Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Regeneracja zacisków przednich

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 pablocool

pablocool
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:21, 07.04.2016

Witam

 

Masa jest tematów na temat zacisków tylnich w naszych autach. Wiadomo że zarówno do accorda Vi jak i VII pasuje reperaturka Autofren D4468. Jednak nie mogę nic znaleźć na temat przodu. Kupując D4468 zapytałem sprzedawcy o przód. Po poszukiwaniach powiedział że będzie pasować D4625. Na allegro nie ma nawet jednej sztuki. Znalazłem w iParts i faktycznie w opisie jest wymieniona nasza honda CG9

 

http://www.iparts.pl...625-221433.html

 

Czy ktoś jednak ma z tym doświadczenie i może potwierdzić bądź zaprzeczyć?


  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:15, 07.04.2016

tak to ten zestaw do VI

 

nie wiem skąd wynikał problem znalazłem na intercarsie w 30 sekund

 

http://e-katalog.int...amulcowego.html


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 pablocool

pablocool
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:52, 08.04.2016

DZiękuję za zainteresowanie. Problem był wyłącznie taki że na forum nie znalazłem ani jednego wątku dotyczącego przodu i trochę mnie to zastanowiło:) Chciałem się upewnić czy ktoś już z tą reperaturką miał do czynienia.


  • 0

#4 pawelskobel

pawelskobel
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 28.07.2016

Sam z tym zestawem regenerowałem.


  • 0

Honda Accord VI 1.8 2001 CL3


title="Zewnętrzny odnośnik">cf44279bea4b89b8m.jpg


#5 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:04, 08.08.2016

A ma ktos moze opis jak takie zaciski się regeneruje?


  • 0

#6 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:37, 08.08.2016

w nich totalnie nie ma filozofii :D

 

Wyciągasz tłoczek, czy na siłe, czy na kompresor.... metod kilka jest ;) zdejmujesz osłonę kurzową, po wyjęciu tłoczka wyciągasz uszczelniacz ze środka, tłoczek oglądasz czy nie jest skorodowany na powierzchni pracy, wszystko czyścisz, zakładasz nową uszczelką do środka, smarujesz tłoczek i powoli go wciskasz, przy końcowym momencie zakładasz osłonę kurzową tak aby została szczelina umożliwiająca jej włożenie(zaczniesz składać to zrozumiesz:) ) i zacisk gotowy... prowadnice wyciągasz, smarujesz, zakładasz nowe osłolny i już.... na tłoczek ate bremszylinder, na prowadnice ate plastilube i masz spokój na następne kilometry


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#7 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 13.08.2016

a plyn hamulcowy trzeba spuszczac?


  • 0

#8 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 15:29, 13.08.2016

Ileś zawsze trzeba żeby zdjąć zacisk, możesz zacisnąć przewód i nie będzie kapac ale i tak odpowietrzac musisz

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:29, 14.08.2016

W acco jak nie masz kompresora to wyjac tloczek bedziesz mial trudno bardzo.
Najlepiej zdjac kolo odkrecic zacisk i pedalem hamulca pompowac az tloczek wyskoczy - najszybsza metoda
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq