Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Drgania samochodu

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 sorek

sorek
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:37, 08.05.2016

Witam. Od pewnego czasu mój accord VIII, wpada w wibracje. Najbardziej odczuwalne jest to na 2 i 3 biegu pomiędzy 2 a 3 tys obrotów w trakcie przyspieszania. Pozniej przy prędkości ok 110. Trzęsie sie cala buda. Dodam, ze felgi wywarzone. Opony nowe. Podejrzewam ze to przegubu wewnętrzne . Wymienial juz ktos je? Nowe? Zamienniki czy regeneracja?
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:40, 08.05.2016

Kolego a szukałeś na forum?
Co prawda do VII gen ale temat opisywany wiele razy.
Doważałeś fele na aucie? Tak na początek. Później poczytaj o przegubach.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 sorek

sorek
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 08.05.2016

Aby wykluczyć kola zakładałem inny komplet felg i sytuacja byla identyczna. Tak czytałem o podobnych przypadłościach ale w VII. Dlatego pytam czy ktos zmagał sie juz z tym w VIII. Przeguby zapewne sa juz inne..
  • 0

#4 leon1600

leon1600
  • Klubowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Luboń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:158
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:35, 10.05.2016

Zmagałem się. Objawiało się to drganiami przy przyspieszaniu, po puszczeniu gazu drgania ustępowały (jeśli nie ustępują to raczej problem jest w układzie jezdnym a nie napędowym). Wymiana przegubu wewnętrznego w ASO, ponieważ nie ma zamienników (a przynajmniej 2 lata temu nie było). Sam przegub kosztował coś około 1100.


  • 0

#5 stachr

stachr
  • Forumowicz
  • 2 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 11.05.2016

Witam

 

W moim Accordzie  też miałem problem z przegubami wewnętrznymi i ze względu na cenę w ASO zakupiłem  używane  kompletne półosie za 700zł. Mam przejechane od wymiany  35tys. i jest OK

Dodatkowo mam w zapasie przeguby zewn.


  • 0

#6 sorek

sorek
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:44, 13.05.2016

Dzięki:) faktycznie mam luz na przegubie. W aso jeden 1300 :) i tak naprawde nie wiem czy warto isc w zamienniki bo są dziwnie tanie(ok.300 zl) Co do używanych mógłbym spróbować . Zna ktos dobre firmy sprzedające używki do naszych accodzin. Dodam ze przegub z półosią w aso to juz ponad 2tys jeden:/
  • 0

#7 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:08, 14.05.2016

Mogą być tanie bo usterka nie jest powszechna, a części, które nie maja popytu są po prostu tanie. Kup taką, na którą sprzedawca daje gwarancję rozruchową np. tydzień-dwa i już.


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#8 sorek

sorek
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:02, 25.06.2016

Tak może dokończę temat. Mechanik twierdził że przegub pewnie na prawej stronie bo jest tam jest dłuższa półośka. Sam przegub z wymiana to ok. 1300 zł. Przyczyna nie ustała, Drgania przy przyspieszaniu nadal były. Panowie mechanicy zaproponowali wymianę prawej półosi ( 1900 + wymiana). Nie zgodziłem się i poprosiłem o wymianę przegubu z lewej strony. Upierali się że niemożliwe, ale zmienili. Samochód jeździ jak nowy :) Twierdzą jednak że lewa półoś jest delikatnie krzywa i możne przegub mi szybko wybić. Także bd musiał jeszcze w nią zainwestować. Trochę czasu i nerwów ale najważniejsze że problem prawie z głowy. :)


  • 0

#9 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:03, 25.06.2016

U mnie w HA VII był to prawy wewnętrzny przegub i jego wymiana wystarczyła ale o tym, że lewy jest czasem problemem też się przewijało w dyskusjach o tym problemie.

Użytkownik klosz007 edytował ten post 15:05, 25.06.2016

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#10 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:42, 14.07.2016

zauwazylem u mnie ostatnio ze tez hanka wpada w drgania ale przy 150 km/h i jak hamuje z tej lub wiekszej predkosci to tez drzy karoseria (kierownica nie drzy.)

mam wersje w automacie.Czy tu tez podejrzewac przegub,przeguby?


  • 0

#11 Guma89

Guma89
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:14, 18.07.2016

W moim przypadku drgania były spowodowane zużyciem zębów na półosi, które wchodzą w kielich. Mechanik który mi zdiagnozował przyczynę drgań stwierdził, że zamienniki szybko dostają podobnych luzów, a nowy kosztował chyba koło 1500, więc skierował mnie, aż do częstochowy gdzie mi wykonano regenerację. cały zabieg w częstochowie trwał około 3h i od mniej-więcej 50tyś. mam spokój. 

Koszt regeneracji to 500zł, adresu niestety nie pamiętam, ale jak ktoś będzie potrzebował to się spytam. 

 

A tak poza tematem, regenerację wykonywało 2 cześków w garażu. jak to wszystko zobaczyłem to miałem chwilę zwątpienia :) ale ogólnie jestem zadowolony.


  • 0

#12 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:55, 18.07.2016

Guma89 ale jakie drgania miałeś, przy jakich obrotach, prędkości, z gazem czy z hamulcem itd itp. Myślę, że warto to wiedzieć na przyszłość co jakie daje objawy


Użytkownik cysior edytował ten post 18:17, 18.07.2016

  • 0

#13 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:01, 18.07.2016

cos w stylu jakbym holowal przyczepke:)(jak wyhamowywuje)

wpada tez w drgania podczas przyspieszania jak i stalej predkosci.nie wystepuje to caly czas.czasmi jedzie normalnie,a czasmi drzy


  • 0

#14 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:02, 14.08.2016

drgania pochodzily od zacietego zacisku hamulca tylnego(zapiekly sie prowadniczki) oraz od zuzytych opon tylnych.zacisk raz odbijal a raz nie.

przeguby sa dobre :zoltek:


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq