Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Zawory, czemu w Hondzie trzeba regulować

all_gen zawory regulacja luz zaworowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
188 odpowiedzi w tym temacie

#181 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 361 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 11:05, 13.06.2019

Mam tak samo zamontowane wtryski i pokrywa wychodzi bez problemów. Wtryski prawdopodobnie masz połączone z kolektorem kawałkiem elastycznego węża więc nie będzie problemu z ich odgięciem w tył, jednakże przy samej już regulacji zaworów ssących mogą utrudniać dojście szczelinomierzem.

Co do rury wspomagania to stosuję pomysł Edsona - wąż odkręcam od pompy wspomagania - to chwilka roboty a znacznie ułatwia wyjęcie pokrywy i przy okazji nie musimy mocno odginać węża od wspomagania co zmniejsza ryzyko jego uszkodzenia.

Nic nie cieknie po odkręceniu węża od pompy?

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#182 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4097 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 111
Super

Napisano 11:17, 13.06.2019

Zrób to umiejętnie, to dużo nie pocieknie
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#183 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 698 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:13, 13.06.2019

Jak już chcecie koniecznie bawić się z odłączaniem węża wspomagania to polecam woreczek foliowy + trytytka, odpinamy wąż ciśnieniowy i wkładamy do torebki i zacieśniamy trytytką. Inaczej na pewno spadnie parę kropel oleju w okolice pompy i alternatora. 


W starszym nawet cały ssący c45f437d1153e65321e21ac7d9b3f745.jpg5d1ff958b66faae076e2988aa8b3ad80.jpg

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Ile to ma świec zapłonowych? Widzę że grzechotki Yato...:-) Też mam identyczne.


  • 0

#184 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 361 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:33, 13.06.2019

Edson i sky83 dzięki za podpowiedzi. Rozumiem że odpowietrzy się samo.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#185 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2566 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 53
Super

Napisano 12:35, 13.06.2019

Jest 8 i prawdopodobnie nie były ruszone od dobrych 100tys bo niestety przy odkrecaniu czuć że chcą są urwać. Będziemy robić do nich podejście w kolejny weekend

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#186 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 143 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:25, 14.06.2019

Ja bym olal zabawe z wezem, da sie go odgiac, najlepiej druga osoba jakby pomogla (za pierwszym razem, ja to na ta rure nawet nie patrze tylko wyciagam pokrywe), to nie rura od filtra powietrza ze peka jak balon:)


Użytkownik pepedombo edytował ten post 15:27, 14.06.2019

  • 0

#187 perszing81

perszing81
  • Klubowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:37, 15.06.2019

Dało rade bez odpinania węża - zaciągnąłem go trytytkami do rurki od klimy i pokrywa pięknie wyszła. Na zaworach tragedii nie było - na dwoch garach troche za ciasne ale myślę że jeszcze sie mieściły w dolnych granicach normy, ale ze przy lpg piszecie ze sie zacieśniają to zwiększyłem nieco luz ( ssanie 0,25 wydech 0,3). Namęczyłem sie troche z wyczyszczeniem uszczelki bo była na calej dlugosci usmarowana silikonem, nie wiem czemu tak? W manualu jest zeby smarowac tylko w dwoch miejscach... Wogule silikon byl praktycznie wszedzie musialem sie troche naskubac.
  • 1

#188 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2583 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:28, 16.06.2019

Być może ktoś dał silikon po całości bo uszczelka puszczała i "przyżydził" na kupnie nowej.
Teraz jak dałeś starą obserwuj czy nie leci z niej.
  • 0

#189 perszing81

perszing81
  • Klubowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:54, 16.06.2019

No możliwe, ostatnio regulowali mi mechaniki we wrześniu - nic nie mówili o uszczelce, ale być może nie chciało im się zamawiać nowej. Wizualnie to ta uszczelka ładnie wyglądała - bede obserwował czy się nie poci
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawory, regulacja, luz zaworowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq