Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Check Engine samoistnie wyskakuje na postoju problem z egr

VII 2.2 i-Ctdi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 croseq

croseq
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Solingen
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:21, 09.05.2016

Witam, od 3 miesięcy jestem użytkownikiem hondy accord cn1 wyposażonej w silnik 2.2 i-ctdi z 2007r. Pewnego razu zostawiając odpalone auto na luzie przez ok 2min. wyskoczył mi check engine który jak się później okazało odpowiadał za egr nie przejąłem się tym za bardzo ponieważ auto zachowywało się normalnie nie gasło ani nie traciło mocy po prostu było tak jak przedtem tak więc przysłowiowo olałem to i na drugi dzień podczas jazdy do miasta check zgasł. Po niespełna miesiącu ponownie się zapalił w takiej samej sytuacji tj. na postoju i wtedy postanowiłem działać tzn. wyczyściłem cały układ dolotowy (miałem zdjęty kolektor i wszystkie elementy sąsiadujące z nim oraz te  które odpowiadają za egr etc.)  po złożeniu do kupy auto trochę odżyło poprawił się dolny zakres obrotów do 1,5tyś. Auto przed operacją czyszczenia dolotu podpiąłem pod komputer i wyskoczył mi błąd P2004  który odpowiada za zaworek egr (101362-4800). Tak więc to całe czyszczenie dolotu za dużo nie dało bo chceck dzisiaj ponownie mi się zapalił... Co więc mam dalej zrobić z tym fantem? wymienić ten zaworek czy może jakieś sąsiednie części jego? Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na odpowiedź bo chciałbym pożegnać ten problem raz na zawsze. Pozdrawiam!


  • 0

#2 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:48, 10.05.2016

Poszukaj P2004 na forum i nie egr tylko IMRC.... zalej ten zaworek silikonem w spreju albo przepłucz benzyną i zalej olejem ....
  • 0

#3 croseq

croseq
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Solingen
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 11.05.2016

No fakt IMRC moj blad, a powiedz mi czemu nalezy go zalac olejem badz psiknac w srodek sylikon w sprayu?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2.2 i-Ctdi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq