Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

rozmiary złącza elastycznego Accord 2.4

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:30, 26.08.2017

panowie ja mierzylem moje i ma 60x120, jak dam 150 to trzeba bedzie czesc rury wywalic, a pozniek bedzie kiepsko ze wspawaniem nowej
  • 0

#17 Perzan

Perzan
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:11, 27.08.2017

A w 2,0 jest to samo co 2,4 ? Jeżeli tak, to zmieści się. Trzeba ostrożnie zeszlifować stary spaw i nic nie wycinać.
Jak chcesz dawać 120, to proponowałbym raczej na 55, bo w środku są zwężenia i z łącznikiem 60 będzie jakieś 6-7mm luzu.
Jak mi wróci auto z wakacji, to może pstryknę jak mi to wyszło, choć moim smarkaniem nie bardzo można się chwalić ;)
Pozdro.
  • 0

#18 PabloParni

PabloParni
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 24.07.2018

Dzisiaj też wymiałem to złącze przy okazji wymiany sprzęgła i mogę potwierdzić że mechanik wspawywał tylko ten jeden wymagany element


  • 0

#19 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 12:11, 07.10.2018

Czy plecionka we wszystkich siódemkach - kombi, sedan, benzyna, diesel, 2.4, 2.0, przedlift, polift - jest taka sama?
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#20 ThinkeR

ThinkeR
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:SKL/SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:02, 07.10.2018

Podepnę się pod temat z powiązanym pytankiem - chcę wymienić plecionkę w K24 bo stara powoli pierdzi i tak - flansza przy katalizatorze wiadomo że będzie rzeźba, ale wie ktoś może czy da się dostać poza ASO uszczelkę pomiędzy tym odcinkiem zakrętu przed plecioną i kolektorem wydechowym?  Wole samemu wspawać nową plecionkę ale wolałbym cały ten element zdemontować żeby lepszy dostęp był. Wg manuala te sprężyny potem wystarczy dokręcić 22Nm i powinno być OK tylko uszczelkę raczej nową trzeba..


  • 0

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5


#21 bystszak

bystszak
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 13:33, 03.11.2020

*Złota łopata*

Także u mnie ori plecionka się skończyła w 2.4.

Na allegro jest do kupienia cała część, łącznik od kolektora do katalizatora za ok. 280 zł, natomiast tłumikarz zawołał 300 zł za wspawanie plecionki na aucie (cena razem z plecionką).

 

Co byście wybrali?


  • 0

#22 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:12, 03.11.2020

*Złota łopata*

Także u mnie ori plecionka się skończyła w 2.4.

Na allegro jest do kupienia cała część, łącznik od kolektora do katalizatora za ok. 280 zł, natomiast tłumikarz zawołał 300 zł za wspawanie plecionki na aucie (cena razem z plecionką).

 

Co byście wybrali?

 

Zakupić nową.


  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#23 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:38, 04.11.2020

Też bym chyba poszedł w nową


  • 0

#24 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 09:16, 04.11.2020

Ktoś zamawiał jakiś ostatnio i wstawi link do sprawdzonego ogłoszenia?
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#25 bystszak

bystszak
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 13:33, 04.11.2020

Dzieki za info.

 

Nową można kupić np. tutaj:

https://allegro.pl/o...3-08-9813160915

 

Pytanie czy uda się zmontować wszystko ponownie - śruby pewnie wszystkie do cięcia itp.

 

EDIT

No o wykręcić sondę która działa i jest dobra


Użytkownik bystszak edytował ten post 14:37, 04.11.2020

  • 0

#26 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:31, 20.12.2020

A orientuje sie ktos czy ten element jest taki sam do automatu i manuala..bo gdzies mi mignelo kiedys chyba, ze inne,,ale juz sam nie wiem. wole sie upewnic

chodzi mi nie o samą siatke, ale caly element


Użytkownik ferby22 edytował ten post 19:31, 20.12.2020

  • 0

#27 kamil10

kamil10
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exxcutive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:40, 05.10.2021

Witam

Chcialbym odnowic temat jezeli mozna.

Posiadam accord 7 auto 2.4 2007 saloon ,(anglik)

Ostatnio Jakies chamy ukradli mi katalizator i przy okazji zniszczyli wiekszosc wydechu,a reszta wydechu zlamala sie Bo byla podgnita.

Chcialem zamowic hakis wydech ,znalazlem cos na Allegro za 750zl . Ale potrzebuje do tego przelotowke zamias katalizatora I przednia rure z tym Flexi polaczeniem,no I oczywiscie 2 czujki .

Czy moglby ktos doradzic cos dobrego w rozsadnych pieniadAch ?





Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
Cos takiego znalzlem na Allegro

https://allegro.pl/o...16v-10712008527

Pozdrawiam
Kamil

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
  • 0

#28 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 18:54, 05.10.2021

nie wiem jakiego to producenta bo sprzedawca wymienił kilku, ale polmostrów wytrzyma jakieś 50 kkm, na temat innych się nie wypowiadam bo nigdy nie miałem z nimi kontaktu


  • 0

#29 kamil10

kamil10
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exxcutive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:27, 05.10.2021

Dzieki za odpowiedz.

Nie potrzeba mi wiele ,to moj weekendowy samochod . Probowalem sie dodzwonic zeby zapytac ale niestety brak sygnalu ,na szcescie ta firma z Allegro jest blisko moich rodzicow wiec podjada zapytac .

Jezeli chodzi o przelotowke I czujniki masz moze Jakies podpowiedzi?

Dziekuje z gory

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
  • 0

#30 shawn

shawn
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:G4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:38, 02.08.2023

A ja będę dociekliwy i dopytam, czy na pewno długość 150mm dla 2,4 w VII gen ?
Jak starałem się to zmierzyć, to mi wyszło jakieś 130-135mm od spawu do spawu.
150 to było gdzieś na końcach spawów, a ja jestem dość precyzyjny przy cięciu i nie rżnę "na hurra" rurę po całości, tylko zawsze staram się tam, gdzie kończy się oryginalny materiał, żeby można było się oprzeć o resztki starego spawu.
Edit 2017.08.17:
Wszystko jasne.
Pasuje 60x150, ale spawy są znacznie dalej niż w oryginale. Od strony katalizatora spaw jest prawie do kryzy, a od kolektora prawie dochodzi do gniazda lambdy.
Przy delikatnym wycinaniu starego złącza można założyć 55x120. W środku są kołnierze fi wewn. 50mm, zewn. ok. 53mm. Jak ktoś rżnie "na żywca" przy starych kołnierzach, to faktycznie trzeba 60x150.
Uwaga dla potomnych !!!
Niech nikogo nie zwiedzie pozorne uszkodzenie łącznika objawiające się oberwaną plecionką i korozją przy kołnierzu ! Oryginalny łącznik ma pod plecionką jeszcze 4 warstwy ! Dopóki faktycznie nie czuć i słychać przedmuchu, to radzę go zostawić w spokoju. Konstrukcja bardzo solidna !
Okazało się, że u siebie wymieniłem go zupełnie niepotrzebnie. Miałem tylko obgnitą plecionkę przy kołnierzu i brzydko wyglądającą korozję w tymże miejscu, ale de facto łącznik był szczelny i zdrowy w środku. :( Teraz pewnie czeka mnie wymiana co 30-50tys. :( Do pierwszego rozebrania musiałem wyjąć cały wydech w jednym kawałku, bo z nakrętek przy katalizatorze został tylko rdzawy kołnierz, a dojście do górnych jest tragiczne. Plus do tego patent ze szpilkami w katalizatorze... Masakra i w cholerę roboty.
Kto to robił, ten wie o czym piszę, więc uczcie się na cudzych błędach i dopóki nie dmucha, to nie ruszać łącznika !
Pozdro.

Masz rację, tez popełniłem ten błąd i niepotrzebnie wymieniłem i nowy wytrzymał ledwie 3 lata i 45 tyś km i przedmuchy , nie ma co ruszać OEM bo jakość bez porównania


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq