Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

VII gen. K24A3 2.4 190KM Artur Stasik

VII Stasik Zenit Pro Obd Atartic Hercules Red

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szmytek

Szmytek
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • SkÄ…d:Kraków/Ostrowiec Åšw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:04, 05.05.2016

1. Części użyte do montażu:

a) Sterownik : Zenit Pro Obd
b) Reduktor : AT13 Antartic ( według producenta do 380KM )
c) Wtryskiwacze : Hercules Red ( 40-60KM/cylinder )
d) pojemność butli : 48L ( realnie wchodzi około 43L )

e) dystans na butli w trasie pół na pół ~100km/h oraz ~170km/h : 340km ( około 12,5l/100km )

2. Zakład dokonujący montażu (ewentualnie cena).

a) Artur Stasik Kraków ( www.expertlpg.pl )

b) 2700zł

3. Czy polecasz ten warsztat? Komentarz.

a) TAK

b) Jestem bardzo ostrożnym człowiekiem jeśli chodzi o instalacje LPG, jest to moja trzecia instalacja której wykonanie zleciłem w różnych zakładach ( wcześniej Corolla 4A-FE oraz Accord F20B6 ), z dwóch poprzednich nie byłem w pełni zadowolony jednak wszystko wskazuje na to że ten zakład będzie moim faworytem ;)

Pan Artur jest bardzo cierpliwym człowiekiem i każdą moją wątpliwość ( typu "dlaczego nie Stag", "dlaczego nie Hana niebieska", "dlaczego nie ACR-01" ) rozwiewał wyjaśniając szczegółowo, oczywiście powiedział że może też zamontować wybrany przeze mnie zestaw i będzie go serwisował ( jeden zakład uznał że po montażu wybranych przeze mnie elementów nie daje żadnej gwarancji i nie będzie serwisował tego zestawu ).

Widać że Pan Artur posiada bardzo dużą wiedzę na temat tego co robi, uważam że można mu zaufać w kwestii montażu oraz doboru komponentów.

Oczywiście nie przejechałem jeszcze dystansu który pozwoliłby na pełną ocenę, lecz jeśli chodzi o pierwszy 1000km wszystko sprawuje się bardzo dobrze, żadnych szarpań, Checków itp.

Jeśli natomiast chodzi o spadek mocy to chyba trochę za mało przejechałem autem na benzynie żeby móc to ocenić, wydaję mi się że po pierwszej regulacji będzie jeszcze lepiej :).

4. Przejechany dystans

a) Około 1000km od tygodnia.

5. Ewentualne awarie

a) Na ten moment brak.

6. Zdjęcia ( przepraszam za brak szczegółowych zdjęć jednak wszystko jest tak pochowane że ciężko mi było wykonać takowe zdjęcia przy użyciu telefonu )

DSC_0009_zps99xnuetb.jpg

DSC_0012_zpsmruwnqek.jpg

DSC_0001_zpsjqkkkwnj.jpg

DSC_0008_zpsbcsqs3ax.jpg

DSC_0016_zpseed8awf8.jpg

DSC_0018_zps1myhg4lq.jpg

 

Na koniec szczególne podziękowania dla kolegów blow oraz viper505 którzy wykazali bardzo duże zainteresowanie i pomoc przy rozwiewaniu moich wątpliwości ;)


  • 0

Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451

Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/


#2 wiesiek.żurek

wiesiek.żurek
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • SkÄ…d:Kobyle KÄ…ty
  • Silnik:2
  • Wersja:kabriolet
  • KM:dwa kunie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1980
  • Nadwozie:zardzewiaÅ‚e
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:56, 05.05.2016

Montaż koszmar. Brak opasek na wężykach wtryskiwacz-wkrętka. Wtryski można spokojnie zamontować w pionie przy użyciu trójników. Nawet rozdzielacz by wszedł pod osłonę. Wlew słabo, ciekawy czy blacha zabezpieczona antykorozyjnie


  • 0

#3 Szmytek

Szmytek
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • SkÄ…d:Kraków/Ostrowiec Åšw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:25, 05.05.2016

Montaż koszmar. Brak opasek na wężykach wtryskiwacz-wkrętka. Wtryski można spokojnie zamontować w pionie przy użyciu trójników. Nawet rozdzielacz by wszedł pod osłonę. Wlew słabo, ciekawy czy blacha zabezpieczona antykorozyjnie

Czy te rzeczy mogą wpłynąć w przyszłości na kwestie techniczne ( brak opasek, trójnika ) ? :) Jak na razie auto zachowuje się na gazie bardzo dobrze.


  • 0

Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451

Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/


#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:56, 05.05.2016

brak opasek - szczelność

To powinno wystarczyć za komentarz.


  • 0

#5 Szmytek

Szmytek
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • SkÄ…d:Kraków/Ostrowiec Åšw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 05.05.2016

brak opasek - szczelność

To powinno wystarczyć za komentarz.

 

Ok, rozumiem, zwrócę na to uwagę przy wizycie u Pana Artura.


  • 0

Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451

Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/


#6 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • SkÄ…d:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:54, 05.05.2016

brak opasek - szczelność
To powinno wystarczyć za komentarz.


A skad ta nieszczelnosc tam sie ma pojawic? Mam dokladnie w ten sam sposob zamontowane i nic sie tam nie dzieje
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 15:05, 05.05.2016

Jak przewody stracą elastyczność a wtryski będą wibrować. Ale to już będzie po gwarancji pewnie więc co to będzie obchodzić tego co montował.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • SkÄ…d:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:21, 05.05.2016

Biorac pod uwage podcisnienie w kolektorze to watpie ze cos takiego bedzie mialo miejsce
  • 0

#9 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • SkÄ…d:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:25, 05.05.2016

specem nie jestem ale wtryski dla ich żywotnoÅ›ci powinny bardziej w pionie być na wprost... 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#10 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • SkÄ…d:oÅ›wiÄ™cim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:16, 05.05.2016

specem nie jestem ale wtryski dla ich żywotnoÅ›ci powinny bardziej w pionie być na wprost... 

Dokładnie, poziome ułożenie powoduje szybsze wycieranie sie tłoczków, żaden porządny gazownik w ten sposób nie "wrzuca " wtryskiwaczy pod maskę. Jeżdżę już ze 20 lat autami z gazem i wszystkie albo sam gazuje albo poprawiam po partaczach i za to od razu bym sie wziął. Wtryski w pion, wężyki do wkrętek możliwie krótkie, rozdzielacz z którego idą wężyki zasilające mieści się pod pokrywę ładnie, a jeszcze lepiej trójniki na zasilanie wtryskiwaczy tylko nie wiem czy te wtryski kóre masz są kompatybilne z hana/barracuda.


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:29, 05.05.2016



Biorac pod uwage podcisnienie w kolektorze to watpie ze cos takiego bedzie mialo miejsce

A podciśnienie to nie jest nieszczelność?
Z jakiegoś powodu porządne zakłady jednak zakładają opaski.
Z jakiegoś powodu wtryski powinny pracować w pionie.

Co mi przyszło jeszcze to mocowanie kompa i reduktora ale to z telefonu niewiele widze.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • SkÄ…d:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:01, 05.05.2016

Podcisnienie o ktorym mowie jest generowane w cyklu zasysania ladunku do cylindrow, to nie jest nieszczelnosc. Wiec nie ma takiej opcji, ze wtedy wezyk spadnie. Takze taka opaska to troche przerost formy nad trescia. Nie zaszkodzi jak jest ale tez nie spowoduje, ze instalacja bedzie pracowala lepiej. A co do wtryskow montowanych pionowo to nie wiem co to za teoria, skad sie wziela. Podejrzewam, ze ktos gdzies tak napisal na jakims innym forum i tak sie przyjelo. Wtryskiwacz jak ma pasc to padnie. Niezaleznie od tego czy bedzie stal czy lezal. Odrazu powiem, ze znam teorie osadzajacego sie mazutu, ktory ma niby zostac na sitku itp w ktora nie do konca wierze. Kolega juz wymienil wtryskiwacze, ktore mial pionowo a przebieg mamy porownywalny. 


  • 0

#13 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 05:31, 06.05.2016

dla mnie montaż z dupy. więcej mi się nie chce gadać.


  • 0

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 06:05, 06.05.2016

Podcisnienie o ktorym mowie jest generowane w cyklu zasysania ladunku do cylindrow, to nie jest nieszczelnosc.

 

:mlotek:

 

A zasysanie powietrza zamiast gazu to jest co?????


  • 0

#15 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • SkÄ…d:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:21, 06.05.2016

Ok, nie napisalem do konca po polsku. Chodzilo mi o to ze tam nie bedzie miejsca na nieszczelnosc biorac pod uwage podcisnienie i to jak ciasno ten wezyk wchodzi na wketke
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Stasik, Zenit Pro Obd, Atartic, Hercules Red

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq