Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
IV

Słabnące obroty i długie odpalanie

IV spadające obroty gaśnie KONTROLKA

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 pan_lasu

pan_lasu
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 17.04.2016

Witam

 

Posiadam accorda 2.0i Aerodeck z 93, benzyna+lpg. Mam taki problem, że ciężko odpala - trzeba długo kręcić aż zapali się kontrolka, zanim zapali. Później pojawia się problem z wolnymi obrotami. Na zimnym silniku jest ok, na ciepłym - po wrzuceniu luzu wolne obroty spadają prawie do zera, czasem auto gaśnie. Czy ktoś orientuje się jaka może być przyczyna? Podpowiem że zrobiłem regulację luzów zaworowych, nic nie pomogło, wymieniłem silniczek krokowy, ale na używany, nie było różnicy. Może przepustnica brudna? A może coś z elektroniką?


  • 0

#2 pan_lasu

pan_lasu
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:20, 22.04.2016

Wyczyściłem tą przepustnicę. Efekt jest taki, że problem z wolnymi obrotami znikł i auto nie gaśnie. Ale nadal ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym nie ma tego problemu.


  • 0

#3 dzikus08

dzikus08
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • SkÄ…d:ToruÅ„
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:51, 22.04.2016

Obejrzyj sobie kopułke i palec rozdzielacza, może od tego zacznij.

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • SkÄ…d:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:56, 22.04.2016

Obejrzyj sobie kopułke i palec rozdzielacza, może od tego zacznij.
 

 i dodatkowo Å›wiece


  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:00, 25.04.2016

Jaka kontrolka Ci się musi zapalić żeby silnik załapał?

WymieniaÅ‚eÅ› Å›wiece / kopuÅ‚kÄ™ / palec  i dalej to samo? 


  • 0

#6 pan_lasu

pan_lasu
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:31, 29.04.2016

Jaka kontrolka Ci się musi zapalić żeby silnik załapał?

WymieniaÅ‚eÅ› Å›wiece / kopuÅ‚kÄ™ / palec  i dalej to samo? 

Wymieniałem świece i aparat zapłonowy 3 lata temu.


  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:51, 29.04.2016

Aparat miał nową kopułkę i palec czy używki?
Ile to było km temu?



Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 pan_lasu

pan_lasu
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:33, 12.05.2016

`Jeszcze jedną rzecz zauważyłem, jak się na chwilę odłączy akumulator to auto pali bez problemu... Stawiałbym na modół zapłonowy lub aparat, dobrze myslę?


Użytkownik pan_lasu edytował ten post 23:33, 12.05.2016

  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:20, 13.05.2016

Ponawiam

Aparat zakłądałeś po regeneracji z nową kopułką i palcem?

Åšwiece ile majÄ… przejechane?

Jaka kontrolka Ci się musi zapalić żeby silnik załapał?


  • 0

#10 pan_lasu

pan_lasu
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:58, 10.07.2016

przemkowal - wielkie dzięki za pomoc. Miałeś rację, wina leżała po stronie aparatu zapłonowego. Ten którego używałem był po regeneracji. Kupiłem oryginalny, używkę, problem znikł, auto pali bez najmniejszego problemu :)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: IV, spadające, obroty, gaśnie, KONTROLKA

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq