No dobra koledzy czyli w VIII genie czujnik z ufo plug and play,czy zmieniamy dwa skrajne przewody, czy obracamy ośkę o 180 stopni bo jest milion postów i każdy pisze inaczej.
Użytkownik muloj edytował ten post 13:01, 20.11.2019
Auto Lata 2022 - FairFax
Auto Lata 2022 - FairFax
Auto Lata 2022 - FairFax
Auto Lata 2022 - FairFax
Auto Lata 2022 - FairFax
Auto Lata 2022 - FairFax
Auto Lata 2022 - FairFax
Napisano 13:00, 20.11.2019
No dobra koledzy czyli w VIII genie czujnik z ufo plug and play,czy zmieniamy dwa skrajne przewody, czy obracamy ośkę o 180 stopni bo jest milion postów i każdy pisze inaczej.
Użytkownik muloj edytował ten post 13:01, 20.11.2019
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Napisano 13:29, 03.01.2020
Koledzy, mój accord VIII potrzebuje wymiany czujnika poziomowania tylnego. Czy każdy czujnik z civica VIII gen pasuje do accorda VIII, niezależnie czy pochodzi on z osi przedniej czy tylnej?
Napisano 17:22, 03.01.2020
Grzybus kupuj zawsze z osi przedniej,oczywiście z ufo są w lepszym stanie mniej narażone na czynniki atmosferyczne, jak masz zdrową kostkę to kostka jest plug and play, jak masz zniszczone piny w kostce to kupuj czujnik z kostką i lutuj tak jak w oryginale, ale w ramieniu musisz wypiłować owal bo ośkę czujnika trzeba obrócić o 180 stopni.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Napisano 23:33, 03.01.2020
Albo kupujesz za 12 jurkow na Ali zamiennik, wymieniasz podłączasz hdsa wykonujesz kalibracje i po sprawieKoledzy, mój accord VIII potrzebuje wymiany czujnika poziomowania tylnego. Czy każdy czujnik z civica VIII gen pasuje do accorda VIII, niezależnie czy pochodzi on z osi przedniej czy tylnej?
Napisano 11:09, 04.01.2020
W VIII gen NIE jest wymagana żadna kalibracja. Światła automatycznie wracają do wcześniejszego położenia. Ewentualnie, będzie potrzeba ustawienia samych lamp na stacji diagnostycznej za 15-20zlAlbo kupujesz za 12 jurkow na Ali zamiennik, wymieniasz podłączasz hdsa wykonujesz kalibracje i po sprawie
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Napisano 11:38, 04.01.2020
U mnie po wymianie wisiał błąd w hdsie. Na zwykłym elm nic nie było widać.W VIII gen NIE jest wymagana żadna kalibracja. Światła automatycznie wracają do wcześniejszego położenia. Ewentualnie, będzie potrzeba ustawienia samych lamp na stacji diagnostycznej za 15-20zl
Gesendet von meinem SM-A405FN mit Tapatalk
Napisano 11:40, 04.01.2020
W takim razie OK. Ja tego nie sprawdzałem po wymianie, bo wszystko działa jak powinnoU mnie po wymianie wisiał błąd w hdsie. Na zwykłym elm nic nie było widać.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Napisano 18:45, 04.01.2020
Kalibracja nie jest wymagana w każdej genie pod warunkiem, że przynajmniej jeden z czujników działa i w momencie wymiany drugiego części są dobrane do auta tzn. długość ramienia jest taka jak powinna, czujnik wymieniany jest sprawny i nikt wcześniej tam nie żeźbił.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Napisano 14:56, 04.06.2020
Koledzy w VIII genie jestem po wymianie czujnika tylnego wraz z ramieniem na używany.
ruszałem ramieniem góra dół ale światła dalej stoją w miejscu.
podłączyłem pod komputer. ruszając ramieniem zmieniały sie wartości napięć od 0,49 V do 4,00 V
W czym tkwi problem ?
Silniczki działają bo wypiąłem ramię czujnika przedniego i nim ruszałem a wraz z nim ruszały sie światła.
Napisano 21:49, 04.06.2020
Napisano 18:48, 07.06.2020
Nie trzeba podłączać komputera, trzeba odpalić kalibrację ale można to zrobić bez komputera.
Włączamy zapłon bez włączania silnika i zanim upłynie 5 sekund musimy zdążyć trzykrotnie włączyć i zgasić swiatła mijania (zostawiając je włączone).
Jeśli się wyrobimy i procedura się odpali to światła się bujną góra dół od końca do końca i wszystko będzie już działać. U mnie bez wykonania tej procedury po wymianie tylnego czujnika też nadal nie działało samopoziomowanie. Po jej wykonaniu ożylo.
Procedura nie jest opisana w ESM od VII ale jest opisana w ESM od VIII a pomimo tego działa też w VII.
Mi ta procedura w VIII pomogła i czujnik od UFO zaczął działać.Koledzy w VIII genie jestem po wymianie czujnika tylnego wraz z ramieniem na używany.
ruszałem ramieniem góra dół ale światła dalej stoją w miejscu.
podłączyłem pod komputer. ruszając ramieniem zmieniały sie wartości napięć od 0,49 V do 4,00 V
W czym tkwi problem ?
Silniczki działają bo wypiąłem ramię czujnika przedniego i nim ruszałem a wraz z nim ruszały sie światła.
Użytkownik rafal1a edytował ten post 18:49, 07.06.2020
Napisano 15:39, 21.06.2020
Napisano 17:23, 21.06.2020
Pomarańczowy pipek wystający z lampy w stronę komory silnika. Obracać (raczej) przeciwnie do ruchu wskazówek zegara - jak nie idzie palcami to (raczej) na klucz 8.
Ps. Gdzieś tu było - ale nie jest tak łatwo znaleźć.
[edit] Tu :
http://www.accordklu...o-lifcie/page-3
Użytkownik piasek101 edytował ten post 17:25, 21.06.2020
Napisano 21:21, 21.06.2020
Napisano 00:04, 17.07.2020
![]() |
![]() Dziwny dźwiękNapisany przez fasolka , wczoraj, 19:43 ![]() |
|
![]()
|
|
![]() Pasy bezpieczeństwaNapisany przez Wąs , 11 sie 2022 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() |
![]() Accord VIII 2.2 problem z ogrzewaniemNapisany przez mikex , 02 sie 2022 ![]() |
|
![]()
|
|
![]() Niewielkie problemy pracy sprzęgła trudne w potwierdzeniuNapisany przez mjazwinski , 28 lip 2022 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() Skrzypienie z okolicy słupka/kurtyny na nierównościach TourerNapisany przez pawullonnn , 27 lip 2022 ![]() |
|
![]()
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych