?
Ile to zaważy?


Użytkownik Waldi. edytował ten post 19:55, 10.05.2016

  • 0

#11 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:20, 10.05.2016

Dynamat  jest .......drogi :-D

 W zupełności wystarczy GMS   ..też nie tanio ale znośnie


Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:23, 10.05.2016

  • 0
                       

#12 Kry

Kry
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:21, 10.05.2016

Silnik jest bardzo dobrze wyciszony moim zdaniem. Też powinienem zabezpieczyć podwozie, lakier i co tam jeszcze. Zabezpieczenie podwozia nie jest tanie 1000-1500zł, jak zacznę tak wszystko zabezpieczać to koszty zakupu auta wzrosną :) W Maździe to kombinują na różne sposoby żeby to auto wyciszyć, wątek na ich forum ma ze 150 stron :) , żeby Mazdę wyciszyć to trzeba by ją zbudować od nowa, ale ludzie kupują bo ładna. Zauważcie jak Mazdy poruszają się na szybkich drogach, na podrzędnych szatan, a na ekspresówce, czy autostradzie 120km prawym pasem.

 

Tysiąc to nie mało, ale jeżeli ma być ciszej, samochód ma być trwalszy i przestaną nękać mnie myśli o możliwych rudych zmianach pod podłogą - to jestem gotów na taki wydatek. Dla porównania: ceramika na lakierze była znacznie droższa a jednak nie żałuję ani złotówki, którą na to poświęciłem.

 

 

Jancio ,,,..pamiętaj że nigdy nie ma tak cicho aby nie mogło być ciszej :-)

w Vii też silnik wydaje się cichy ale jak zrobiłem maskę ,podszybie i w miarę możliwości grodż od strony silnika  to efekt jakby silnik odsunąć na dwa metry przed auto .Najbardziej pomogło na średnich i wyższych obrotach

 

Też czytałem tam u nich po forum .walkę z szumami i eksperymenty z uszczelkami i zatykaniem różnych otworów.

 

Wyciszenie komory silnika? Nie myślałem o tym. Dziękuję za sugestię, poruszę ten temat.

 

 

Panowie to jest jakiś kosmos high-end. 

Materiały nie są tanie - http://www.essa.com...._detal_2011.pdf - ale moim zdaniem ~15 tyś. za wyciszenie naszych aut ...... 
Powstaje pytanie ile należałoby włożyć w sprzęt aby miało to ręce i nogi?
Ile to zaważy?

 

Tak, nie jest tanio, ale szumy mi przeszkadzają. Albo wyciszenie, albo sprzedaż Accorda i przesiadka w coś klasy Audi A6 / BMW 5, a to będzie wiązało się ze znacznie większym wydatkiem niż to całe wyciszenie. Poza tym za długo marzyłem o Accordzie żeby rozstać się z nim z powodu, który można usunąć :)

 

 

A może ktoś korzystał z podobnej usługi w innej firmie i chciałby coś polecić? Może skorzystać z promocji w Plazie i przy okazji zmienić głośniki? Mówię o tym: http://www.hondaplaz...e-promocje.html


  • 0

#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:44, 10.05.2016

Konserwacja spodu ,,,to przyjemne z pożytecznym ..mamy dwie pieczenie na jednym ogniu ..i ciszej i ochronę,a więc raczej warto
Tylko qtwa sam jeszcze tego nie zrobiłem .zabieram się jak pies do jeża ..odwieczny problem ..gdzie dać i kiedy ?:-(

Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:44, 10.05.2016

  • 0
                       

#14 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:53, 10.05.2016

Moim zdaniem zestawienie oferty HP do twoich oczekiwań bardziej niż trochę się mija.

Zainteresuj się firmami profesjonalnie montującymi sprzęt car-audio, i to takimi które mają zdobytych kilka pucharków.
Oni dysponują sprzętem, wiedzą i dopasują twoje oczekiwania do auta.


  • 0

#15 Jańcio

Jańcio
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1410
  • Nadwozie:-
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:11, 11.05.2016

Kry, a jakie masz opony letnie, nadal oryginalne Bridgestone? :) To są bardzo głośne opony w porównaniu z konkurencją goodyear czy dunlop np.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wyciszenie wnętrza, sztukawyciszania, hałas

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq