to dawaj znać czy się coś po wymianie zmieni
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 15:01, 20.03.2016
#17
Napisano 12:06, 21.03.2016
No jak już zmienię, sprawdzę co i jak to napisze co nastąpiło.
#18
Napisano 15:49, 21.03.2016
Prawdopodobnie masz przypieczone pierscienie olejowe. Czesta awaria przy kompleksie glowicy,kompresja nic do tego nie ma.
#19
Napisano 16:50, 21.03.2016
#20
Napisano 16:57, 21.03.2016
Dzięki za info. Spalanie masz i tak małe.
#21
Napisano 02:22, 22.03.2016
#22
Napisano 11:50, 22.03.2016
Nie o stopien sprezania.
#23
Napisano 12:54, 23.03.2016
Panowie według danych diagnostycznych AUTODATA z roku 2007, 2013 ciśnienie sprężania dla silnika F18B2/B4 (rocznikowo 1998 -03) to wartość od 9,3 -14,2 bar
może komuś się przyda przy okazji
luz zaworowy dla ssących 0,24 -028
dla wydechowych 0,28 -0,32
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 12:55, 23.03.2016
#24
Napisano 17:17, 23.03.2016
To tak trochę dziwne dane dane skoro miałem prawie pod 15.
#25
Napisano 21:21, 23.03.2016
Tak podaje Autodata sprawdzałem w kilku wydaniach.
#26
Napisano 21:50, 23.03.2016
#27
Napisano 21:59, 23.03.2016
#28
Napisano 22:52, 23.03.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#29
Napisano 08:16, 24.03.2016
#30
Napisano 13:28, 24.03.2016
Ja miałem
14.8
14.8
14.9
14.8
Na ciepłym...więc może stąd pewna różnica.
Mi takie pasuje
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych