Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

swap K24

V swap k24 VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:23, 18.03.2016

Pany mam takie niecodzienne pytanie. A mianowicie : czy ktokolwiek ogarniał swap k20 lub k24 do V gena?? jakie koszta robocizny i częsci by to wszystko miało ręce i nogi? Bo mam zamiar w UK kupić VII gena wlasnie z którymś z tych silników (raczej k24) i wsadzić do V. Mógł by mi ktoś dokładnie opisać co gdzie i za ile?


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#2 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:47, 19.03.2016

Policz tyle ile kosztuje swap do civica v gena - bardzo tanio 12-15tys :-)
  • 0

#3 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 11:20, 19.03.2016

To żeś grubo wystartował z modem....


  • 0

No Red Line no Fun :)


#4 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:08, 19.03.2016

Co za drogo? :-)
  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:34, 19.03.2016

http://hasport.com/s...es-cd/cdk1.html

 

+ masa pracy przy przeróbce elektryki, strojenie silnika na P28 czy EMU itd.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:14, 20.03.2016

pytam orientacyjnie tylko bo kpl silnik z małym przebiegiem miał ym za darmo. A o całą resztę pytam. Są jacyś ludzie w PL co ogarniają coś takiego??


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:54, 20.03.2016

Zorganizuj łapy i półosie a w każdym regionie znajdziesz warsztaty co tuningują Hondy, zapytaj w dziale regionalnym (w Krakowie np. jest Honda Team Kokotów i Morawicar a strojenia robi np. Grafix ale w podkarpackim np. w Rzeszowie też znajdziesz takich speców).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:37, 21.03.2016

Ja bym wstawiał silnik k24 ze skrzynią bo te 200 kucy skrzynia może długo nie wytrzymać i sprzęgło ... CO do strojenia i odpalenia tego to nie ma większej filozofii, Mamy na forum jedno jajko z silnikiem k24


  • 0

#9 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:12, 22.03.2016

Wsadzanie K-serii gdzie się da to już żadna filozofia jak 10 lat temu, wiele warsztatów to ogarnia. Odpalenie nie jest problemem, nie twierdzę, że nie ma z tym zabawy. Z nową budą więcej roboty jest z osadzeniem silnika w komorze, ale o ile wejdzie i nic nie trzeba będzie ciąć, to dorobienie łap powinno się ogarnąć.

 

Wystarczy wejść na JDM-Option.pl i popatrzeć ile tam projektów tego typu jest. Skoro wchodzi to do CRX-a albo Civica IV generacji, to czemu ma nie wejść do Acco V.


Użytkownik gvader edytował ten post 08:15, 22.03.2016

  • 0

#10 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 22.03.2016

no a ciekawi mnie cena wsadzenia tego na gotowo tzn strojenie itp. 


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#11 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:55, 23.03.2016

Ostatnio był właśnie o tym temat na JDMO. Jajko przygotowane do upalania na Time Attack, czyli zakup budy, wybebeszenie, hebel, zawias, K20 odetkane (kolektory, wydechy, strojenie) to jeżeli dobrze pamiętam było 20 - 25k. Mowa była o cenie wyjściowej bez specjalnych modyfikacji, bo na gotowo ktoś mówił o jakichś 40k, więc podejrzewam, że zakup wsadzenie, wystrojenie to +/- 12 - 15k. Pamiętaj, że silnik to nie wszystko i bardziej bym się zastanawiał nie nad tym jak wsadzić motor, a jak dobrać do tego odpowiednie hamulce ;) Podejrzewam, że z tym może być w tej budzie większy problem, bo do Civiców jest duża baza aftermarketowych części.


Użytkownik gvader edytował ten post 08:55, 23.03.2016

  • 0

#12 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 23.03.2016

tutaj liczysz już ze swapem czy sama robocizna z czesciami bez swapa?


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, swap, k24, VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq