Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Spadające obroty podczas przyspieszania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 Krystian1308

Krystian1308
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Bstok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:47, 13.01.2022

Siemka, mam taki sam problem w swojej Hani, czy ktoś da odpowiedz co jest przyczyna takiego zachowania??
  • 0

#32 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:17, 13.01.2022

Cześć.
Zacznij od podstaw : zawory, świece, filtry, diagnostyka.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#33 Krystian1308

Krystian1308
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Bstok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 13.01.2022

Wszystko to juz zrobione, swiece oleje filtry zawory przepustnica czyszczona. I xholera nie mam pojecia co sie dzieje z ta skrzynia:(
  • 0

#34 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:48, 13.01.2022

http://www.accordklu...t/#entry1041813

Zobacz to :)
Może coś podpowie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#35 Krystian1308

Krystian1308
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Bstok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:33, 14.01.2022

Ślepak, dziekuje za zainteresowanie tematem:) no ale nie pomoglo:( bylem dzis u fachowca od at i powiedzial ze to normalna sprawa, ze to blokada lock-up tak dziala i ze kazda honda tak ma. Dla pewnosci zajade w poniedzialek do kolejnego fachury i upewnie sie czy to to.
  • 0

#36 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:11, 14.01.2022

Ślepak, dziekuje za zainteresowanie tematem:) no ale nie pomoglo:( bylem dzis u fachowca od at i powiedzial ze to normalna sprawa, ze to blokada lock-up tak dziala i ze kazda honda tak ma. Dla pewnosci zajade w poniedzialek do kolejnego fachury i upewnie sie czy to to.

 

Miałem dwie hondy z AT i w każdej to o czym piszesz działa na najwyższym biegu, nazwać to można tzw. nadbiegiem do obniżenia obrotów. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#37 Krystian1308

Krystian1308
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Bstok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:20, 14.01.2022

Czyli uważasz że to żaden objaw psucia sie? Ciekawe dlaczego u mnie (i u założyciela tematu)tak sie dzieje na 3 biegu:/ nie wiem czy sie martwic tym, czy zostawic i niech sie dzieje wola nieba.. :/
  • 0

#38 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:29, 14.01.2022

 

 

 

Powszechnie jako sprzęgło do silnika występuje – w zależności od typu i producenta pojazdu – jakiś rodzaj przekładni hydrokinetycznej. W starszych skrzyniach 2-, 3-, i niektórych 4-biegowych praca konwertera polegała na stałym poślizgu. Stosunek obrotów silnika do obrotów skrzyni wynosił w przybliżeniu 1:0,8. W niektórych skrzyniach, a w nowych szczególnie, dodano sprzęgło konwertera (tzw. lock-up), który umożliwił odciążenie obrotów silnika, redukując jednocześnie poślizg pracy konwertera, dając stosunek obrotów 1:1.

 

 

Uważam że warto dbać o skrzynię, olej OEM MTF, do tego filtr przelewowy od AT, czyste sitka pod elektrozaworami, wyregulowane zawory i sprawny silnik bo to wszystko ze sobą musi współgrać. 

 

Jak nie masz pół miliona kilometrów i oliwa była zmieniana po 80/120 tyś regularnie i nikt z prędkościami maksymalnymi na długich dystansach nie upalał, to nie masz się czym przejmować.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#39 Krystian1308

Krystian1308
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Bstok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 16.01.2022

Bardzo dziekuje za podpowiedzi i rady ✌👍😁
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq