Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Zawory, czemu w Hondzie trzeba regulować

all_gen zawory regulacja luz zaworowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
216 odpowiedzi w tym temacie

#211 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 04:56, 04.08.2019

Taki szczelinomierz byłby najlepszy z listkami 0.28 itd, ale wtedy nie jest gięty tylko prosty. Wiec tak źle i tak niedobrze.
Klucz dynamometryczny wychylny do dokręcania pokrywy zaworów? I dlaczego wychylny?
  • 0

#212 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4181 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 113
Super

Napisano 05:38, 04.08.2019

Podchodzisz jak do operacji.. Dynanometryczny nie jest potrzebny.. Wszystko już było opisane z tym tematem
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#213 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1356 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 32
Super

Napisano 06:23, 04.08.2019

Wiesz Edson, robiłeś to pewnie już dziesiątki jak nie setki razy, i pewnie dałbyś rade nawet po ciemku bez latarki. Ale jak ktoś robi to pierwszy raz i nie ma jeszcze wyczucia, to taki klucz może uratować śrubki przed urwaniem jednocześnie dając poczucie pewności że są wystarczająco dokręcone.

 

Wychylny dlatego że jest tani bo kosztuje ok 30zl. Proste narzędzie które przyda się do innych prac.
Listki szczelinomierza możesz dogiąć kombinerkami


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 06:56, 04.08.2019

  • 0

#214 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:25, 04.08.2019

Szczelinomierz mozna kupic imprialny i mamy listki bliskobsrodkowych wartosci luzu.

https://s.click.alie....com/e/bzLWrq9E

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#215 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:00, 04.08.2019

Podchodzisz jak do operacji.. Dynanometryczny nie jest potrzebny.. Wszystko już było opisane z tym tematem

 

Po prostu chcę wykonać wszystko poprawnie, z należytą dokładnością. ;) 

 

Wiesz Edson, robiłeś to pewnie już dziesiątki jak nie setki razy, i pewnie dałbyś rade nawet po ciemku bez latarki. Ale jak ktoś robi to pierwszy raz i nie ma jeszcze wyczucia, to taki klucz może uratować śrubki przed urwaniem jednocześnie dając poczucie pewności że są wystarczająco dokręcone.

 

Wychylny dlatego że jest tani bo kosztuje ok 30zl. Proste narzędzie które przyda się do innych prac.
Listki szczelinomierza możesz dogiąć kombinerkami

 

Dzięki wielkie za odpowiedzi i pomoc! ;)


  • 0

#216 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4181 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 113
Super

Napisano 09:49, 04.08.2019

Wiesz Edson, robiłeś to pewnie już dziesiątki jak nie setki razy, i pewnie dałbyś rade nawet po ciemku bez latarki. Ale jak ktoś robi to pierwszy raz i nie ma jeszcze wyczucia, to taki klucz może uratować śrubki przed urwaniem jednocześnie dając poczucie pewności że są wystarczająco dokręcone.

Wychylny dlatego że jest tani bo kosztuje ok 30zl. Proste narzędzie które przyda się do innych prac.
Listki szczelinomierza możesz dogiąć kombinerkami


Przy użyciu klucza dynanometrycznego nie raz urywali śrubki..byly o tym posty.. Z wyczuciem mała grzechotka 1/4 cała do pierwszego oporu, tyle
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#217 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5793 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 19:49, 16.08.2019

naprawde ja to juz pisalem setki razy
tu nie trzeba zadnego doswiadczenie
krecimy gwintem , idzie lekko i nagle pyk opor nie idzie- no i koniec, nie ma zadnego - " a jeszcze dokrece mocnej"
to naprawde nie fizyka kwantowa

i jak wuzej Edek
Nie jeden juz zerwal gwint uzywajac dynamometrycznego na tych srubach
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawory, regulacja, luz zaworowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq