Pany mam takie niecodzienne pytanie. A mianowicie : czy ktokolwiek ogarniał swap k20 lub k24 do V gena?? jakie koszta robocizny i częsci by to wszystko miało ręce i nogi? Bo mam zamiar w UK kupić VII gena wlasnie z którymś z tych silników (raczej k24) i wsadzić do V. Mógł by mi ktoś dokładnie opisać co gdzie i za ile?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:23, 18.03.2016
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#2
Napisano 10:47, 19.03.2016
#3
Napisano 11:20, 19.03.2016
To żeś grubo wystartował z modem....
No Red Line no Fun
#4
Napisano 12:08, 19.03.2016
#5
Napisano 13:34, 19.03.2016
http://hasport.com/s...es-cd/cdk1.html
+ masa pracy przy przeróbce elektryki, strojenie silnika na P28 czy EMU itd.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#6
Napisano 11:14, 20.03.2016
pytam orientacyjnie tylko bo kpl silnik z małym przebiegiem miał ym za darmo. A o całą resztę pytam. Są jacyś ludzie w PL co ogarniają coś takiego??
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#7
Napisano 16:54, 20.03.2016
Zorganizuj łapy i półosie a w każdym regionie znajdziesz warsztaty co tuningują Hondy, zapytaj w dziale regionalnym (w Krakowie np. jest Honda Team Kokotów i Morawicar a strojenia robi np. Grafix ale w podkarpackim np. w Rzeszowie też znajdziesz takich speców).
Happy Owner Never Drives Anything else.
#8
Napisano 14:37, 21.03.2016
Ja bym wstawiał silnik k24 ze skrzynią bo te 200 kucy skrzynia może długo nie wytrzymać i sprzęgło ... CO do strojenia i odpalenia tego to nie ma większej filozofii, Mamy na forum jedno jajko z silnikiem k24
#9
Napisano 08:12, 22.03.2016
Wsadzanie K-serii gdzie się da to już żadna filozofia jak 10 lat temu, wiele warsztatów to ogarnia. Odpalenie nie jest problemem, nie twierdzę, że nie ma z tym zabawy. Z nową budą więcej roboty jest z osadzeniem silnika w komorze, ale o ile wejdzie i nic nie trzeba będzie ciąć, to dorobienie łap powinno się ogarnąć.
Wystarczy wejść na JDM-Option.pl i popatrzeć ile tam projektów tego typu jest. Skoro wchodzi to do CRX-a albo Civica IV generacji, to czemu ma nie wejść do Acco V.
Użytkownik gvader edytował ten post 08:15, 22.03.2016
#10
Napisano 20:12, 22.03.2016
no a ciekawi mnie cena wsadzenia tego na gotowo tzn strojenie itp.
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#11
Napisano 08:55, 23.03.2016
Ostatnio był właśnie o tym temat na JDMO. Jajko przygotowane do upalania na Time Attack, czyli zakup budy, wybebeszenie, hebel, zawias, K20 odetkane (kolektory, wydechy, strojenie) to jeżeli dobrze pamiętam było 20 - 25k. Mowa była o cenie wyjściowej bez specjalnych modyfikacji, bo na gotowo ktoś mówił o jakichś 40k, więc podejrzewam, że zakup wsadzenie, wystrojenie to +/- 12 - 15k. Pamiętaj, że silnik to nie wszystko i bardziej bym się zastanawiał nie nad tym jak wsadzić motor, a jak dobrać do tego odpowiednie hamulce Podejrzewam, że z tym może być w tej budzie większy problem, bo do Civiców jest duża baza aftermarketowych części.
Użytkownik gvader edytował ten post 08:55, 23.03.2016
#12
Napisano 19:26, 23.03.2016
tutaj liczysz już ze swapem czy sama robocizna z czesciami bez swapa?
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, swap, k24, VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych