Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wymiana klockow przÓd - jakie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 adiplo

adiplo
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Leeds, UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 26.02.2010

Dokładnie. Trzeba by zrobić jakieś testy bo odczucia użytkowników mogą być trochę subiektywne. Ja zawsze jak wymyję samochód i odkurzę w środku to też mam "odczucie" że lepiej idzie.

Poza tym z tego co czytałem to redy zalecają do samochodów powyżej 200 koni.
  • 0
"optymista myśli, że świat stoi przed nim otworem, pesymista wie co to za otwór"

#17 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:33, 26.02.2010

No ja własnie słyszałem że pedał tak szybko nie mięknie jak na seryjnych klockach.
  • 0

#18 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:38, 26.02.2010

No ja własnie słyszałem że pedał tak szybko nie mięknie jak na seryjnych klockach.


Właśnie o to chodzi pamiętam jak w zeszłym roku miałem mocne hamowanie przy rozgrzanym układzie z pełnym obciążeniem z prędkości +180km/h powiem krótko... masakra :!:
  • 0
F1

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:53, 01.03.2010

Dokładnie. Trzeba by zrobić jakieś testy bo odczucia użytkowników mogą być trochę subiektywne. Ja zawsze jak wymyję samochód i odkurzę w środku to też mam "odczucie" że lepiej idzie.

Poza tym z tego co czytałem to redy zalecają do samochodów powyżej 200 koni.


Tyle, że bardziej chodzi o wagę auta i margines bezpieczeństwa - co za różnica czy auto ma 140 koni czy 200 czy 500 - każdym z nich rozpędzisz się do np 180 km/h i to właśnie skuteczność hamulców a nie ilość koni ma znaczenie w długości hamowania.
W mojej opinii greeny to plastelina nie mające racji bytu nawet w aucie gabarytów civica. Szkoda kasy - IMO jak zmieniać OEMowie na greeny to lepiej pójść na piwo i trzymać większy margines od auta poprzedzającego :)
  • 0

#20 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:55, 01.03.2010

to co polecasz do zwykłej seryjnej tarczy żeby odczuć różnicę i przy okazji nie zniszczyć tarczy 1 kompletem klocków :?:
  • 0
F1

#21 bouli76

bouli76
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:TJE PL / FY3 UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:33, 01.03.2010

Dzis przyjechal kurier i mam juz klocki w domu - teraz tylko trzeba zalozyc i zobaczymy co sa warte.
cena z przesyłka = Ł34 (po rabacie)
zamawiane na www.ebcbrakesdirect.com

Dołączona grafika
  • 0

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:48, 01.03.2010

to co polecasz do zwykłej seryjnej tarczy żeby odczuć różnicę i przy okazji nie zniszczyć tarczy 1 kompletem klocków :?:


Z tego co ja sprawdziłem, żadna zmiana i wydanie nawet 3 kpln + na hamulce do tego auta nie dadzą NIC. W mojej opinii nic realnie nie poprawi skuteczności hamowania oprócz BBK które zaczyna się od 5 k pln.

Wszelkie zabiegi typu montaż do seryjnej tarczy klocków green to fikcja która poprawia humor właścicielowi do pierwszego mocniejszego hamowania po dotarciu, wtedy dobry humor pryska - jeśli nie chcesz wydawać sumy typu 6 k pln to kup OEMowe nowe tarcze z nowymi OEMoymi klockami na dwóch osiach i trzymaj większy odstęp od auta poprzedzającego albo kup BMW ( które ma hamulce w przeciwieństwie do zwalniaczy Hondy :)
  • 0

#23 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:07, 01.03.2010

fakt że bmw lepiej hamuje mam dwie w garażu i rzeczywiście to prawda... ale myślę że przesadzasz z tym że taki green nic nie da w stosunku do ATE czy jakiegoś OEM typu Jurid ew Textar
  • 0
F1

#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:49, 01.03.2010

fakt że bmw lepiej hamuje mam dwie w garażu i rzeczywiście to prawda... ale myślę że przesadzasz z tym że taki green nic nie da w stosunku do ATE czy jakiegoś OEM typu Jurid ew Textar


Słuchaj, skoro Ci się WYDAJE to jest to naprawdę niezła przesłanka do zakupu - nie chcesz słuchać to nie słuchaj tylko poklep się z innymi fachowcami z tego forum po plecach, że masz tjuningowe super klocki i mnie nie przekonuj.

Mam wydajniejsze klocki od greenów ( przynajmniej w teorii zdecydowanie bardziej przystające do gabarytów auta ) + w teorii porządne tarcze renomowanej firmy Tarox + porządny płyn Motula + przewody w stalowym oplocie + wymieniony cały tył na nowy Ferrodo --> cała ta przygoda kosztowała circa 3 kpln i mówię Ci, że to nic nie dało a Ty udowadniasz mi, że greeny z OEMową tarczą "coś dadzą" bo tak Ci się wydaje -> przyznasz, że brzmisz mało poważnie.

W kwestii greenów - mam te klocki w aucie żony które przypadkiem nadaje się na odświętne wyskoki na upalanie i greeny to plastelina która w aucie zdecydowanie mniejszym, lżejszym i słabszym po dwóch hamowaniach są jak plastelina roztarta po tarczy z zerową skutecznością.

Mówisz, że coś dają - na pewno jak masz cokolwiek innego niż kołpak to przez pierwsze tysiąc kilometrów "ładnie świecą" zza felgi :lol:
  • 0

#25 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:16, 01.03.2010

no to skoro nie widać różnicy to po co przepłacać :mrgreen:
BTW o co chodzi z tą skutecznością hamowania ? wg mnie np w VII gen 2,0 nie wiem jak jest w 2,4 i 2,2 ale wg mnie tył za słabo łapie... a tak poza tym o co kaman? słabe zaciski / pompa :?: co jeszcze...
  • 0
F1

#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:50, 01.03.2010

Jak zmieniałem swój zestaw nie było dostępnych tych klocków ale biorąc pod uwagę producenta myślę, że zamiast redów i greenów jak już ktoś musi coś zmieniać lepiej iść w tym kierunku --> http://www.jdl-perfo...-2003-2007.html
pewnie z tą tarczą http://www.jdl-perfo...-2003-2007.html i dobrym płynem cokolwiek się poprawi szczególnie w kwestii przegrzewania się ale to i tak głównie pozwoli czuć się lepiej bo ze skutecznym hamowaniem honda niestety w orginalnych rozmiarach nigdy nie będzie miała nic wspólnego.
  • 0

#27 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:40, 27.07.2010

a gdyby uzyc hamulce z jakiegos innego samochodu? nie wiem bo sie na tym nie znam ale chcialem inwestowac w nowe tarcze i fajne klocki ale widze ze to i tak nie zalatwi sprawy. wiec co trzebabyloby wymienic zeby bylo lepiej? same zaciski wystarcza? dodam ze nie zamierzam ladowac 8k w hamulce do samochodu ktory jest warty 50.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq