XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 09:30, 26.08.2017
#17
Napisano 21:11, 27.08.2017
Jak chcesz dawać 120, to proponowałbym raczej na 55, bo w środku są zwężenia i z łącznikiem 60 będzie jakieś 6-7mm luzu.
Jak mi wróci auto z wakacji, to może pstryknę jak mi to wyszło, choć moim smarkaniem nie bardzo można się chwalić
Pozdro.
#18
Napisano 16:42, 24.07.2018
Dzisiaj też wymiałem to złącze przy okazji wymiany sprzęgła i mogę potwierdzić że mechanik wspawywał tylko ten jeden wymagany element
#19
Napisano 12:11, 07.10.2018
Pozdrawiam
- Artur
#20
Napisano 20:02, 07.10.2018
Podepnę się pod temat z powiązanym pytankiem - chcę wymienić plecionkę w K24 bo stara powoli pierdzi i tak - flansza przy katalizatorze wiadomo że będzie rzeźba, ale wie ktoś może czy da się dostać poza ASO uszczelkę pomiędzy tym odcinkiem zakrętu przed plecioną i kolektorem wydechowym? Wole samemu wspawać nową plecionkę ale wolałbym cały ten element zdemontować żeby lepszy dostęp był. Wg manuala te sprężyny potem wystarczy dokręcić 22Nm i powinno być OK tylko uszczelkę raczej nową trzeba..
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#21
Napisano 13:33, 03.11.2020
*Złota łopata*
Także u mnie ori plecionka się skończyła w 2.4.
Na allegro jest do kupienia cała część, łącznik od kolektora do katalizatora za ok. 280 zł, natomiast tłumikarz zawołał 300 zł za wspawanie plecionki na aucie (cena razem z plecionką).
Co byście wybrali?
#22
Napisano 23:12, 03.11.2020
*Złota łopata*
Także u mnie ori plecionka się skończyła w 2.4.Na allegro jest do kupienia cała część, łącznik od kolektora do katalizatora za ok. 280 zł, natomiast tłumikarz zawołał 300 zł za wspawanie plecionki na aucie (cena razem z plecionką).
Co byście wybrali?
Zakupić nową.
MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1
#23
Napisano 07:38, 04.11.2020
Też bym chyba poszedł w nową
#24
Napisano 09:16, 04.11.2020
Pozdrawiam
- Artur
#25
Napisano 13:33, 04.11.2020
Dzieki za info.
Nową można kupić np. tutaj:
https://allegro.pl/o...3-08-9813160915
Pytanie czy uda się zmontować wszystko ponownie - śruby pewnie wszystkie do cięcia itp.
EDIT
No o wykręcić sondę która działa i jest dobra
Użytkownik bystszak edytował ten post 14:37, 04.11.2020
#26
Napisano 19:31, 20.12.2020
A orientuje sie ktos czy ten element jest taki sam do automatu i manuala..bo gdzies mi mignelo kiedys chyba, ze inne,,ale juz sam nie wiem. wole sie upewnic
chodzi mi nie o samą siatke, ale caly element
Użytkownik ferby22 edytował ten post 19:31, 20.12.2020
#27
Napisano 07:40, 05.10.2021
Chcialbym odnowic temat jezeli mozna.
Posiadam accord 7 auto 2.4 2007 saloon ,(anglik)
Ostatnio Jakies chamy ukradli mi katalizator i przy okazji zniszczyli wiekszosc wydechu,a reszta wydechu zlamala sie Bo byla podgnita.
Chcialem zamowic hakis wydech ,znalazlem cos na Allegro za 750zl . Ale potrzebuje do tego przelotowke zamias katalizatora I przednia rure z tym Flexi polaczeniem,no I oczywiscie 2 czujki .
Czy moglby ktos doradzic cos dobrego w rozsadnych pieniadAch ?
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
Cos takiego znalzlem na Allegro
https://allegro.pl/o...16v-10712008527
Pozdrawiam
Kamil
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
#28
Napisano 18:54, 05.10.2021
nie wiem jakiego to producenta bo sprzedawca wymienił kilku, ale polmostrów wytrzyma jakieś 50 kkm, na temat innych się nie wypowiadam bo nigdy nie miałem z nimi kontaktu
#29
Napisano 19:27, 05.10.2021
Nie potrzeba mi wiele ,to moj weekendowy samochod . Probowalem sie dodzwonic zeby zapytac ale niestety brak sygnalu ,na szcescie ta firma z Allegro jest blisko moich rodzicow wiec podjada zapytac .
Jezeli chodzi o przelotowke I czujniki masz moze Jakies podpowiedzi?
Dziekuje z gory
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
#30
Napisano 09:38, 02.08.2023
A ja będę dociekliwy i dopytam, czy na pewno długość 150mm dla 2,4 w VII gen ?
Jak starałem się to zmierzyć, to mi wyszło jakieś 130-135mm od spawu do spawu.
150 to było gdzieś na końcach spawów, a ja jestem dość precyzyjny przy cięciu i nie rżnę "na hurra" rurę po całości, tylko zawsze staram się tam, gdzie kończy się oryginalny materiał, żeby można było się oprzeć o resztki starego spawu.
Edit 2017.08.17:
Wszystko jasne.
Pasuje 60x150, ale spawy są znacznie dalej niż w oryginale. Od strony katalizatora spaw jest prawie do kryzy, a od kolektora prawie dochodzi do gniazda lambdy.
Przy delikatnym wycinaniu starego złącza można założyć 55x120. W środku są kołnierze fi wewn. 50mm, zewn. ok. 53mm. Jak ktoś rżnie "na żywca" przy starych kołnierzach, to faktycznie trzeba 60x150.
Uwaga dla potomnych !
Niech nikogo nie zwiedzie pozorne uszkodzenie łącznika objawiające się oberwaną plecionką i korozją przy kołnierzu ! Oryginalny łącznik ma pod plecionką jeszcze 4 warstwy ! Dopóki faktycznie nie czuć i słychać przedmuchu, to radzę go zostawić w spokoju. Konstrukcja bardzo solidna !
Okazało się, że u siebie wymieniłem go zupełnie niepotrzebnie. Miałem tylko obgnitą plecionkę przy kołnierzu i brzydko wyglądającą korozję w tymże miejscu, ale de facto łącznik był szczelny i zdrowy w środku. Teraz pewnie czeka mnie wymiana co 30-50tys. Do pierwszego rozebrania musiałem wyjąć cały wydech w jednym kawałku, bo z nakrętek przy katalizatorze został tylko rdzawy kołnierz, a dojście do górnych jest tragiczne. Plus do tego patent ze szpilkami w katalizatorze... Masakra i w cholerę roboty.
Kto to robił, ten wie o czym piszę, więc uczcie się na cudzych błędach i dopóki nie dmucha, to nie ruszać łącznika !
Pozdro.
Masz rację, tez popełniłem ten błąd i niepotrzebnie wymieniłem i nowy wytrzymał ledwie 3 lata i 45 tyś km i przedmuchy , nie ma co ruszać OEM bo jakość bez porównania
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych