Gdzie zakładałeś instalację?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Na gazie chwilowy spadek obrotow, na benzynie obroty równe
#16
Napisano 21:26, 06.01.2017
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#17
Napisano 16:27, 08.01.2017
W Krakowie, w jednym z polecanych warsztatów.
#18
Napisano 12:36, 14.01.2017
No i tu wychodzi przewaga BRC Sequenta- porządne wtryski i przy wymianie filtrów nie ma takich historii przez 100 kkm+. Panowie z AC, jeśli to czytacie - wyprodukujcie w końcu porządne wtryskiwacze !
#19
Napisano 15:02, 14.01.2017
Mam pytanie,a jestem zielony w temacie samochodów. Kupilem hanke z zainstalowanym BRC i na gazie przy zimnym silniku przy wciskaniu sprzęgła obroty spadaly na poziom 600-500 i czasem gasl samochód. Na benzynie było dużo lepiej.No i tu wychodzi przewaga BRC Sequenta- porządne wtryski i przy wymianie filtrów nie ma takich historii przez 100 kkm+. Panowie z AC, jeśli to czytacie - wyprodukujcie w końcu porządne wtryskiwacze !
A teraz przy tych mrozach padl aku i wymieniłem na nowy. I teraz cd historii. Mianowicie teraz na benzynie zachowuje się jak wtedy na gazie (spadki obrotow z gasnacym silnikiem) a na gazie jest jeszcze gorzej. Rozwalily mi sie jakies sterowniki?
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
#20
Napisano 18:17, 14.01.2017
Wysłane z Tapatalk
#21
Napisano 18:21, 14.01.2017
Odkad kupilem wcaleKiedy (dystans) zawory regulowane?
Wysłane z Tapatalk
Wymienialem tylko filtry i olej (tylko nie krzyczcie na mnie xd)
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
#22
Napisano 18:29, 14.01.2017
Świece też daj nowe jak nie wiesz jaki przelot mają.
Wysłane z Tapatalk
#23
Napisano 12:06, 22.01.2017
Pytanko mam. Czy przy uszkodzonych wtryskach mieliście problem z odpaleniem? Mam wtryski Hana i reduktor AC R01 i nie wiem czy wtryski leja czy reduktor daje podciśnienie.
http://www.accordklu...cord-cl7-emila/
Miastowy pomykacz
http://www.accordklu...-honda-pcx-125/
#24
Napisano 16:23, 22.01.2017
Uzyskałem odpowiedź, że hana gold przy tankowaniu dobrego lpg i stosowaniu dobrych filtrów, maksymalnej ich wymianie po 15 tys. kilometrów, wytrzymuje 100 i więcej tys. kilometrów i nie przysparza praktycznie problemów, natomiast pozostałe hany to jest trochę taka loteria z nimi, czasami jest ok, podobnie jak gold jeżdżą bez problemów dużo kilometrów jak są wyżej spełnione warunki, a czasami potrafią przysporzyć problemy przy niedużych przebiegach.
#25
Napisano 19:20, 14.03.2024
Witam
Pozwolę sobie odgrzać ten temat, mam ostatnio podobny problem.
Samochód mi gaśnie na LPG lub obroty spadają na granicy zgaśnięcia podczas wrzucenia na luz np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, po chwili wracają do normy. Dzieje się tak tylko przy ciepłym silniku, na zimnym po przełączeniu na gaz jest ok.
W czasie jazdy na LPG chodzi prawidłowo, normalnie przyspiesza, nie szarpie.
Przy okazji jeszcze zaczął się pojawiać błąd P0420, zazwyczaj w sytuacjach jak właśnie wrzucam na luz i przygasa.
Katalizator był wymieniany 2 lata temu i ma przejechane 21 kkm, co raczej wyklucza jego winę. Potwierdzone zostało to też przez mojego mechanika, który mi go wymieniał. Polecił mi potestować auto na benzynie.
Przejechałem 500 km na PB w różnych warunkach, miasto, trasa, autostrada i nic, wszystko w porządku, zero błędów, obroty wzorowe.
Odwiedziłem gaziarza, po podpięciu auta do komputera, (nawet w czasie jazdy sprawdzał) stwierdził że wszystkie parametry przy gazie są w porządku i zwala winę na katalizator, ewentualnie może przepustnica jest zabrudzona. Mówię mu że na benzynie nie gaśnie a on że tak może być.
Po bezowocnej wizycie u gazownika zwróciłem się z powrotem do mojego mechanika, założył mi na próbę emulator sondy lambda. Błędy na gazie przestały się pojawiać ale problem wolnych obrotów nadal pozostał.
Przypuszczam że może jest już zużyty reduktor bo ma przejechane 115 kkm, wtryskiwacze wymieniałem 3 lata temu, przebieg 30 kkm. Regularnie wymieniam filtr fazy lotnej, filtr powietrza, świece oraz reguluję zawory.
Jednej rzeczy nie rozumiem, czy jest możliwe że gaśnie na gazie z powodu zabrudzonej przepustnicy skoro na benzynie jest wszystko dobrze?
Instalacja BRC IV gen
#26
Napisano 05:59, 15.03.2024
przyczyn może być wiele, zużyte wtryski, reduktor, układ zapłonowy, nieodpowiednia regulacja, masz chyba polifta więc z tego co pamiętam można podejrzeć korekty, masz gniazdo obd? gazownik sprawdzał to? niestety masz brc, z tego powodu masz mocno ograniczoną możliwość serwisu, w zasadzie tylko autoryzowane serwisy, których jest niewiele i na dodatek nie grzeszą umiejętnościami...
piszesz o reduktorze - jak ze stabilnością ciśnienia? są duże przerosty, spadki?
też kiedyś miałem błąd P0420, lekarstwem okazało się bardzo precyzyjne zestrojenie instalacji, tyle że to na stagu (z wtryskamii barracuda + reduktor zavoli zeta s)
co do przepustnicy - mało prawdopodobne, ale przeczyścić mozesz, koszt niewielki
#27
Napisano 09:47, 15.03.2024
przyczyn może być wiele, zużyte wtryski, reduktor, układ zapłonowy, nieodpowiednia regulacja, masz chyba polifta więc z tego co pamiętam można podejrzeć korekty, masz gniazdo obd? gazownik sprawdzał to? niestety masz brc, z tego powodu masz mocno ograniczoną możliwość serwisu, w zasadzie tylko autoryzowane serwisy, których jest niewiele i na dodatek nie grzeszą umiejętnościami...
piszesz o reduktorze - jak ze stabilnością ciśnienia? są duże przerosty, spadki?
też kiedyś miałem błąd P0420, lekarstwem okazało się bardzo precyzyjne zestrojenie instalacji, tyle że to na stagu (z wtryskamii barracuda + reduktor zavoli zeta s)
co do przepustnicy - mało prawdopodobne, ale przeczyścić mozesz, koszt niewielki
Mam gniazdo OBD, gazownik od BRC sprawdzał parametry gazu i niby wszystko ok, wtryski wymieniałem, od tego to by było raczej szarpanie w czasie jazdy niż obroty. Jadę jeszcze dzisiaj do serwisu BRC Czakram w Tarnowie i zobaczę co oni na to, bo już nie wiem co robić, na benzynie wszystko hula jak należy.
#28
Napisano 13:13, 15.03.2024
podłączał się do obd? sprawdzał parametry samochodu (typu korekta długa i krótka, jaka pracę sondy lambda widzi sterownik samochodu itd.) czy gazu? jeżeli nie sprawdził parametrów pracy silnika to taka diagnozę można o kant d... potłuc, co do wtrysków - niekoniecznie na większych obciążeniach, jeżeli np. jeden będzie delikatnie przepuszczał, to właśnie na jałowych obrotach będzie problem, wiem z doświadczenia
jeżeli na benzynie hula jak należy i jesteś tego 100% pewny, to tylko w instalacji gazowej jest problem
niestety z brc jak napisałem wyżej, nie pomoże ci nikt oprócz autoryzowanych
#29
Napisano 15:05, 15.03.2024
Niech porównają korekty czasu wtrysku benzyna / gaz na wolnych a nie patrzą na mapę.
Które BRC masz?
Ja w sq24 tak miałem, że mapa idealnie się pokrywała a na dole wariował.
Po korektach suwaczkami żeby korekty benzyna / gaz były podobne problem znikał.
#30
Napisano 15:03, 17.03.2024
Niech porównają korekty czasu wtrysku benzyna / gaz na wolnych a nie patrzą na mapę.
Które BRC masz?
Ja w sq24 tak miałem, że mapa idealnie się pokrywała a na dole wariował.
Po korektach suwaczkami żeby korekty benzyna / gaz były podobne problem znikał.
Pierwszy Sequent na wielopunkcie, dokładnie nie wiem jaki, zamontowana jeszcze we Włoszech przez 1 właściciela 21 lat temu, problem jest że mało który zakład BRC ma jeszcze do niej oprogramowanie.
Użytkownik luk10m edytował ten post 15:30, 17.03.2024
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obroty
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych