Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana kolektora wydechowego na 4-2-1 różnice w dźwięku

VII k24a3

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 15:16, 09.04.2016

Witam na początek muszę pochwalić kolegę Hammer64 za profesjonalną robotę.

 

2cb7e9254b30.jpg

 

cf60102e2651.jpg

 

 

wszystko pasuje idealnie nic nie trzeba przerabiać.

 

Dźwięk poprawił się z dolnych obrotów na taki bardziej metaliczny i podobny jak do starych

8 zaworowych silników:) mi się podoba

 

osiągi czyli rozpędzanie się od samego dołu też wyraźnie na +

 

Dodam, że mam również zmienione obie puszki końcowe na kwasówki 2x110mm ;)

 

niedługo wybiorę się na hamownie to sprawdzę co i jak

 

 

teraz filmik przed MODEM

 

 

 

Teraz po założeniu

 


  • 0

No Red Line no Fun :)


#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:00, 09.04.2016

Jak do kompletu zrobisz jeszcze reflash to wyjdzie ładny wynik na hamowni :ok


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 16:12, 09.04.2016

Jak do kompletu zrobisz jeszcze reflash to wyjdzie ładny wynik na hamowni :ok

 

Reflesh to już mam dawano, prawie 1,5 roku temu zakładałem w stolicy;)


  • 0

No Red Line no Fun :)


#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:15, 09.04.2016

To z niecierpliwością czekamy na nowy wykres z hamowni :)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 17:00, 09.04.2016

Chyba wybiorę jednak Farbyka mocy w lublinie. Co sądzicie o nich?

 

Bo nie znam innej hamowni w okolicy.

 

z ciekawości taki oto miał katalizator

 

8d2733874455.jpg


  • 0

No Red Line no Fun :)


#6 roburx

roburx
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:48, 25.04.2016

U mbie reflash i dolot już jest teraz jeszcze ostatni element układanki czyli 4-2-1 :) (jeszcze pare złotówek )
  • 0

#7 Jekyll

Jekyll
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:42, 07.05.2016

Ile kosztuje taki kolektor? Pytam bo chcę wymienić złącze elastycznege więc może bym wymienił w komplecie.


  • 0

#8 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:33, 07.05.2016

ok 1600 zl


  • 0

#9 Jekyll

Jekyll
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:19, 07.05.2016

Te dwie złączki w oplocie, widoczne na zdjęciu zastępują standardowy łącznik elastyczny czy też łącznik znajduje się dopiero za całym tym elementem?


  • 0

#10 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:33, 07.05.2016

W jednym miejscu masz złączki elastyczne. Za kolektorem masz decat na foto wszystko ładnie widać
  • 0

Long May You Ran


#11 Jekyll

Jekyll
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:10, 08.05.2016

Na zdjęciu jest tylko jeden element więc nie widzę co jest dalej. Rozumiem, że kupując ten kolektor mam od razu załatwioną sprawę złącza? Za tym elementem jest już katalizator?

W serwisie powiedzieli mi 900 za łącznik plus montaż, czyli wyjdzie ponad 1k więc chyba warto dołożyć parę stówek do lepszego kolektora.

 

Co to jest "decat"?


  • 0

#12 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:07, 08.05.2016

człowieku.... daj spokój, gdzie takie pieniądze za złocze :roll: 

kup w jakimś motoryzacyjnym za 5 dych i jakiś tłumikarz Ci to za drugie 5 wspawa :roll: 

 

do serwisu z taką pierdołą ?? jak widać bez sensu.

 

decat... czyli to co montuje się zamiast fabrycznego katalizatora, czyli tłumik przelotowy/strumienica


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#13 Jekyll

Jekyll
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:50, 08.05.2016

Nie no, takiej kasy nie mam zamiaru wydawać, pytałem w serwisie bo chyba tylko oni mają dostępny cały oryginalny element ze złączem.

Chcę wymienić bo obstawiam, że na 90% to odpowiada u mnie za zbędne buczenie i drgania przy zdjęciu gazu w okolicach 2tys. obr.

 

Jest sens montowania takiego kolektora jak w pierwszym poście bez ruszania czegokolwiek innego w wydechu?


  • 0

#14 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:51, 07.08.2016

Podepne sie troche :)
W FR-V mam K20A9 czyli blizniak K20A6. Zabieram sie za robienie wydechu, calosc z kwasu (srodkowy + koncowy Proex) pozniej bedzie jeszcze 4-2-1. 2.5" bedzie ok?

Wi@S4 via Taptalk
  • 0

#15 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:00, 07.08.2016

Uważaj na proEx. Ja przeszedłem sporo problemów z ich wydechem...koniec końców zostałem olany i na własną rękę musiałem poprawiać niedorobki....

Użytkownik tarjei86 edytował ten post 14:01, 07.08.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, k24a3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq