Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Spadające obroty podczas przyspieszania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#16 unpredictable

unpredictable
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:37, 22.03.2010

Co tam z autem kolego? Nadal mnie to intryguje

no wlasnie. moze Ci sie udało? jak wczesniej wspominalem, mam blizniaczy samochodzik, ale takiego efektu nie mam. obroty mi sie ladnie rowno pna w calym przedziale. a rozwiazanie by sie przydalo na przyszlosc :)
  • 0

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:11, 22.03.2010

Na liczniku mam już 19.800km przebiegu więc na dniach muszę zjawić się na przeglądzie i będę mógł powiedzieć coś więcej. Cały czas pamiętam o was ;]
  • 0

#18 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:12, 30.03.2010

przegląd był? Jak nie to nie pisz nic. Jak zrobisz to napisz wtedy pojawisz się w postach nieczytanych
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:00, 03.06.2010

witaj kolego! rozwiazales problem w swoim accordzie? bo w moim pojawil sie ten sam!
  • 0

#20 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 03.06.2010

kolega już chyba nie korzysta z forum. Pisałem do niego PW bez skutku. Mnie też to interesowało, z czystej ciekawości chciałem wiedzieć co powie serwis
  • 0

#21 unpredictable

unpredictable
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:11, 07.03.2012

odświeżę trochę temat. też się u mnie pojawił ten problem, ale tylko w trybie manualnym i podczas przywracania prędkości przez tempomat. na D i na S jeździ pięknie. byłem w ASO i na start zaktualizowano mi oprogramowanie. niestety problem nie minął i ASO będzie działać dalej. kontaktowałem się z kolegami z usa i uk i oni mają ten sam problem:
http://tinyurl.com/658rqh6
http://tinyurl.com/6azz7hj
http://tinyurl.com/66zjcoa
może komuś się udało uporać?

[ Dodano: 2012-03-07, 15:10 ]
witam, odświeżę trochę temat. dostałem wezwanie do ASO na jazdę testową z podłączonym kompem. panowie zgrali parametry pracy wszystkiego i wysłali do hondy. dostałem teraz telefon, ze zapraszają mnie na aktualizację oprogramowania skrzyni biegów, wymianę oleju skrzyni biegów, przeprogramowanie czujników ustawienia pedału gazu i reset modułów sterujących. ciekawe czy to skasuje problem. oby tak było :) :-o
  • 0

--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)


#22 sosen

sosen
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:waw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:215
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:ładne :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:27, 15.01.2014

hej,

mam 2,4 w automacie i identyczny problem. W Plazie mydlą mi oczy że "ten model już tak ma". Możecie napisać czy u Was usunięto ten problem ?

ps. twierdzą że oprogramowanie mam najnowsze.
  • 0

#23 hubbu

hubbu
  • Forumowicz
  • 363 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:06, 15.01.2014

Koledzy, wiem jakie głupie problemy mogą mieć przyczynę w błachostkach, więc na wszelki wypadek zapytam czy problem występuje tylko wtedy gdy jest aktywowane info o przekroczeniu prędkości?

Może inżynierowie Hondy pomyśleli, że skoro ktoś aktywuje sobie info o dojechaniu do prędkości 100km/h, to po prostu nie chce jechać szybciej. Wtedy automatyka mówi: "oho! prędkość jest to teraz noga z gazu i jedziemy na tempomacie." To nie następuje (czyt. noga dalej w podłodze), więc automatyka mówi: "Dalej" i zwiększa obroty.

Taki miałem pomysł oglądając filmik autora wątku...
  • 0

#24 sosen

sosen
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:waw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:215
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:ładne :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:36, 15.01.2014

Nie - nie mam aktywowanej tej funkcji a pomimo to mam dokładnie jak na filmie. Napisałem oficjalną reklamację do Hondy, czekam na odpowiedz.

@hubbu - ty też masz 8 gen ? masz manuala czy automat i czy masz te problemy ?
Jeżeli nie występuje to na manualu to jest to spowodowane przez automatyczną skrzynię. Facet z serwisu powiedział że w starszym Tourerze znaleźli ten sam problem, tylko na innych obrotach co sugeruje soft. Tylko czy do skrzyni czy do silnika, to będzie wiadomo jak wypowie się na ten temat ktoś z manualem :)

ps. w mojej poprzedniej Hondzie - w Civic 1.8 benz (UFO) nie było tego problemu, także nie wierzę w tłumaczenie że to jest "i-VTEC i to tak ma".
  • 0

#25 baks

baks
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:04, 20.01.2014

A wymieniales filtry? Mialem cos podobnego w mojej starszej Hance (cdti, manual, 2004r.)... Na 4 i 5 biegu robila dokladnie to samo. Podpinalem pod kompa - nic nie wykrylo. Troche pojezdzilem az do zalaczenia sie trybu awaryjnego, gdzie wywalilo mi blad (niestety juz nie pamietam jaki dokladnie). Kolega wymienil mi wszystkie filtry wlacznie z tym ktory jest w baku, skasowal bledy i do tej pory zero problemow (auto sprzedalem koledze stad wiem, ze ten problem juz sie nie pojawil). Probowalem sie dowiedziec dlaczego tak sie stalo i z tego co wykminilem problem tkwil w paliwie (lalem lewe od zaprzyjaznionych kierowcow TIRow ;p ). Otoz niektore silniki (dokladnie teraz nie pamietam - chyba te produkowane w Azji) hondowskie maja duzo mniejsza tolerancje na paliwo o nizszej gestosci i ktore jest suchsze (wiem, ze to glupio brzmi, ale tak wyczytalem na angielskich forach) i wlasnie potem sie dzieja takie rzeczy... Jednak do tej pory nie jestem pewien czy to bylo przyczyna na 100%...
  • 0

#26 sosen

sosen
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:waw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:215
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:ładne :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 20.01.2014

A wymieniales filtry? Mialem cos podobnego w mojej starszej Hance (cdti, manual, 2004r.)... Na 4 i 5 biegu robila dokladnie to samo. Podpinalem pod kompa - nic nie wykrylo. Troche pojezdzilem az do zalaczenia sie trybu awaryjnego, gdzie wywalilo mi blad (niestety juz nie pamietam jaki dokladnie). Kolega wymienil mi wszystkie filtry wlacznie z tym ktory jest w baku, skasowal bledy i do tej pory zero problemow (auto sprzedalem koledze stad wiem, ze ten problem juz sie nie pojawil).


Może masz rację - problem zauważyłem dopiero po kilku miesiącach jazdy. Powiem w serwisie, jak nie będą mieli innego pomysłu, niech wymieniają, może pomoże. Faktem jest, że w większości samochód chodzi na niemieckiej benzynie a nie Orlenowskiej, która jest słabsza. Tankowałem 98 i 102 na Aralu, w Polsce Shella testowałem - to samo, także to nie kwestia paliwa.

Probowalem sie dowiedziec dlaczego tak sie stalo i z tego co wykminilem problem tkwil w paliwie (lalem lewe od zaprzyjaznionych kierowcow TIRow ;p ). Otoz niektore silniki (dokladnie teraz nie pamietam - chyba te produkowane w Azji) hondowskie maja duzo mniejsza tolerancje na paliwo o nizszej gestosci i ktore jest suchsze (wiem, ze to glupio brzmi, ale tak wyczytalem na angielskich forach) i wlasnie potem sie dzieja takie rzeczy... Jednak do tej pory nie jestem pewien czy to bylo przyczyna na 100%...


To miałoby sens, ale gdyby podobne objawy pojawiały się również w manualach, a są z tego co wiem, wyłącznie w automacie. Napisałem do serwisu, na razie cisza, nikt nic nie wie każdy udaje że go nie dotyczy. Troche wkurza mnie podejście polskich serwisów - w poprzedniej Hani, UFO miałem głupi problem z klamką pod koniec gwarancji i zgłaszałem w serwisie - ich rozwiązanie - przesmarowali mechanizm. Po skończonej gwarancji jak wymieniali mi maskę, facet powiedział mi - "Panie, trzeba było mówić, my te klamki wymieniamy bo to waga fabryczna". Tak, tylko PO okresie gwarancyjnym...
Tutaj ta sama sytuacja - facet twierdzi że "ten model tak ma", ale jak proszę to na piśmie, to już zaczyna się kręcenie.
Dlatego w sobotę samochód sprawdzał rzeczoznawca PZMot :) zobaczymy co na to powiedzą.
  • 0

#27 olkat1

olkat1
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:olsztyn
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:25, 22.01.2014

Witam co do tych obrotow mam podobny problem tylko ze ja mam zanik mocy przy kazdym dotknieciu pedalu gazu jakas masakra piszecie tu ze wasze accordy wchodza na 4/5k obrotow moj ledwo do 3 dociagam dodam jeszcze ze przy ruszaniu jest najgozej a turbina ma moze miesiac pozdro
  • 0
Jarecki

#28 sosen

sosen
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:waw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:215
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:ładne :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 22.01.2014

Witam co do tych obrotow mam podobny problem tylko ze ja mam zanik mocy przy kazdym dotknieciu pedalu gazu jakas masakra piszecie tu ze wasze accordy wchodza na 4/5k obrotow moj ledwo do 3 dociagam dodam jeszcze ze przy ruszaniu jest najgozej a turbina ma moze miesiac pozdro


miałem coś takiego jak mi poszedł kolektor wydechu i po jego wymianie nie włożyłem nowego filtra powietrza. Masz nowy ?
  • 0

#29 olkat1

olkat1
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:olsztyn
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:52, 24.01.2014

No wlasnie tez mam pekniety kolektor juz kupilem nowy czekam na mechanika az z urlopu powroci to wymienie myslisz ze to moze byc przyczyna? Glupi kolektor
  • 0
Jarecki

#30 sosen

sosen
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:waw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:215
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:ładne :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:36, 24.01.2014

No wlasnie tez mam pekniety kolektor juz kupilem nowy czekam na mechanika az z urlopu powroci to wymienie myslisz ze to moze byc przyczyna? Glupi kolektor


nie tyle kolektor, ile filtr powietrza który przez wydostające się spaliny "zawala się" w trybie expresowym. To coś co wyjąłem z filtra bardziej przypominało osadnik do zbierania sadzy niż filtr - przez to powietrze nie dopływało do silnika i nie było przyspieszenia - mieszanka była zbyt uboga w powietrze i następowało "zalewanie" silnika. Chyba to obserwujesz właśnie teraz u siebie.
Nie wiem jaki ty masz model, ale ja miałem to w moim starym civicu z 89, który po za tłumikiem środkowym i końcowym nie miał kata. Zapytaj chłopaków czy regularne zalewanie nie wpłynie Ci też na pozostałą cześć układu wydechowego i co tam masz po drodze. Ja przyznaje - nie znam się na tym, ale czytałem że to tez może generować nieprzyjemności.

Jak tylko wymienią Ci kolektor koniecznie zmień filtr powietrza. Mi pomogło :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq