Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Cold Air Intake w Accord VIII

VIII Dolot CAI Stożek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#46 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:40, 07.01.2017

A odnośnie strojenia i refleszu to pisałem do grafix może coś podpowie.
  • 0

#47 deibral

deibral
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:48, 07.01.2017

Jak Hondata albo Ecutek zrobi coś do K24Z3 to będę ich pierwszym klientem. Ten silnik wg mnie ma ogromne rezerwy momentu, nawet biorąc pod uwagę, że głowica jest beznadziejna.


  • 0

#48 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:57, 07.01.2017

Ja nigdy powiem szczerze że zaglebialem się w temat K serii bo było to dla mnie kosmiczne koszta . Teraz jakoś powoli chce coś wykrzesac ale też bym chciał to zrobić z głową. Wiem że do któregoś accord pchali kompy z acury ale jeśli masz auto na gwarancji to dalej dupa
  • 0

#49 hammer64

hammer64
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Pabianice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Type-R
  • KM:250
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ej9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:20, 09.01.2017

Jak Hondata albo Ecutek zrobi coś do K24Z3 to będę ich pierwszym klientem. Ten silnik wg mnie ma ogromne rezerwy momentu, nawet biorąc pod uwagę, że głowica jest beznadziejna.

Hondata  pisze ze nigy nie robili i nie zrobia do 8 gena nic na europe. dlacego takie podejscie cholera wie ....


  • 0

#50 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:30, 09.01.2017

Tylko że nawet strojenie ep3 czy fn2 jest łatwiejsze. Gdzie ep3 jest z tych samych lat co accord 7 gen .
  • 0

#51 deibral

deibral
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 09.01.2017

Hondata  pisze ze nigy nie robili i nie zrobia do 8 gena nic na europe. dlacego takie podejscie cholera wie ....

 

Chyba na przedlifta coś jest z 8gen Accorda, dopiero nie ma na poliftowego 8gena. Niemniej jednak lipa straszna, bo chętnych mogłoby się znaleźć niemało.


  • 0

#52 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:58, 09.01.2017

Chyba na przedlifta coś jest z 8gen Accorda, dopiero nie ma na poliftowego 8gena. Niemniej jednak lipa straszna, bo chętnych mogłoby się znaleźć niemało.

O jak na przedlifta to proszę o info ;-)


  • 0

#53 deibral

deibral
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 09.01.2017

A zobacz tutaj: https://www.hondata....2008-2010-nonus

 

Wpisz tam w bazę nr komputera i wyskoczy Ci, czy jest supportowany czy nie.


Tylko że nawet strojenie ep3 czy fn2 jest łatwiejsze. Gdzie ep3 jest z tych samych lat co accord 7 gen .

 

W sumie dla żadnego z tych silników czy to K20A2, K20Z4, K24A3 czy też K24Z3 nie powinno być różnicy. To jest tylko widzimisie producenta żeby zrobić odpowiedni wzorzec do flashowania komputera. Te silniki nie różnią się aż tak bardzo, a z pewnością nie na tyle, aby stanowiło to problem. Zapewne oni nie postrzegają Accordów jako odpowiednia baza do ew. późniejszej sprzedaży tych komputerków. Ale moim zdaniem tu się sporo mylą...


  • 0

#54 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:32, 09.01.2017

Accord 7 gen można stroic na sterowniki z acury i hondata to jest jedyna opcja tylko koszt jest ogromny
  • 0

#55 deibral

deibral
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 12.01.2017

Accord 7 gen można stroic na sterowniki z acury i hondata to jest jedyna opcja tylko koszt jest ogromny


Mozesz napisac cos wiecej nt kosztow?
  • 0

#56 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:25, 12.01.2017

Komputer z tsx używany oczywiście na zagranicznych forach około 350 450 $ używana hondata op 500 $ do góry i o używek oczywiście mówimy +strojenie u nas to już daje fajana cenę
  • 0

#57 deibral

deibral
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:31, 12.01.2017

Czyli powiedzmy jakies 5000 zl. Ale to nie odbiega jakos mocno od ceny za konie wolnossace - jakies 250-500 zl za 1KM w zaleznosci od etapu modyfikacji... szczegolnie, ze bez tej Hondaty pozostale mody nie maja sensu, wiec ta poczatkowa inwestycja rozklada sie pozniej na kolejne upgrade'y.

A komputer jest plug and play? Wszystkie wiazki itd?
  • 0

#58 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:54, 12.01.2017

Podobno że tak bo tu jeden chłopak z forum ma i działa mu wszystko, tempomat nic się nie świeci żadna kontrola trakcji .
  • 0

#59 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 11:23, 09.02.2017

trochę śmietnik zrobiliście bo temat dotyczył dolotu.. i o ile kojarzę do R20.. po założeniu 3 calowej rury na dolot.. objaw jest taki, że auto się dusi i obroty wariują.. nie miałem opcji podłączyć HDS.. bo wszystko zdalnie.. podejrzewam - że wystarczy zapiąc HDS zresetować tam przepustnice (uprzednio czyszcząc ją) i będzie po problemie..  można pobawić sie w testy w Wawie :) ale nie mam R20 ..
Ja zrobiłem u siebie dolot na 3" rurze jest zdecydowanie lepiej :) auto lepiej oddycha.. i dźwięk ma mega fajny :) jak poskładam wszystkie elementy układanki - bede szedł dalej z programem..
w k24z3 w Automacie można za pomocą flashpro modyfikować ustawienia - z tego co piszą za wielką wodą :)  


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Dolot, CAI, Stożek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq