Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#121 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 13:42, 10.11.2015

Jeżeli masz założoną dobrą instalacje, z zapasem na wtryskach i reduktorze oraz poprawnie ustawioną mapę to nie ma sensu przełączać na benzynę albo robić dotrysk... Jeżeli masz partacza o których łatwiej to niestety ale to jedyna opcja żeby to było bezpieczne... Do tego czasem warto sprawdzić polecanego gaziarza w okolicy i pojechać tam na sprawdzenie. Czasem dobre graty to nie wszystko i przy źle zamontowanych rzeczach nie da rady tego dobrze ustawić

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#122 Kelefos

Kelefos
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 10.11.2015

Witam,

 

Po jeździe na autostradzie na większych obrotach tak przy 6 tyś. Pojawiło się stukanie w silniku. Poniżej załączam filmik z nagraną pracą silnika i stukaniem. Poproszę was o pomoc w diagnozie.

 

https://youtu.be/vUcMnTdvZLc

Temat już pewnie rozwiązany, ale ten dźwięk w dieslach accorda oznacza często uszkodzenie koła pasowego. Koło bije na boki, winowajca to zużyta guma w kole pasowym. Już się z tym zmagałem. Może się komuś przyda.


  • 0

#123 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:36, 12.11.2015

Jestem po wymianie silnika. W starym silniku byla przytarta tuleja na pierwszym cylindrze (nie wygląda to jakoś drastycznie) wkrótce zamieszcze zdjecia.
Przy okazji silnika wymieniłem też sprzeglo na asina bo stare byl juz zjechane (jak teraz lekko pracuje pedał sprzęgła - poezja). Swieży olej Mobil 1 5w50. Auto dzisiaj odebralem wiec jeszcze za jakis czas dam znac jak sie sprawuje.

Ja miałem na dwóch cylindrach przytarte tłoki i też mam fotki ale tylko samych tłoków. Gdzie kupiłeś sinik tam gdzie ci dałem namiar?


  • 0

#124 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:15, 12.11.2015

W innym miejscu Bełżec pod Tomaszowem Lubelskim, silnik kupiłem gdy jeszcze był zamontowany w samochodzie (w angliku), także była możliwość odpalenia i posprawdzania pewnych rzeczy, jak powiedziałem że biorę to na miejscu zdemontowali i zabrałem silnik. Widzę że będę musiał wymienić uszczelnienie na pokrywie łańcucha rozrządu i dać nowy silikon między miską olejową i blokiem. Bo widzę że się poci w tych miejscach.

 

Agent nadal jeździsz na gazie po wymianie silnika ? Zastosowałeś jakieś środki lub robisz coś inaczej niż było wcześniej w silniku który uległ zatarciu (mam na myśli np. zmiany w ustawieniach instalacji gazowej, inny olej, nie kręcisz na wysokie obroty itp. ) 


Użytkownik pawel84j edytował ten post 09:35, 12.11.2015

  • 0

#125 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:43, 12.11.2015

Od wymiany silnika przy gazie to wymieniłem wtyskiwacze i robiłem drobne regulacje...Poza tym wszystko zostało po staremu zadnych dodatkowych srodkow ostroznosci. Nadal będę sie upierał że to jakiś feler tego silnika niezależnie od tego czy jest gaz czy nie ma itp...Ja byłem znowu oskarżany ze nie"pilnowałem"oleju...Za dużo jest tego typu przypadków żeby twierdzić że to wina uzytkownika lub instalacji gazowej...Jeżeli na gazie nie wywala błędów złej mieszanki to moim zdaniem nie powinno się nic silnikowi stać...Pozdro


  • 0

#126 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:35, 12.11.2015

Ile km zrobiłeś już po wymianie i jaki lejesz olej ? kręcisz pod czerwone pole ?


  • 0

#127 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:19, 13.11.2015

zrobilem juz ok 30 kkm..olej mam wlany castrol edge 5w30...tak zdaża mi się kręcić wysoko...staam się poziom oleju pilnować w górnym stanie


  • 0

#128 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 08:23, 13.11.2015

Agent Ty też wrzucałeś K20Z2?


  • 0

#129 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:44, 13.11.2015

nie K20A6 znalazłem


  • 0

#130 Krystian Monika

Krystian Monika
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Pełczyce- Katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 26.03.2016

 

 

Panowie co to k.. klepie.. walek wydechowy byl wytarty, wymienione oba walki wraz z klawiatorą  zawory ustawione perfekt   2 razy sprawdzane, 260 przebiegu gaz, kto pomoze??


  • 0

#131 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:21, 26.03.2016

Sam ustawiałeś zawory, że perfekt?


  • 0

#132 Krystian Monika

Krystian Monika
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Pełczyce- Katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 26.03.2016

najpierw ustawial kolega rumcyk  z forum.. klepaly.. pozniej ja sprawdzalem  dalej to samo,, serwis.. klepie dalej.powiedzieli ze za wiele nie mieli do ustawiania  bo bylo prawie dobrze. dodam ze sprezanie jest takie samo na wszystkich cylindrach, na odpalonym wyjmowalem cewki , zaczelo ciszej klepac  po wyciagnieciu drugiej cewki


Użytkownik Krystian Monika edytował ten post 19:26, 26.03.2016

  • 0

#133 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:26, 26.03.2016

To nie brzmi jak zawory...trochę jak panewka....
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#134 Krystian Monika

Krystian Monika
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Pełczyce- Katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 26.03.2016

tez o tym myslalem ... niestety


  • 0

#135 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:32, 26.03.2016

Dokładnie to nie brzmi jak zawory, skoro były wymieniane wałki rozrządu to przyjrzałbym się łańcuchowi jeśli nie był wymieniany. Dla mnie to brzmi podobnie jak w przypadku zatarcia na którymś z cylindrów podobnie brzmi jak ten: 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq