Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Czyszczenie EGR 2.2 i-ctdi

VII egr czyszczenie 2.2 i-ctdi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#31 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 21.03.2017

Mogłeś go równie dobrze skrzywić podważając kluczem.

Tu masz filmik jak podpiąć i jak ma działać.

https://www.youtube....h?v=wgFY10NgMtk


  • 0

#32 Azathoth

Azathoth
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Edinburgh
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Honda Accord Executive
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 21.03.2017

A ten gorny grzybek odkrecic? Tam gdzie sa te magiczne 4 srubki? Czyscic to jakos w srodku?
OK zeby to przetestowac ti itak musze go rozkrecic. Jesli nie bedzie dzialal co dalej? Rozkrecic calosc i czyscic jakos?
PS.Jestes pewien ze to wogole blad dotyczacy EGR? ;]

 

Jeszcze raz wszystko odkrecilem posprawdzalem, przejechalem 6 mil, i narazie bledu niema. Ale obroty zaczely lekko falowac.
Ogolnie utrzymuja sie na poziomie 815-820 czasami skocza do 840 i bardzo rzadko spadna do 750.
Jaka powinna byc prawidlowa wartosc? Jak to ustawic>?


Użytkownik Azathoth edytował ten post 15:01, 21.03.2017

  • 0

Azathoth


#33 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 21.03.2017

Jak odkręcisz jak to nazwałeś te magiczne cztery śrubki to na bank skrzywisz ten trzpień w środku jak zaczniesz ciągnąć. Te 4 śrubki możesz odkręcić dopiero jak odegniesz śrubokrętem ta metalową opaskę lub się jej pozbędziesz przecinając ją, dalej w środku masz nakrętkę na klucz 10 do której jest przykręcony ten trzpień. Blokujesz od dołu ten grzybek torxem i odkręcasz z góry tę nakrętkę, wyciągasz trzpień i dopiero powinieneś odkręcić te 4 śrubki. Gdyby okazało się, ze wcześniej skrzywiłeś ten trzpień to raczej ciężko będzie go teraz naprostować, żeby ładnie zamykał, tak żeby nie było prześwitów. Po rozebraniu ładnie pod światło widać czy grzybek zamyka do końca, czy gdzieś tam przedostaje się światło, czyli popuszcza, jest nie do końca domknięty.


Użytkownik dieselinside edytował ten post 19:17, 21.03.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, egr, czyszczenie, 2.2 i-ctdi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq