Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Cold Air Intake w Accord VIII

VIII Dolot CAI Stożek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#16 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:40, 03.01.2017

Panowie to ja dopisze że będzie lada dzień grupowy za kolektory wydechowe do K24 i k20 7 gen i k24 8 gen
  • 0

#17 darekacc

darekacc
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:bochnia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 03.01.2017

A k20 8 gen? Czy nie ma sensu?
  • 0

#18 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:59, 03.01.2017

A to już nie do mnie pytanie a do Hammera =)
Ja jestem w trakcie zakupów u niego i zagadalem czy by się podją grupowego . Mówi że nie problemu to niech chlopaki korzystaj może będą chętni
  • 0

#19 hammer64

hammer64
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Pabianice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Type-R
  • KM:250
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ej9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:09, 03.01.2017

Jak mi ktos podstawi  8 gena z k20 to wykonam ;)


  • 0

#20 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:21, 03.01.2017

A k20 8 gen? Czy nie ma sensu?


R20😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#21 hammer64

hammer64
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Pabianice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Type-R
  • KM:250
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ej9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:06, 03.01.2017

Moze byc i R 20 :)
  • 0

#22 JaqB

JaqB
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 04.01.2017

Ten dolot na zdjęciach u kolegi Hammer to mój. Śmiało można robić, dobra robota. Do tego jeszcze kolektor i dekat zrobiony też u Hammera. Auto brzmi swietnie. Jeździ też lepiej, a jestem jeszcze przed reflashem.
  • 0

#23 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:29, 04.01.2017

Kolego napisz w grupowym.wrazenia bo tam chłopaki pytali
  • 0

#24 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:35, 04.01.2017

Ten dolot na zdjęciach u kolegi Hammer to mój. Śmiało można robić, dobra robota. Do tego jeszcze kolektor i dekat zrobiony też u Hammera. Auto brzmi swietnie. Jeździ też lepiej, a jestem jeszcze przed reflashem.

i uzupełnij swój temat o aucie - bo tam już pajęczyną zarosło :D


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#25 deibral

deibral
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:41, 07.01.2017

Panowie, ale oświećcie mnie. Po co komu CAI do auta, którego nie można indywidualnie wystroić? Nie mówiąc już o part-throttle, ale przecież na WOT auto będzie ubogo lało i w dłuższym okresie przegrzewało komorę. Reflash też macie robiony pod dane WOT z hamowni?

 

Pytanie nie to że złośliwie, ale może czegoś nie wiem...


  • 0

#26 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:49, 07.01.2017

A po co stroić na samym caiu? Komp powinien bez problemu ogarnąć na caiu, wydechu i ewentualnie zmianie kolektora wydechowego jakieś przyrosty które się pojawią. Nie znam się za bardzo na strojeniu K serii ale koszt np samego emu + strojenie to +/- cena wyżej wymienionych modyfikacji. Mamy już w dużym zaokrągleniu ok 7-8 tys? A co zyskamy za tą kasę? Poprawcie mnie jeśli jestem w błędzie bo to tylko moje przypuszczenia gdyż nie interesowałem się tym tematem za bardzo
  • 0

#27 deibral

deibral
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 07.01.2017

Komp nie robi korekty na WOT, a na part throttle leje wg przepływki albo wg mapy na mapsensorze. W pierwszym przypadku masz ubogą mieszankę i auto jedzie z dupy, jakby nie miało CAI bo AFR jest z 13,5-14 pewnie. W przypadku part throttle nie wierzę, że ktoś montuje przepływkę na CAI, która dobrze i precyzyjnie działa a w przypadku MAP sensora pierwotne ustawienia z mapy powodują, że auto jest niedolane i grzeje cylindry.

 

Więc dla mnie takie robienie sobie czegoś bez strojenia to biznes dla tego, kto robi wydech, dolot a dla użytkownika to zwykłe oszukiwanie się... Ale może ktoś wie coś więcej.


  • 0

#28 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:38, 07.01.2017

Oszukiwanie się w sensie ? Bo chyba cyfry z hamowni z kosmosu się nie biorą
  • 0

#29 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:49, 07.01.2017

Oszukiwanie się w sensie ? Bo chyba cyfry z hamowni z kosmosu się nie biorą

koledze nie chodzi o cyfry z hamowni..chodzi o korekty..;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#30 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:37, 07.01.2017

Tak z ciekawości właśnie napisałem do chłopaka z Civicklub który zajmuje się strojeniem silników hond i nie tylko . Czy mody bez strojenia mają negatywny wpływ i takie tam . Może coś ciekawego się dowiem. Szkoda że w accord nie jest tak łatwo stroic jak np.w ep3
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Dolot, CAI, Stożek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq