Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Honda Accord V Brak iskry na każdej świecy

V zapłon swieca brak iskry v accord

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 czaro.czeslaw

czaro.czeslaw
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:forum
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 04.04.2016

Witam, mam problem z moim silnikiem  a mianowicie,  nie równo chodził  obroty falowały, więc :
1. Wyczyściłem przepustnice

2. Wyczyściłem IAC

3. Reset komputera.
 

Po wyczyszczeniu wybrałem się na jazdę testową i zapalił się check engine , a silnik nadal nie rowno chodził. Na biegu 3 i 4 miał duże wibrację.
Zjechałem na parking zdjąłem fajkę z 3 świecy  i po chwili auto zgasło i nie chciało już odpalić. Przy zdejmowaniu fajki  pojawiły się iskry z fajki bo była przylana olejem >

Dziś kupiłem uszczelkę pokrywy zaworów, wraz z uszczelkami pod gniazda . Nowe świece.
Próbowałem odpalić i nić  wykreciłęm wszystkie swiece i na żadnej nie ma iskry.
Co mogło się stać,  czy uszkodziła się cewka , palec czy rozdzielacz jak zdejmowałem fajke ze świecy przy chodzącym silniku.

Proszę o rady

 


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:48, 04.04.2016

Moduł zapłonowy(też w aparacie) lub cewka .była ,był już na wykończeniu ..dobiło to iskrzenie praca bez świecy.

Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:49, 04.04.2016

  • 0
                       

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:00, 04.04.2016

Moduł:

http://www.accordklu...abli-i-kopułki/

 

Opis jak sprawdzić cewkę masz w manualu.


  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:28, 05.04.2016


 

Zjechałem na parking zdjąłem fajkę z 3 świecy  i po chwili auto zgasło i nie chciało już odpalić. Przy zdejmowaniu fajki  pojawiły się iskry z fajki bo była przylana olejem >

 

 

 

Spaliła się cewka zapłonowa, już była uszkodzona (nierówna praca na ciepłym silniku) a odpięcie kabla od świecy ją wykończyło.


Użytkownik Pejot edytował ten post 08:30, 05.04.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:42, 05.04.2016

I dla tego nie powinno się odpinać fajki na pracującym silniku :)


Użytkownik h1tman edytował ten post 10:42, 05.04.2016

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#6 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:07, 05.04.2016

Jasne zabił cewke ja mam dwie na zapasie :)


  • 0

#7 czaro.czeslaw

czaro.czeslaw
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:forum
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 05.04.2016

Dziś w hurtowni mają przyszykowac mi KOPUŁKE, palec, cewki, moduł zaplonniczy i przewody. Tylko mam pytanie gdzie szukać modułu zapłonowego, czy będzie gdzieś przy cewce
Wieczorem będę rozkręcał i dam znać co jest nadal nie tak, mam nadzieję że uda mi się uporać z tym problemem
  • 0

#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:31, 05.04.2016

jest obok cewki.


  • 0

#9 czaro.czeslaw

czaro.czeslaw
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:forum
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:18, 06.04.2016

Cewka wymieniona wraz ze swiecami, od razu odpalił. Problem pojawił się przy jeździe nieraz potrafi szarpać przy drugim biegu na benzynie przy obrotach 1500-2000. Tak jakby się przydlawial, a na gazie gorzej jeździ często przy niskich obrotach się przytyka.
Silnik trzyma ładnie obroty, bo wyczyszczona jest przepustnica i silnik krokowy. Czyżby wtryskiwacze od gazu poszły ??
Dzięki wielkie za pomoc przy zapłonie.
  • 0

#10 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 14:29, 06.04.2016

Co do Pb to wtryskiwacze LPG nie mają wpływu na te szarpania chyba że masz kable gdzieś przetarte i zwierają się gdzieś zbiegiem okoliczności w tym zakresie obrotów. Co do LPG to zerknął bym do filtrów na początek wraz z filtrem powietrza, plus regulacja lpg. Na Pb możesz też sprawdzić filtr paliwa. Wyczyść dodatkowo świece i sprawdź na nich przerwy. 


  • 0

#11 czaro.czeslaw

czaro.czeslaw
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:forum
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 11.04.2016

Świece nowe, dzis wymieniona przepustnica bo czujnik położenia przepustnicy bym uszkodzony, lecz problem nadal jest nie równo chodzi silnik. Na benzynie i gdzie.
Sprawdzałem mapę gazu jest okej.
Objaw jest taki jakby lapal powietrze lewe, wyczyszczona silnik krokowy. Nie wiem w czym może byc jeszcze problem...
Czy wpływ na nierówną pracę może być sonda lambda??
  • 0

#12 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:29, 12.04.2016

Tak, uszkodzona lambda też może powodować nierówną pracę i dławienie silnika, zwłaszcza na zimnym.

 

Upewnij się jeszcze, że masz dobrze ustawiony luz zaworowy gdyż też ma wpływ na zachowanie się silnika na wolnych obrotach i nie tylko.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#13 czaro.czeslaw

czaro.czeslaw
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:forum
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:50, 12.04.2016

Dziś został podmieniony  silnik krokowy , reakcji brak.    Wymieniona  sonda lambda.   Reakcji brak .
Już nie mam pomysłów.  Nie ma mocy silnik na niskich obrotach i ciężko ma się wkręcić na obroty powyzej  3 tyś.

W przedziale 3 tys - 5 tyś. ma moc lecz potrafi jeszcze się zadławić


  • 0

#14 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:30, 13.04.2016

Zawory ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#15 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:26, 13.04.2016

Dziś został podmieniony  silnik krokowy , reakcji brak.    Wymieniona  sonda lambda.   Reakcji brak .
Już nie mam pomysłów.  Nie ma mocy silnik na niskich obrotach i ciężko ma się wkręcić na obroty powyzej  3 tyś.

W przedziale 3 tys - 5 tyś. ma moc lecz potrafi jeszcze się zadławić

cały czas mówisz o gazie ?


  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, zapłon, swieca, brak iskry, v, accord

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq