Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Filtr paliwa 2.2 i-ctdi N22A2 różnice w budowie

VII filtrpaliwa 2.2 ictdi cr-v diesel knecht n22a2

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 SkylineGTR

SkylineGTR
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:RD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 28.03.2016

Cześć wszystkim, jestem świeży na forum, założyłem nowy temat bo nie znalazłem na forum nic podobnego, a mam nadzieję, że problem który teraz poruszę może pomóc innym ;)

 

Zabrałem się właśnie za wymianę filtra paliwa w Hondzie CR-V II z dieslem 2.2 140KM N22A2, wcześniej zakupiłem oryginalny filtr KNECHT, a w aucie siedział oryginał DENSO.

Gdy wziąłem obydwa filtry do ręki okazało się że całkowicie różnią się budową, oryginalny filtr nie ma żadnego otworu na wylot, tylko bardzo gęstą siateczkę przez całą średnicę,

natomiast filtr Knecht ma otwór na wylot i o wiele mniej materiału filtracyjnego, w załącznikach dodam zdjęcia aby zilustrować problem, proszę o podpowiedź, czy filtr Knecht będzie

spełniał swoją rolę ?? mam pewne obawy odnośnie tego czy paliwo będzie właściwie filtrowane. Prosiłbym o wytłumaczenie na jakiej zasadzie działa filtr Knecht(Paliwo spływa środkową

rurką na dół i przechodzi bokami przez tą siatkę do góry ?? ??) i czy ten filtr nie będzie szkodliwy dla silnika ??

 

a15aae32c3bd0540gen.jpg2eb0da596c7fbd64gen.jpg

2d9a6d636ce6372agen.jpg831d8bb15bf07adcgen.jpg

8c1293270736a989gen.jpg38fd326c36e7a570gen.jpg

8452395393c7a4e4gen.jpg

 

Link do albumu: http://www.fotosik.p...6/album/2312172 jakby ktoś chciał zobaczyć w większej rozdzielczości ;)

 

Z góry dzięki za pomoc ;)


  • 0

#2 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:30, 28.03.2016

Myślę że po samych zdjęciach nie ma o czym dyskutować, do tego tysiąc razy pisano że do n22 zakładać tylko i wyłącznie oryginalne filtry.

A dla Hondy w przed liftach produkcją zajął się Bosch,a w poliftach Denso.

 

Nie radzę inaczej kombinować, bo pojawią się problemy z odpalaniem, szarpaniem silnika itd.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#3 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:12, 29.03.2016

Uscisle bo widze ze pisales "oryginalny knecht". Nie chodzi o to ze filtr ma byc oryginalnej firmy tylko OEM czy poprostu zakupiony w hondzie. Ma byc taki jak szedl na pierwszy montaz. Sam zalozylem kiedys knechta. Dobra firma ale niestety i tak honda przerywala przy depnieciu na 1 biegu. Kup filtr taki jak siedzial wcześniej - denso. Najlatwiej w hondzie.

dodatkowo uprzedze ze to wcale nie przesada ze musi byc OEM. Zbyt wiele przypadkow z problemami z szarpaniem itp.
  • 0

#4 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:12, 29.03.2016

Ślepak dobrze prawi. Jak masz możliwość to wymień tego knechta na denso. Ja u siebie zawsze zakładałem boscha i nigdy z paliwem nie było problemu.


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#5 SkylineGTR

SkylineGTR
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:RD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:13, 29.03.2016

Dzięki panowie za odpowiedzi, czyli tak jak myślałem, będę musiał odchudzić konto o 260zł (tyle kosztuje OEM w serwisie w Bydgoszczy), szkoda tylko że nie mam paragonu na tego Knechta(100 poszła w błoto).


  • 0

#6 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:23, 29.03.2016

poszukaj jeszcze gdzie indziej bo mogą być taniej. 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#7 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:41, 29.03.2016

Szkoda płacić za oem kartonik, wystarczy że kupisz takich producentów jak napisałem. W twoim przypadku w polifcie DENSO.

 

Żeby nie być gołosłownym w przypadki przed lifta zobacz co jest w OEM kartoniku:

 

https://www.ebay-kle...183201-223-6273


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#8 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:28, 29.03.2016

Nie wiem czy cos sie zmienilo ale Denso raczej nie dostanie poza Hondą. A tak na marginesie, polifty wychodzily od 2005 czy masz blad w opisie?


  • 0

#9 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:30, 29.03.2016

Nie wiem czy cos sie zmienilo ale Denso raczej nie dostanie poza Hondą. A tak na marginesie, polifty wychodzily od 2005 czy masz blad w opisie?

polifty wychodzily od 2006 i to tez nie wszystkie bo widzialem
2006 i byl przedlift a kolega wyzej pisze o crv a nie o acco
  • 0

#10 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:03, 30.03.2016

Faktycznie CRV,  problem z oczami mam chyba :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, filtrpaliwa, 2.2 ictdi, cr-v, diesel, knecht, n22a2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq