no wlasnie. moze Ci sie udało? jak wczesniej wspominalem, mam blizniaczy samochodzik, ale takiego efektu nie mam. obroty mi sie ladnie rowno pna w calym przedziale. a rozwiazanie by sie przydalo na przyszloscCo tam z autem kolego? Nadal mnie to intryguje
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Spadające obroty podczas przyspieszania
#16
Napisano 20:37, 22.03.2010
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:11, 22.03.2010
#18
Napisano 15:12, 30.03.2010
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:00, 03.06.2010
#20
Napisano 21:58, 03.06.2010
#21
Napisano 15:11, 07.03.2012
http://tinyurl.com/658rqh6
http://tinyurl.com/6azz7hj
http://tinyurl.com/66zjcoa
może komuś się udało uporać?
[ Dodano: 2012-03-07, 15:10 ]
witam, odświeżę trochę temat. dostałem wezwanie do ASO na jazdę testową z podłączonym kompem. panowie zgrali parametry pracy wszystkiego i wysłali do hondy. dostałem teraz telefon, ze zapraszają mnie na aktualizację oprogramowania skrzyni biegów, wymianę oleju skrzyni biegów, przeprogramowanie czujników ustawienia pedału gazu i reset modułów sterujących. ciekawe czy to skasuje problem. oby tak było
--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)
#22
Napisano 10:27, 15.01.2014
mam 2,4 w automacie i identyczny problem. W Plazie mydlą mi oczy że "ten model już tak ma". Możecie napisać czy u Was usunięto ten problem ?
ps. twierdzą że oprogramowanie mam najnowsze.
#23
Napisano 14:06, 15.01.2014
Może inżynierowie Hondy pomyśleli, że skoro ktoś aktywuje sobie info o dojechaniu do prędkości 100km/h, to po prostu nie chce jechać szybciej. Wtedy automatyka mówi: "oho! prędkość jest to teraz noga z gazu i jedziemy na tempomacie." To nie następuje (czyt. noga dalej w podłodze), więc automatyka mówi: "Dalej" i zwiększa obroty.
Taki miałem pomysł oglądając filmik autora wątku...
#24
Napisano 14:36, 15.01.2014
@hubbu - ty też masz 8 gen ? masz manuala czy automat i czy masz te problemy ?
Jeżeli nie występuje to na manualu to jest to spowodowane przez automatyczną skrzynię. Facet z serwisu powiedział że w starszym Tourerze znaleźli ten sam problem, tylko na innych obrotach co sugeruje soft. Tylko czy do skrzyni czy do silnika, to będzie wiadomo jak wypowie się na ten temat ktoś z manualem
ps. w mojej poprzedniej Hondzie - w Civic 1.8 benz (UFO) nie było tego problemu, także nie wierzę w tłumaczenie że to jest "i-VTEC i to tak ma".
#25
Napisano 00:04, 20.01.2014
#26
Napisano 13:31, 20.01.2014
A wymieniales filtry? Mialem cos podobnego w mojej starszej Hance (cdti, manual, 2004r.)... Na 4 i 5 biegu robila dokladnie to samo. Podpinalem pod kompa - nic nie wykrylo. Troche pojezdzilem az do zalaczenia sie trybu awaryjnego, gdzie wywalilo mi blad (niestety juz nie pamietam jaki dokladnie). Kolega wymienil mi wszystkie filtry wlacznie z tym ktory jest w baku, skasowal bledy i do tej pory zero problemow (auto sprzedalem koledze stad wiem, ze ten problem juz sie nie pojawil).
Może masz rację - problem zauważyłem dopiero po kilku miesiącach jazdy. Powiem w serwisie, jak nie będą mieli innego pomysłu, niech wymieniają, może pomoże. Faktem jest, że w większości samochód chodzi na niemieckiej benzynie a nie Orlenowskiej, która jest słabsza. Tankowałem 98 i 102 na Aralu, w Polsce Shella testowałem - to samo, także to nie kwestia paliwa.
Probowalem sie dowiedziec dlaczego tak sie stalo i z tego co wykminilem problem tkwil w paliwie (lalem lewe od zaprzyjaznionych kierowcow TIRow ;p ). Otoz niektore silniki (dokladnie teraz nie pamietam - chyba te produkowane w Azji) hondowskie maja duzo mniejsza tolerancje na paliwo o nizszej gestosci i ktore jest suchsze (wiem, ze to glupio brzmi, ale tak wyczytalem na angielskich forach) i wlasnie potem sie dzieja takie rzeczy... Jednak do tej pory nie jestem pewien czy to bylo przyczyna na 100%...
To miałoby sens, ale gdyby podobne objawy pojawiały się również w manualach, a są z tego co wiem, wyłącznie w automacie. Napisałem do serwisu, na razie cisza, nikt nic nie wie każdy udaje że go nie dotyczy. Troche wkurza mnie podejście polskich serwisów - w poprzedniej Hani, UFO miałem głupi problem z klamką pod koniec gwarancji i zgłaszałem w serwisie - ich rozwiązanie - przesmarowali mechanizm. Po skończonej gwarancji jak wymieniali mi maskę, facet powiedział mi - "Panie, trzeba było mówić, my te klamki wymieniamy bo to waga fabryczna". Tak, tylko PO okresie gwarancyjnym...
Tutaj ta sama sytuacja - facet twierdzi że "ten model tak ma", ale jak proszę to na piśmie, to już zaczyna się kręcenie.
Dlatego w sobotę samochód sprawdzał rzeczoznawca PZMot zobaczymy co na to powiedzą.
#27
Napisano 09:25, 22.01.2014
#28
Napisano 09:59, 22.01.2014
Witam co do tych obrotow mam podobny problem tylko ze ja mam zanik mocy przy kazdym dotknieciu pedalu gazu jakas masakra piszecie tu ze wasze accordy wchodza na 4/5k obrotow moj ledwo do 3 dociagam dodam jeszcze ze przy ruszaniu jest najgozej a turbina ma moze miesiac pozdro
miałem coś takiego jak mi poszedł kolektor wydechu i po jego wymianie nie włożyłem nowego filtra powietrza. Masz nowy ?
#29
Napisano 11:52, 24.01.2014
#30
Napisano 13:36, 24.01.2014
No wlasnie tez mam pekniety kolektor juz kupilem nowy czekam na mechanika az z urlopu powroci to wymienie myslisz ze to moze byc przyczyna? Glupi kolektor
nie tyle kolektor, ile filtr powietrza który przez wydostające się spaliny "zawala się" w trybie expresowym. To coś co wyjąłem z filtra bardziej przypominało osadnik do zbierania sadzy niż filtr - przez to powietrze nie dopływało do silnika i nie było przyspieszenia - mieszanka była zbyt uboga w powietrze i następowało "zalewanie" silnika. Chyba to obserwujesz właśnie teraz u siebie.
Nie wiem jaki ty masz model, ale ja miałem to w moim starym civicu z 89, który po za tłumikiem środkowym i końcowym nie miał kata. Zapytaj chłopaków czy regularne zalewanie nie wpłynie Ci też na pozostałą cześć układu wydechowego i co tam masz po drodze. Ja przyznaje - nie znam się na tym, ale czytałem że to tez może generować nieprzyjemności.
Jak tylko wymienią Ci kolektor koniecznie zmień filtr powietrza. Mi pomogło
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych