XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wymiana klockow przÓd - jakie?
#16
Napisano 20:01, 26.02.2010
Poza tym z tego co czytałem to redy zalecają do samochodów powyżej 200 koni.
#17
Napisano 20:33, 26.02.2010
#18
Napisano 22:38, 26.02.2010
No ja własnie słyszałem że pedał tak szybko nie mięknie jak na seryjnych klockach.
Właśnie o to chodzi pamiętam jak w zeszłym roku miałem mocne hamowanie przy rozgrzanym układzie z pełnym obciążeniem z prędkości +180km/h powiem krótko... masakra
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:53, 01.03.2010
Dokładnie. Trzeba by zrobić jakieś testy bo odczucia użytkowników mogą być trochę subiektywne. Ja zawsze jak wymyję samochód i odkurzę w środku to też mam "odczucie" że lepiej idzie.
Poza tym z tego co czytałem to redy zalecają do samochodów powyżej 200 koni.
Tyle, że bardziej chodzi o wagę auta i margines bezpieczeństwa - co za różnica czy auto ma 140 koni czy 200 czy 500 - każdym z nich rozpędzisz się do np 180 km/h i to właśnie skuteczność hamulców a nie ilość koni ma znaczenie w długości hamowania.
W mojej opinii greeny to plastelina nie mające racji bytu nawet w aucie gabarytów civica. Szkoda kasy - IMO jak zmieniać OEMowie na greeny to lepiej pójść na piwo i trzymać większy margines od auta poprzedzającego
#20
Napisano 12:55, 01.03.2010
#21
Napisano 13:33, 01.03.2010
cena z przesyłka = Ł34 (po rabacie)
zamawiane na www.ebcbrakesdirect.com
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:48, 01.03.2010
to co polecasz do zwykłej seryjnej tarczy żeby odczuć różnicę i przy okazji nie zniszczyć tarczy 1 kompletem klocków
Z tego co ja sprawdziłem, żadna zmiana i wydanie nawet 3 kpln + na hamulce do tego auta nie dadzą NIC. W mojej opinii nic realnie nie poprawi skuteczności hamowania oprócz BBK które zaczyna się od 5 k pln.
Wszelkie zabiegi typu montaż do seryjnej tarczy klocków green to fikcja która poprawia humor właścicielowi do pierwszego mocniejszego hamowania po dotarciu, wtedy dobry humor pryska - jeśli nie chcesz wydawać sumy typu 6 k pln to kup OEMowe nowe tarcze z nowymi OEMoymi klockami na dwóch osiach i trzymaj większy odstęp od auta poprzedzającego albo kup BMW ( które ma hamulce w przeciwieństwie do zwalniaczy Hondy
#23
Napisano 18:07, 01.03.2010
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:49, 01.03.2010
fakt że bmw lepiej hamuje mam dwie w garażu i rzeczywiście to prawda... ale myślę że przesadzasz z tym że taki green nic nie da w stosunku do ATE czy jakiegoś OEM typu Jurid ew Textar
Słuchaj, skoro Ci się WYDAJE to jest to naprawdę niezła przesłanka do zakupu - nie chcesz słuchać to nie słuchaj tylko poklep się z innymi fachowcami z tego forum po plecach, że masz tjuningowe super klocki i mnie nie przekonuj.
Mam wydajniejsze klocki od greenów ( przynajmniej w teorii zdecydowanie bardziej przystające do gabarytów auta ) + w teorii porządne tarcze renomowanej firmy Tarox + porządny płyn Motula + przewody w stalowym oplocie + wymieniony cały tył na nowy Ferrodo --> cała ta przygoda kosztowała circa 3 kpln i mówię Ci, że to nic nie dało a Ty udowadniasz mi, że greeny z OEMową tarczą "coś dadzą" bo tak Ci się wydaje -> przyznasz, że brzmisz mało poważnie.
W kwestii greenów - mam te klocki w aucie żony które przypadkiem nadaje się na odświętne wyskoki na upalanie i greeny to plastelina która w aucie zdecydowanie mniejszym, lżejszym i słabszym po dwóch hamowaniach są jak plastelina roztarta po tarczy z zerową skutecznością.
Mówisz, że coś dają - na pewno jak masz cokolwiek innego niż kołpak to przez pierwsze tysiąc kilometrów "ładnie świecą" zza felgi
#25
Napisano 19:16, 01.03.2010
BTW o co chodzi z tą skutecznością hamowania ? wg mnie np w VII gen 2,0 nie wiem jak jest w 2,4 i 2,2 ale wg mnie tył za słabo łapie... a tak poza tym o co kaman? słabe zaciski / pompa co jeszcze...
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:50, 01.03.2010
pewnie z tą tarczą http://www.jdl-perfo...-2003-2007.html i dobrym płynem cokolwiek się poprawi szczególnie w kwestii przegrzewania się ale to i tak głównie pozwoli czuć się lepiej bo ze skutecznym hamowaniem honda niestety w orginalnych rozmiarach nigdy nie będzie miała nic wspólnego.
#27
Napisano 22:40, 27.07.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych