Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord VII, 2.0, zaciski tyl,

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:15, 13.05.2016

jacob101 - zostaw orczyk w spokoju - tam nic nie zdziałasz a jedynie napsujesz. Na oryczuku reguluje się tylko napięcie linek po ich wymianie. Należy ustawić go tak, aby przy opuszczonym hamulcu ręcznym dźwigienka na zacisku cofała się do ogranicznika, a przy rozpoczęciu podnoszenia dźwigni ręcznego dźwigienka na zacisku szybko reagowała. Jeżeli podciągniemy orczyk tak, że dźwigienka na zacisku nie będzie wracała do ogranicznika to zmniejszymy tylko zakres wysuwania się tłoczka, a w konsekwencji osłabimy hamulec ręczny


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#17 stefanek

stefanek
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Dolny Ślàsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 19.05.2016

Problem jest w bolu od recznego, ktory wypycha tloczek. Ja dalem juz nowy tloczek ale reczneho niemdotykam bo znowu bedzie problem. Mysle nad zakupem zacisku zAccorda rocznik po lifcie. Regeneracja od goscia z allegro odpada. Czytalem, ze umawiaja sie na cene, pozniej cos wychodzi w trakcie i jest wiecej do zaplaty.
  • 0

#18 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:59, 19.05.2016

Masz pewne zaciski po regeneracji u Wolka i po co kombinować
  • 0

Long May You Ran


#19 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:41, 16.07.2016

słuchajcie jakie macie jakie wyniki na sciezce diagnostycznej macie dla tylnych hamulcow ? w sensie dla hamulca ręcznego oraz nożnego ile kN mniej wiecej wypluwa dla sprawnych zacisków ? 


w ESM nie potrafie znaleźć wartosci siły niezbędnej dla zablokowania danego koła


Użytkownik lakatus edytował ten post 16:40, 16.07.2016

  • 0

#20 Hirek1975

Hirek1975
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:o/Wieliczki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 03.10.2016

Czy kolega "Wolka" zajmuje się jeszcze regeneracją zacisków?, nie mogę Go odnaleźć na forum. 

Byłem dziś wymienić poduche,a przy okazji naciągnęli mnie na wymiane płynu hamulcowego, sprawdzili że jeden z zacisków nie działa i że go niby rozruszali, okazuje się że miałem zablokowaną lewą strone (hamulca ręcznego)a po wizycie prawa mi się grzeje, i będe zmuszony wymienić dwa zaciski.


Aj niezła wtopa :zoltek: w wyszukiwarka nie zanalazła Moderatora. 

Juz napisałem pw. tak że sprawa zamknieta. 


  • 0

Była VI 99, VII 06, i jest VIII 14


#21 Belotto

Belotto
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:43, 27.06.2018

Podepnę się coby nie śmiecić.
Potrzebuję wymienić zaciski z tyłu ale nie wiem jakie. Słyszałem że były montowane lukas i nissin, kumpel że sklepu motoryzacyjnego mówi że wg katalogu mam system Girling. Zgłupiałem już. Mógłby
ktoś mi napisać jak krowie na rowie od czego to zależy? Rodzaj nadwozia, silnik, przed/polift? I jakie w moim poliftowym cl7 ictdi siedzą?

Użytkownik Belotto edytował ten post 20:44, 27.06.2018

  • 0

#22 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:53, 27.06.2018

Masz zaciski Lucas
  • 1

#23 LK90

LK90
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 03:27, 28.06.2018

Jak chcesz to zrobić raz i porządnie to odezwij się do Jacka - użytkownik na forum Seth. Zjadł zęby na tym. 


  • 0

:diabelgrin: BLACK TOURER TYPE S  :diabelgrin:

http://www.accordklu...-lk90/?p=982930

 

 


#24 Belotto

Belotto
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:05, 29.06.2018

TRW Lucas to te same zaciski? Zamiennik który znalazłem jest ponoć kompatybilny z obydwoma systemami

Wysłane z mojego Moto G (5) przy użyciu Tapatalka
  • 0

#25 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 13:09, 29.06.2018

To jest jedno i to samo, zresztą ten temat tylnych zacisków​ były tu poruszany milion razy więc nie ciągnijmy już tego.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq