Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Powracający błąd EGR

V EGR błąd 12 czyszczenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:35, 24.03.2016

Witam

 

Pomimo czyszczenia starego zaworu i wymiany na inny, błąd 12 powraca. Zauważyłem że wąż od podciśnienia który dochodzi do zaworu był pęknięty wiec został wymieniony. Po rozgrzaniu silnika i ponownym odpaleniu błąd nie występuje (nie wywala checka) I jeszcze jedno EGR nie jest od F20B3 tylko od F22 czy to może mieć wpływ na złe odczyty??

 

Pozdrawiam

Brytan


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:48, 24.03.2016

A jak go zaślepisz to wywala błąd?


  • 0

#3 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:32, 24.03.2016

Tak zaślepiłem i cały czas jest problem.


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:53, 24.03.2016

Czyli fizycznie coś jest nie tak z zaworem. 

We wtyczce wszystkie piny całe, wszystko dobrze podłączone i tylko na zimnym wywala? 

Po skasowaniu błędu na ciepłym jest ok?

 

EGRy z F22B5 i F20B3 są takie same.

Chyba, że z innego F22 brałeś?

 

Sprawdzałeś kabelki? Bo jeśli zawór jest sprawny, nic się nie blokuje w nim i grzybek czy jak to nazwać płynnie się przesuwa, to zostaje połączenie elektryczne.

Czyli gdzieś ,masz przerwany kabelek ale nie przerwaną izolację.

Może nie stykać na zimnym. 

Możesz sprawdzić czy na zimnym silniku jak wyginasz przewód to gnie się po większym promieniu, czy załamuje. Jak załamuje, to masz pęknięcie.


  • 0

#5 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:13, 24.03.2016

A może coś z cewką jest nie tak która steruje podciśnieniem.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#6 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:18, 24.03.2016

Wlasnie założyłem z B2 chyba, wygląda na taki jak w F20z1, chodzi plynnie, a po rozgrzaniu bez kasowania bledu nie zapala sie check
  • 0

#7 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:24, 25.03.2016

Sprawa rozwiązana, winne były podciśnienia


  • 0

#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:42, 25.03.2016

To znaczy?

Napisz coś więcej 


  • 0

#9 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:58, 25.03.2016

Jak wrócę do domu to porobię foty komory i przewodów które były do zmiany i opisze jak go rozwiązałem


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, EGR, błąd, 12, czyszczenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq