Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Zawory, czemu w Hondzie trzeba regulować

all_gen zawory regulacja luz zaworowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
262 odpowiedzi w tym temacie

#121 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:58, 06.09.2017

U mnie wszystko było dobrze odrazu po odpaleniu. Najpierw jak robiłem uszczelniacze zaworów później ja robiłem remont, za każdym razem po odpaleniu silnik chodził jak należy.
Ja na twoim miejscu jeszcze raz sprawdził bym zawory (każdy może się pomylić, tym bardziej że robiłeś to pierwszy raz ).

Użytkownik vova777 edytował ten post 20:29, 09.09.2017

  • 0

#122 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:39, 17.09.2017

Dobry wieczór koledzy, dzisiaj przez przypadek spotkałem obok swojej Hani drugą Hankę na parkingu przy markecie, również siódmą generację, silnik 2.0 bez lpg (chwilę pogadalismy) i jak gość odpalił ją po kilku minutach postoju, to parę razy musiał zakręcić rozrusznikiem i ją odpalił (tak, wiem że to przypadłość hond, że kręci się kilka razy rozrusznikiem, żeby ją odpalić). Dla odmiany, gdy swoją odpaliłem (rozgrzaną na lpg) to w zasadzie jeden, góra dwa obroty rozrusznikiem i ładnie zagadala. Ostatnio mało jeżdżę Hania (tylko jak jestem na urlopie i nie są to długie trasy), od października zeszłego roku od przeglądu wraz z wymianą oleju i ustawieniem zaworów przez ASO, do dzisiaj zrobiłem tylko 12 tys kilometrów (oczywiście na lpg) i po tych dwunastu tysiącach km przebiegu, auto odpala mi tak samo a nawet lepiej, jak bezpośrednio po ostatnim przeglądzie, tzn. nie trzeba tak długo kręcić rozrusznikiem (przynajmniej takie jest moje subiektywne wrażenie).
Jak możnaby to zjawisko wytłumaczyć?Teoretycznie a pewnie i praktycznie, jeżdżąc na lpg, w Hondzie a pewnie też i w innych markach aut, zawory regulowane mechanicznie się zaciesniaja i auto powinno uruchamiać się gorzej wraz ze wzrostem przebiegu do następnej regulacji zaworów, a u mnie jest na odwrót, autko lepiej się uruchamia i moc jest ok, spalanie też w normie, tzn. trochę większe niż gdybym jechał na pb.
O co tu może chodzić?
  • 0

#123 Gr3at

Gr3at
  • Forumowicz
  • 190 postów
  • Skąd:Swobnica
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:27, 08.12.2017

Jeśli jest zamontowane LPG to na bank problem z reduktorem lub wtryskiwaczami. Po prostu mieszanka przy odpalaniu jest zła (w kolektorze za dużo paliwa) i rozrusznik kręci dłużej. Przerabiałem temat u siebie i rozwiązałem.
  • 0

#124 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:54, 08.12.2017

Tylko gdy wtryski lpg puszczają taka sytuacja może mieć miejsce

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#125 Akordeon

Akordeon
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:XXXXX
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:51, 07.03.2018

Hej,
Zauważyłem, że auto jest głośniejsze i słabo przyspiesza... regulowalem zawory u mechanika 3 miesiące temu...Po dźwięku silnika na jałowym wydaje mi się, że trochę zbyt głośno klekoczą?

Użytkownik Akordeon edytował ten post 22:59, 07.03.2018

  • 0

#126 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 23:29, 07.03.2018

Na sluch to chlop w szpitalu umarl.

Z filmiku nie da sie wywnioskowac jak sa wyregulowane zawory....
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#127 Akordeon

Akordeon
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:XXXXX
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:25, 08.03.2018

Na sluch to chlop w szpitalu umarl.

Z filmiku nie da sie wywnioskowac jak sa wyregulowane zawory....

;) Wiem, ze to srednia metoda, ale mniej wiecej cos slychac... porownywalem dzisiaj z innym accordem i jest jednak inny dzwiek... moje klekocza :/


  • 0

#128 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:35, 08.03.2018

Tak jak Seth napisał, ciężko na "słuch" to stwierdzić.. U kogo robiłeś zawory? Regulował na zimnym silniku?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#129 Akordeon

Akordeon
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:XXXXX
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:46, 08.03.2018

Tak jak Seth napisał, ciężko na "słuch" to stwierdzić.. U kogo robiłeś zawory? Regulował na zimnym silniku?

Mowil, ze na zimnym. Warsztat przy Pulawskiej obok stacji shella - na przeciwko auchan.


  • 0

#130 9dawid2

9dawid2
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:rybnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:38, 12.05.2018

Czolem ! Ktoś z okolic Rybnika chcący zarobić na regulacji zaworów?
  • 0

#131 demmer

demmer
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:39, 14.05.2018

Polecacie jakis warsztat lub mechanika w Kielcach lub okolicy do regulacji czy zostaje ASO?
  • 0

#132 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 11:03, 22.06.2018


  • 0

#133 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:54, 21.07.2018

Panowie mam mały mętlik w głowie jeśli chodzi o to które zawory w VII gen są ssące a które wydechowe. W dziale zrób to sam napisane jest że wydechowe to są te które stojąc przed przednim zderzakiem auta i patrząc na silnik są zlokalizowane bliżej szyby frontowej a ssące to są te które są bliżej przedniego zderzaka. Dobrze to rozumiem? Obejrzałem filmik z regulacją w VIII gen i tam gość w w 6 min i 24 sek mówi że w VIII genie wydechowe są bliżej nas a ssące bliżej szyby. A więc między VII i VIII zawory są odwrotnie położone czy ja coś opatrznie zrozumiałem? Link do filmiku. 


  • 0

#134 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 13:01, 21.07.2018

Stary, tu na filmie masz silnik R20A3, a Ciebie jest k24a3 - całki co innego.. Wydechowe w k serii są od strony ściany grodziowej, ssace od przodu..tyle
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#135 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:08, 21.07.2018

Ok dzięki;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawory, regulacja, luz zaworowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq