Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Nowa instalacja szarpie na zimnym

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 15:05, 01.05.2016

Witam założyli mi instalacje LPGTECH

Sterownik  LPG320-OBD

Wtryski - Dragon

Przejechałem 100km.. mam taki problem że na zimnym w zakresie 2-3 tyś przy przyspieszaniu poszarpuje na 2 biegu nie przyspiesza płynie powyżej 3 tyś ciągnie do odcinki bardzo dobrze. Po rozgrzaniu silnika problem nie występuję. Mam podjechać do niż żeby to poprawili jutro. Teraz moje pytanie co może być przyczyną ?


  • 0

#2 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:09, 01.05.2016

A nie robi kangurków już od momentu ruszania na zimnym?


  • 0

#3 Kondi

Kondi
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 01.05.2016

Mi potrafi robić w zimnej porze roku, gdy szybko przełączy się na gaz,  jaka to przyczyna Waldi? 


  • 0

#4 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:30, 01.05.2016

A nie robi kangurków już od momentu ruszania na zimnym?

Tak robi ale tylko na gazie, dziwi mnie to trochę. Będę reklamował tylko ciekawi mnie co może być przyczyną, mieszanka za uboga? powyżej 3 tyś ciągnie równo i bez problemu na zimnym. Z tego co wiem za uboga mieszanka nie jest dobra dla silnika wypala uszczelkę pod głowicą a może taka być jeśli szarpie na zimnym. Jak silnik się rozgrzeje to wszystko mija. Pewnie w zimę  przy -10 by było gorzej. To nowa instalacja ma 100km to nie mogą zrzucać że to winna reduktora wtrysków świec bo też nowe  itp.


Użytkownik Mulder edytował ten post 19:31, 01.05.2016

  • 0

#5 wiesiek.żurek

wiesiek.żurek
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Kobyle Kąty
  • Silnik:2
  • Wersja:kabriolet
  • KM:dwa kunie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1980
  • Nadwozie:zardzewiałe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 01.05.2016

Brak strojenia prawidłowego. Ew. dodatkowo złe ustawienia. Kto to montował?


  • 0

#6 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:26, 01.05.2016

Mnie pomogła wymiana świec.


Użytkownik Waldi. edytował ten post 19:26, 01.05.2016

  • 0

#7 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 19:34, 01.05.2016

http://lpg-montaz.pl/ montowali. Tylko pewnie ustawienia były na ciepłym silniku dlatego uważali, że wszystko jest ok. Jestem Ciekawy co powiedzą świece sprawdzali niby tolerują gaz  i były wymieniane 3tyś km temu. Silnik na benzynie chodzi idealnie regulacja zaworów 8 tyś temu.


  • 0

#8 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:41, 01.05.2016

U mnie na benzynie też było idealnie.


  • 0

#9 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:25, 01.05.2016

Wymiana świec to nie problem jeśli to usunie usterkę. Odebrałem auto z nową instalacją i już od początku problemy. Jeszcze podpisałem że obieram auto i wszystko jest ok.. ale jak sprawdzić jak auto było zagrzane. Mam nadzieje, że szybko usuną problem bo zwalać na coś nie mogą nowa instalacja. Pewnie ustawiali ją na ciepłym silniku.


  • 0

#10 dzinksgarage

dzinksgarage
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2,3
  • Wersja:v70
  • KM:320
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 01.05.2016

Pewnie korekty na zimnym po temp są do poprawki. Ciekawe jak stroili.


  • 0

#11 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:32, 02.05.2016

Mnie pomogła wymiana świec.

 

U mnie na benzynie też było idealnie.

Tu na pewno kolega ma rację :) Ewentualnie można zmniejszyć przerwę na świecach ..


  • 0

#12 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 07:47, 02.05.2016

Dziś jadąc do pracy przypatrzyłem się i na rozgrzanym tez nie idzie płynie w tym zakresie 2-3,2 tys obrotów. Sprawdzali świece czy się nadają przed montażem, niby wszystko ok.Widocznie tak sprawdzali jeśli będą dziś mieli otwarte to podjadę i dam znać.Jeśli nie to muszę czekać do Środy;/


Użytkownik Mulder edytował ten post 07:49, 02.05.2016

  • 0

#13 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 09:42, 02.05.2016

Jeśli ta opinia o tym warsztacie jest prawdziwą historią to ja już Ci na wstępie współczuje...

 

 

 

 

Negatywny

nie polecam tego zakładu. Założyłem instalacje LPG Tech 1.5 roku temu. Od razu zaczęły się problemy. Uszkodzeniu uległ parownik. Spowodowało to problemy z odpalaniem. Dopiero po 5-10 przekręceniach kluczyka silnik zapalał. Panowie stwierdzili że układa się membrana i mam przyjechać za 1 tysiąc kilometrów bo układa się membrana. Po kolejnym tysiącu kilometrów nie było rezultatu. Kazali jeździć jeszcze tysiąc kilometrów. Stwierdzili że to nie jest problem dla silnika no może trochę dla wtrysków ale nie powinny się uszkodzić. Prawda jest taka że zarzynane były; rozrusznik, akumulator, układ paliwowy (odpalanie jednocześnie na gazie i benzyna) , katalizator, wtryski, zalewany nie przepalonym paliwem także katalizator. Po wymianie parownika samochód zaczął odpalać już za 1-2 razem ale za to dusi się na zimnym silniku. Przez 1.5 roku byłem u nich ok 15 razy. Przed instalacją auto jeździło bez zarzutów. Od nieszczęsnej instalacji 2 krotnie odpłatnie wymieniali mi świece, uszkodzili jedną z cewek zapłonowych, czyszcili przepustnicę za 200 pln. Bez rezultatu. A przecież przed instalacją auto nie przysparzało żadnych problemów z rozruchem i "na zimno" . Ostatnio obarczyli mnie winą i wymyślili że to padł komputer. Naprawili za 1300 pln !!!! i... problem jest nadal. Reasumując jak zepsują auto to winien jest klient i on musi płacić a naprawic nawet za pieniądze nie potrafią. W miedzyczasie padł także : wielozawór i ponownie parownik...

 

 

A i jeszcze jak możesz to rozwiń myśl "podpisałem że jest wszytko ok" bo czegoś tu nie rozumiem. Warsztat dał Ci do podpisania oświadczenie że instalacja pracuje bez zastrzeżeń? 


  • 0

#14 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 10:11, 02.05.2016

Jeśli szarpie dlawi sie itp na zimnym moze byc problem tzw. Zimny vag, chodzi o to ze silnik pracujacy na ssaniu ma za duza dwake gazu, w sterowniku jest opcja zubozenia dawki na ssaniu.


Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#15 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 10:12, 02.05.2016

Jeśli ta opinia o tym warsztacie jest prawdziwą historią to ja już Ci na wstępie współczuje...

 

 

 

 

A i jeszcze jak możesz to rozwiń myśl "podpisałem że jest wszytko ok" bo czegoś tu nie rozumiem. Warsztat dał Ci do podpisania oświadczenie że instalacja pracuje bez zastrzeżeń? 

Wstawiając samochód spisywany jest protokół ogólny stan auta czy ma jakieś otarcia, zarysowania uszkodzenia(by nie wpierać im, że np coś podczas ich montażu stało się z autem). Przy odbiorze podpisujesz się że nie wnosisz uwag co do stanu auta, że nie został porysowany uszkodzony itp

 

Mam nadzieje, że podjadę znajdą przyczynę i usuną usterkę w  środę jestem już umówiony wiec dam znać jak poszło.


Użytkownik Mulder edytował ten post 10:27, 02.05.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq