Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wyciek oleju za kołem pasowym

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1254 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 21
Super

Napisano 08:33, 08.05.2016

NIE UŻYWAJ PNEUMATU. TAK jak piszą koledzy gwint jest prawy .Dobry klucz i długie ramię sobie poradzi :)
  • 0

#17 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:57, 08.05.2016

Ehhh na podjeździe w sekundę da się odkręcić tą śrubę i bez żadnych blokad :)

Użyj rozrusznika :D Nakładasz dobrej jakości nasadke i lage, blokujesz ja w pewnym miejscu, upewniasz się, że jest zachowany kąt 90 stopni. Następnie robisz 1 sekundowy strzał z rozrusznika, jak nie puści to kolejny :)
Ps. Oczywiście nie chcesz aby silnik odpalił 😀 A więc w skrzynce bezpieczników wyjmij moduł odpowiadający za pracę cewek. Jak nie znajdziesz to odepnij wtyczki od nich!!!
  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#18 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:10, 09.05.2016

też myślałem o takim sposobie i jest to jakieś rozwiązanie...

A sprawdzałeś to w praktyce i zadziałało?


  • 0

#19 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1254 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 21
Super

Napisano 09:41, 09.05.2016

Jest taka metoda sam ją stosowałem w FSO i Tico.
  • 0

#20 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:00, 09.05.2016

jestem juz po naprawie...pomogła dopiero 2 metrowa rura na ramieniu klucza i zablokowanie samego koła zamachowego aby odkrecic koło pasowe...niestety nie zrobiłem tego sam tylko znajomy mechanik...bardzo ciężko jest tą śrube odkręcić...dzięki wszystkim za pomoc. Pozdro


  • 0

#21 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2928 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 35
Super

Napisano 10:44, 10.05.2016

Ja odkręcam pneumatem... Można podjechać do wulkanizacji, tylko małym kluczem nie da rady...
  • 0

#22 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:14, 10.05.2016

Ja odkręcam pneumatem... Można podjechać do wulkanizacji, tylko małym kluczem nie da rady...

w moim przypadku nawet duży klucz pneumatyczny nie dał sobie rady, bałem się żebi nie urwali mi śruby...swoją drogą ciekawy jestem czemu to aż tak bardzo mocno jest dokręcone...


  • 0

#23 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:02, 14.11.2020

tak wiem. powinienem założyć OEM ale taka sytuacja że syn wyjeżdżał dziś do NL i musiałem pilnie ogarnąć temat bo wczoraj po południu zaczęło walić olejem.

wczoraj wieczorem mechanik zamówił a dziś przywieźli to i założył

https://www.czesciau...corteco/2091441

 

teraz sprawdzam po numerze i jest informacja że akurat do mojego CL7 ten uszczelniacz nie pasuje.

niby powinienem założyć coś takiego:

https://www.czesciau...corteco/2097621

 

obydwa są do silnika K20A6 ale ten co mam teraz założony jest do napędu na 4 koła (CL8) a ja mam napęd na 2 koła (CL7).

wymiary się zgadzają. różnica jest jednak taka, że ten właściwy jest cały z tworzywa z gładką powierzchnią zewnętrzną a ten który jest założony ma powierzchnię zewnętrzną metalowo-elastomerowa i dodatkowo rowkowaną. wygląda tak:

 

  M18035-b1bavirdx743x58x7---1-150765199.j

 

M18036-b1bavirdx743x58x7---2-150765527.j

 

 

 

auto będzie w PL za 3 miesiące dopiero i trochę się obawiam jak ten założony uszczelniacz się zachowa...


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq