Przede wszystkim zrób dokładną geometrię zawieszenia, zbieżność przód i tył oraz kontrola kątów. Jeśli tył siedzi i kąty pochylenia tylnych kół będą wysokie to można podnosić tył wymieniając sprężyny lub kombinując jak koledzy w polecanym powyżej temacie.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 11:44, 05.11.2018
#17
Napisano 15:28, 05.11.2018
#18
Napisano 21:40, 05.11.2018
Witam jeżeli wymieniamy w aucie swożnie,wahacze,drążki kierownicze trzeba ustawiać zbieżność.Przede wszystkim nie może być luzów w zawieszeniu bo inaczej mija się to z prawidłowym pomiarem celem.Krzywe felgi mają też wpływ na pomiary.Nawet przy wymianie opon trzeba Powiedzieć osobie co montuje koła że felga i element przylegający do niej ma być wolny od''Rdzy' bo tak powinno prawidłowo wyglądać.Rzeczywistość jest całkiem inna
#19
Napisano 19:51, 07.11.2018
A kolega ma kombi czy sedan ?
mam kombi
Witam jeżeli wymieniamy w aucie swożnie,wahacze,drążki kierownicze trzeba ustawiać zbieżność.Przede wszystkim nie może być luzów w zawieszeniu bo inaczej mija się to z prawidłowym pomiarem celem.Krzywe felgi mają też wpływ na pomiary.Nawet przy wymianie opon trzeba Powiedzieć osobie co montuje koła że felga i element przylegający do niej ma być wolny od''Rdzy' bo tak powinno prawidłowo wyglądać.Rzeczywistość jest całkiem inna
byłem na geometrii przód ok z tyłu zbieżnosc ustawił ale katów nie ponieważ nie ma regulacji w bagazniku mam butle zamiast koła haka nie mam takze nie wiem czy jest sens zmieniać sprężyny bo czytałem tutaj ze nie wiele to zmienia a ładować kasy nie chce na darmo akurat zjadło mi opone od strony baku z benzyną a zeby wskazówka mi nie leciała w dół woze cały czas cały bak benzyny az widac ze auto lekko przechylone nie ma na to jakiegos patentu by nie wozić benzyny do pełna?
#20
Napisano 20:23, 07.11.2018
Wrzuc wyniki pomiaru geometrii, bedzie nam latwiej cos powiedziec...
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#21
Napisano 20:53, 07.11.2018
Przechylone od pełnego baku?zjadło mi opone od strony baku z benzyną a zeby wskazówka mi nie leciała w dół woze cały czas cały bak benzyny az widac ze auto lekko przechylone
A może raczej przez niedbale wspawaną ćwiarę
Pozdrawiam
- Artur
#22
Napisano 23:03, 07.11.2018
Kolega nas prosi o radę a nie czy ćwiartka została dobrze wspawana.Proszę o fotkę auta od tyłu chodzi o ustawienie kół tylnych i opony.Nieprawidłowe napompowanie opony może mieć skutek ścinania opon od wewnątrz.
ale ćwiartkę przy sobocie owszem byśmy z chłopakami zrobili
#23
Napisano 16:28, 09.11.2018
#24
Napisano 09:52, 11.11.2018
witam zamieszczam wyniki geometrii
#26
Napisano 13:43, 11.11.2018
jeszcze raz wstawiam nie wiem czemu nie poszło
Załączone pliki
#27
Napisano 15:09, 11.11.2018
#28
Napisano 16:38, 11.11.2018
👍Kąty z tyłu nie są tragiczne i nie powinny wpływAć na ścinanie opon tylnych od wewnątrz
Poprawili zbieżność i koła pochyliły się jeszcze bardziej?
Pozdrawiam
- Artur
#29
Napisano 17:27, 11.11.2018
Kąty z tyłu nie są tragiczne i nie powinny wpływAć na ścinanie opon tylnych od wewnątrz, trochę za mało zbierzności z tyłu jest ustawione.
-2.30 to nie jest tragedia? Mi w VII przy 19 felach i kątach -2.50 opony zjadało w oczach...
Od roku mam koła ustawione na -1.00 i problemu nie ma.
Chyba, że w VIII jest inaczej...
#30
Napisano 17:38, 11.11.2018
Nie żartuj.Kąty z tyłu nie są tragiczne i nie powinny wpływAć na ścinanie opon tylnych od wewnątrz, trochę za mało zbierzności z tyłu jest ustawione.
By HUAWEI
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Gruszka kolektoraNapisany przez krawczyk1992 , 09 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych