W 6 poście jest wszystko co trzeba czyścić
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czyszczenie EGR 2.2 i-ctdi
#16
Napisano 15:17, 16.04.2016
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#17
Napisano 15:20, 16.04.2016
Najbardziej zasyfiony to jest wlot do kolektora dolotowego zaraz przy przepustnicy.
Tutaj jest manual dot. EGR-a
http://hondakarma.co...lean-n22a1.212/
http://typeaccord.co...ning-on-i-ctdi/
Użytkownik dieselinside edytował ten post 15:21, 16.04.2016
#18
Napisano 20:29, 16.04.2016
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 17:47, 17.04.2016
Dziś obadalem u siebie EGR. Zawór sprawny, czyli normalnie zamknięty, jednak chciałbym zapytać innych którzy ta.operacje mają za sobą czy ten zawór ma być bardzo szczelny. U mnie delikatnie przepuszcza. Sprawdzałem metoda usta/zawór. Generalnie zawór czysty. Rury delikatnie przykopcone.
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik nie2dampi edytował ten post 18:14, 17.04.2016
#20
Napisano 17:46, 19.04.2016
Dzisiaj jeszcze raz rozebrałem swój stary EGR i pstryknąłem kilka fotek. U mnie coś go przyblokowało, tak jak pisałem wcześniej. Po rozebraniu na części pierwsze, wyczyszczeniu i delikatnym przesmarowaniu zaczął działać jak należy. Górna pokrywka cewki jest zaciśnięta opaską, którą musiałem rozciąć. Pokrywka ma dookoła oring gumowy. Wymyśliłem, że przy składaniu delikatnie ją posmaruję silikonem i przewiercę 4 otwory dookoła pokrywy, skręcając całość wkrętami do metalu. Moim zdaniem bez obawy można go rozebrać na części pierwsze i co za tym idzie pozwoli nam to na bardzo dokładne wyczyszczenie, w szczególności tego ruchomego trzpienia i części do której przylega trzpień.
#21
Napisano 08:11, 20.04.2016
#22
Napisano 17:36, 21.04.2016
wyjalem swoj egr... czy powinno to lekko chodzic ? Mozna to paluchami rozruszac itd ? Bo zawalony syfem jak ja pierdziele a chcialem to porzadnie doczyscic
http://www.accordklu...-uk-by-balllus/ moj dupowóz
#23
Napisano 12:58, 25.04.2016
Ostatni też czyściłem EGR i dolot. W dolocie tłusta sadza, ile się dało to wygrzebaliśmy, bez demontażu kolektora. EGR w miarę czysty, małe czyszczenie, plus sprężone powietrze i OK.
wyjalem swoj egr... czy powinno to lekko chodzic ? Mozna to paluchami rozruszac itd ? Bo zawalony syfem jak ja pierdziele a chcialem to porzadnie doczyscic
U mnie też paluchami można rozruszać, choć stawia opór.
Ale jedno pytanie; czy jak zawór jest zamknięty to jest zlicowany z obudową (patrząc przez kwadratowy wlot) czy powinien lekko wystawać powyżej obudowy?
#24
Napisano 15:58, 25.04.2016
http://www.accordklu...-uk-by-balllus/ moj dupowóz
#25
Napisano 12:41, 01.06.2016
Wczoraj czyściłem EGR plus demontaż kolektora dolotowego i dokładne czyszczenie. Też mam pytanie odnośnie szczelności EGR, gdy jest zamknięty ma być całkowicie szczelny? U mnie jest minimalna szczelina.
#26
Napisano 18:32, 17.03.2017
Dzisiaj jeszcze raz rozebrałem swój stary EGR i pstryknąłem kilka fotek. U mnie coś go przyblokowało, tak jak pisałem wcześniej. Po rozebraniu na części pierwsze, wyczyszczeniu i delikatnym przesmarowaniu zaczął działać jak należy. Górna pokrywka cewki jest zaciśnięta opaską, którą musiałem rozciąć. Pokrywka ma dookoła oring gumowy. Wymyśliłem, że przy składaniu delikatnie ją posmaruję silikonem i przewiercę 4 otwory dookoła pokrywy, skręcając całość wkrętami do metalu. Moim zdaniem bez obawy można go rozebrać na części pierwsze i co za tym idzie pozwoli nam to na bardzo dokładne wyczyszczenie, w szczególności tego ruchomego trzpienia i części do której przylega trzpień.
kolego i złożyłeś go na starych uszczelkach ? ewentualnie gdybyś miał rozbierać drugiego egra to też byś go rozcinał czy czapke byś pozostawił ?
#27
Napisano 22:00, 17.03.2017
Robiłem jakiś czas temu u kumpla i tam ten pierścień rozgięliśmy śrubokrętem, a przy składaniu poszło trochę masy uszczelniającej, później dociskałem go w imadle, a na końcu obstukałem młotkiem i wyglądał prawie jakby nie był ruszany. Wszystko skręcone na starych uszczelkach, nowych niestety nie było, ale wszystko gra i buczy jak trzeba do tej pory. Dodatkowo przeszlifowaliśmy delikatnie papierkiem na wiertarce ten grzybek z trzpieniem, pod światło troszkę przepuszczał.
Użytkownik dieselinside edytował ten post 22:04, 17.03.2017
#28
Napisano 23:48, 20.03.2017
Czesc czyscilem dzisiaj przepustnice EGR, MAF i MAP sensor, jak wszystko zlozylem wywalalo blad P1401
Wiec jeszcze raz wszystko odkrecilem przeczyscilem sprawdzilem przewody/wtyczki itp.
Dalej wywala ten blad.
Za kazdym razem jak go skasuje wlacze silnik pochodzi troche i kontrolka check engine.
Jeszcze zrzut ramek
Odlaczylem aku na jakas godzinke, pozniej podlaczylem, skasowalem bldy i mala przejazdzka autko smiga wszystko git wracam do domku, zachamowalem pochodzil na niskich obrotach i znow kontrolka i ten sam blad. Tylko ze zamrozone ramki juz sa inneL
Ma ktos pomysl co i jak? EGR strasznie ciezko chodzi musialem go lekko kluczem podwazyc zeby sie ruszyl do wyczyszczenia.
Aha jak pojawia sie ten blad obroty sa max do 2500 (tryb serwisowy) czy jak to sie nazywa...
I dzwiek jest taki dziwny jakbym mial sportowy wydech glosny.
Jeszcze raz MAF i MAP sensor wyczyscic?
Jeszcze byl blad P041 Uklad napedowy exhaust gas recirculation flow insufficient detected - ale po skasowaniu z ECU juz sie nie pojawia.
Pewnie jak bym caly czas jezdzil na wysokich obrotach bez hamowania itp to by ylo OK.
Kiedys mialem podobny blad czujnik polozenia pedalu gazu czy cos podobnego i po kilku skasowaniach poprostu przestal sie pojawiac. Moze tu sie tez jakos wyreguluje z czasem? ;]]]]
Azathoth
#29
Napisano 07:50, 21.03.2017
Mając rozebrany EGR sprawdziłeś jak chodzi ten grzybek podłączając bezpośrednio do akumulatora? Wszystkie połączenia wlotu powietrza dobrze skręcone?
#30
Napisano 11:00, 21.03.2017
Ten cholerny grzybek bardzo ciezko sie ruszal, ale nie podlaczalem nigdzie. Tzn wpiolem wtyczke i przekrecilem kluczyk nic sie nie zmienilo. To trzeba ktores konkretne kabelki podpiac?
Wlot powietrza wszystko dobrze skrecone sprawdzone 2 razy. Dzisiaj jechalem okolo 10 minut wszystko smigalo zatrzymalem sie silnik chodzil okolo 5-8 minut i pojawil sie blad.
Po czyszczeniu widac wyrazna poprawe autko szybciej sie zbiera na niskich obrotach.
Azathoth
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, egr, czyszczenie, 2.2 i-ctdi
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , dziś, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych