Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

DÅ‚awienie siÄ™ silnika DIESEL

VII dławienie diesel

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:46, 12.04.2016

Witam

 

Jestem nowy stąd witam serdecznie wszystkich uzytkowników i fanów marki.

 

ZakupiÅ‚em Honde Accord Tourer  VII 2,2 diesel  2008 rok z przebiegiem 132 tys km.

 

Po przejechaniu 11 tys km ( po 10 tys wymieniony filtr paliwa ( tylko jeden bo podobno jest drugi w bagazniku , ale nie moglem nigdzie go kupic i na dniach sprawdze jego stan), oleju ( MOTUL 0W-30, powietrza i sam olej) silnik majÄ…c okoÅ‚o 1500-2000 obrotów przydusza. JadÄ…c jednostajnie czujÄ™ jakby jechaÅ‚ na rÄ™cznym. PodpioÅ‚em go pod aplikacje na telefon w celu znalezienia bledow i pokazalo brak bledow. Skasowalem na wszelki wypadek wszystkie NIEISTNIEJACE bledy i samochod odrzyl. Po przejechaniu 500 km sytuacja sie powtorzyla stad podpialem go pod profesjonalny komputer i znow 0 bledow. 

 

Zadzwonilem do warsztatu, ktory specjalizuje sie w japonskich samochodach i powiedziano mi , ze moj styl jazdy do 2200-2500 i zmiana biegow powoduje,ze prawdopodobnie EGR sie zapycha ( nie musi pokazaywac bledu ) i powinienem zmieniać biegi przy 3000 obrotów co wydało mi się dziwne.

 

Spróbuje tak pojeździć tydzieÅ„ ale proszÄ™ o jakiekolwiek sugestie, cokolwiek Wam przychodzi do gÅ‚owy. 

 

Dodam tylko , ze codziennie jezdze do pracy 100 km - 30 km miasto , korki, 50 km austostarada (120-130km/h) ,20 km droga krajowa. Miesiecznie robie 3000-4000 km.

 

PS samochod byl serisowany w HONDA serwis do czasu mojego kupna tj do stycznia 2016.


  • 0

#2 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • SkÄ…d:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:59, 12.04.2016

Filtr paliwa jaki zakladales, oryginal czy jakis zamiennik. Sprawdzic czy nie porabali wezykow przy podlaczaniu filtra.


  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:01, 12.04.2016

Kolego 2 sprawy

1) poczytaj sobie o używaniu kolorów.

2) już mnie ktoś ubiegł - jaki filtr. Konkretnie podaj jaka marka, oznaczenie


  • 0

#4 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 12.04.2016

Witam,

 

Koszt oryginalnego filtra paliwa w Honda Poznan to 220PLN. Jezeli to ma pomoc to wydam tyle choc to malo nie jest za filtr paliwa. Mozecie polecic jakies inne?? Poprzedni filtr mialem DENSO ten obecnie to na 90% Filtron - bede wiedzial w czwartek na 100%. 


  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:42, 12.04.2016

Tylko OEM. Przedlift to Bosch, polifty denso jak dobrze pamiętam.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 221 postów
  • SkÄ…d:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:49, 12.04.2016

w HAPARTS oryginalny filtr paliwa denso za 195,70 PLN. W po liftach nie można za bardzo pomylić wężyków bo filtr jest wkręcany, a nie tak jak w przed liftach na wężyki. Szukając informacji o filtrach paliwa na forum do poliftów też polecali filtr Boscha, ja taki kupiłem i narazie nie mam problemów z nim od 11 tys. km. Ale co OEM to OEM. Zacznij od zmiany filtra


  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#7 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:31, 12.04.2016

A co powiecie na taki?? http://e-katalog.int...ltr-paliwa.html  przewinela sie nazwa knecht juz na forum. Dobre filtry?? 


  • 0

#8 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • SkÄ…d:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:17, 12.04.2016

Jedni jezdzili na knecht innym szarpalo zakladaj oem i bedzie po problemie
  • 0

#9 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:28, 13.04.2016


 

Po przejechaniu 11 tys km ( po 10 tys wymieniony filtr paliwa

 

Tutaj możesz zobaczyć różnicę w budowie ori filtra Denso i zamiennika Knecht, różnica jest spora :

 

http://www.accordklu...nice-w-budowie/


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#10 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:22, 16.04.2016

Hej

 

Oryginalny DENSO założony wczoraj - wymiana nie jest łatwa, ale się udało. Zrobione 100 km i nie zadławił się ani razu. W mojej głowie siedzi tylko takie uczucie jakby był wolniejszy od 1500-2500. Nie ciągnie od dołu , ale może już świruje. Pojeżdżę i zobaczę . Dodam , że DENSO w Poznaniu 210 PLN czyli taniej niż w Bydgoszczy jak ktoś wspominał 260 PLN.

 

Pozdrawiam i dziękuję za rady.

 

Kostolany


  • 0

#11 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • SkÄ…d:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 16.04.2016

Ja bym się zajął zaworem EGR. Miałem takie same odczucia, że nie ciągnie od dołu tak jak trzeba. Po czyszczeniu EGR moc powróciła i auto zapierdziela aż miło.


  • 0

#12 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:12, 18.04.2016

Czy ktos moze polecic jakis dobry serwis diesla/ japonskich samochodw w Poznaniu lub okolicach? 


  • 0

#13 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 18.04.2016

Panowie, a mzoe ktos z WLKP majacy ten sam silnik chcialby sie przejechac moim Accordem i podzielil sie opinia czy moja Hania jezdzi podobnie? Czy hamownia wykaze dysfunkcje EGR?


  • 0

#14 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • SkÄ…d:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:48, 18.04.2016

Panowie, a mzoe ktos z WLKP majacy ten sam silnik chcialby sie przejechac moim Accordem i podzielil sie opinia czy moja Hania jezdzi podobnie? Czy hamownia wykaze dysfunkcje EGR?

Pewnie ze tak
. Od jak dawna masz ten problem?

Użytkownik nie2dampi edytował ten post 09:50, 18.04.2016

  • 0

#15 Kostolany

Kostolany
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:Poznan
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:52, 18.04.2016

Od okoÅ‚o 1000-2000 km. 2700 km temu zmieniÅ‚em olej na Motul 0W-30 i wszystkie filtry w tym NIEORYGINALNY zamiennik ( nie wiedzielm, ze jest tak czula, to niewiedza a nie skapstwo zadecydowaly o zamienniku). Kupielm DENSO , zmienilem w sobote i juz jej nie dusi , ale mam wrazenie , ze od 1500-2100 nie jedzie juz tak. Nie wiem czy 2000 km na zaminniku filtra moglo cos popsuc we wtryskach :(    Dodam jeszcze , ze jezdze codziennie 100 km a w miesiac 3500 km i chyba EGR powinien byc czysty jak sa takei przebiegi na trasach - nie znam sie az tak.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, dławienie, diesel

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq