Najlepsza odpowiedź lipson , 14:56, 11.04.2016
To jest przewod do regulatora cisnienia paliwa. Zrob jak powinno być a pozniej regulacja biegu jalowego. Przejdź do postu
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź lipson , 14:56, 11.04.2016
To jest przewod do regulatora cisnienia paliwa. Zrob jak powinno być a pozniej regulacja biegu jalowego. Przejdź do postu
Napisano 14:54, 11.04.2016
Witam,
Jak na załączonej fotce, ostatnio zauważyłem, że mam uszkodzony ten przewód. Nie wiem od czego on jest i za co jest odpowiedzialny. Oryginalny był postrzępiony ze starości. Po założeniu nowego tego jak na zdjęciu auto słabo chodzi na wolnych, spada dziwnie do 300 obrotów / min i potem wyrównuje do 500. Kultura pracy jest gorsza. Tak jak przy źle wyregulowanych zaworach. Po wypięciu tego przewodu, czyli tak jak miałem dotychczas ( stary był nieszczelny ) auto chodzi ok. Idzie tam jakieś podciśnienie z kolektora jak się palcem ruszy bo zasysa powietrze. Można jeździć bez tego przewodu jak dotychczas?
Poniżej fota z założonym przewodem ( obecnie jeżdżę z wypiętym ).
Pozdrawiam i liczę na pomoc.
Użytkownik markoluk edytował ten post 14:55, 11.04.2016
Napisano 14:56, 11.04.2016 Najlepsza odpowiedź
Napisano 15:56, 11.04.2016
Napisano 18:47, 11.04.2016
Powiedz kolego dlaczego przepustnica była zdejmowana i czemu jest zaglutowana na "sulikon"? Czyściłeś zawór wolnych obrotów?
Jak jest lewe powietrze i pracuje dobrze to może znaczyć za bogato daje paliwa, dobrze rozumuje?
Zakreć zawór na butli, wypal gaz. Popraw wszelakie wężyki, nieszczelności (zakładamy, że zawór wolnych obrotów się nie przycina) i wtedy reset ECU, wyłączamy wszelkie odbiorniki prądu i praca na wolnych na obrotach do zagrzania. Jak teraz po przełączeniu na lpg będzie źle, to strojenie ew. wymiana zużytych elementów.
Użytkownik wiesiek.żurek edytował ten post 18:49, 11.04.2016
Napisano 08:38, 12.04.2016
Była czyszczona przepustnica i założona nowa uszczelka z aso, zawsze daję małą ilość silikonu aby ją uszczelnić, nie ma tam żadnych przedmuchów, wszystko jest szczelne. Silikonu zawsze troszkę wyjdzie jak się skręci przepustnice. Zawór wolnych obrotów był czyszczony i świeci się jak psu j.. Cały układ jest ogarnięty, nowe świece, kable (NGK), kopułka, palec, zaślepiony EGR ( obd1 ), wyczyszczony zawór vtec, nowe filtry od gazu i powietrza, niedawno zmieniony olej. Tylko zawory jakieś 20 tyś km temu regulowane. Na PB i LPG jest tak samo. Zauważyłem, że mi dużo benzyny pali. Gazu jakieś 11 L.
Zerknę dokładnie do tych wężyków. Może coś jest poluzowane lub nieszczelne.
Edit:
Dobra, sprawdziłem dzisiaj wężyki - wszystkie ok. Okazało się, że na pierwszym cylindrze od lewej świeca była słabo dokręcona i na fajce miałem trochę oleju. Pozamieniałem miejscami z drugą świecą, dokładnie je dokręciłem. Założyłem przewód od podciśnienia i zrobiłem naukę wolnych obrotów.
Teraz przy schodzeniu z obrotów jest ok, nie spada poniżej środkowej skali i tak trzyma. Mam nadzieje, że teraz będzie mniej benzyny palić.
Użytkownik markoluk edytował ten post 14:24, 12.04.2016
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych