Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Jakie ciśnienie srpężania 1.8 F18B2

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:01, 20.03.2016

to dawaj znać czy się coś po wymianie zmieni


  • 0

#17 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:06, 21.03.2016

No jak już zmienię, sprawdzę co i jak to napisze co nastąpiło.


  • 0

#18 ADAM 83

ADAM 83
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Vti
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Ek4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:49, 21.03.2016

Prawdopodobnie masz przypieczone pierscienie olejowe. Czesta awaria przy kompleksie glowicy,kompresja nic do tego nie ma.


  • 0

#19 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 16:50, 21.03.2016

Jaka jest graniczna kompresja dla tego silnika?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#20 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:57, 21.03.2016

Dzięki za info. Spalanie masz i tak małe.


  • 0

#21 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 02:22, 22.03.2016

Karol pytasz o kompresję czy sprężanie? Chyba 10 barów to taka dolna granica a kompresja 10:1?
  • 0

#22 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 11:50, 22.03.2016

Pytam o kompresje.
Nie o stopien sprezania.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#23 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 12:54, 23.03.2016

Panowie według danych diagnostycznych AUTODATA  z roku 2007, 2013  ciśnienie sprężania dla silnika F18B2/B4 (rocznikowo 1998 -03) to wartość od 9,3 -14,2 bar

może komuś się przyda przy okazji

luz zaworowy dla ssących 0,24 -028

dla wydechowych 0,28 -0,32


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 12:55, 23.03.2016

  • 0

#24 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:17, 23.03.2016

To tak trochę dziwne dane dane skoro miałem prawie pod 15.


  • 0

#25 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:21, 23.03.2016

Tak podaje Autodata sprawdzałem w kilku wydaniach.


  • 0

#26 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 21:50, 23.03.2016

14.2 To mega zdrowy motor znaczy sie?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#27 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:59, 23.03.2016

Pomiar to może się różnić na zimnym i na ciepłym silniku. Stąd pewnie takie wartości
  • 0

#28 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:52, 23.03.2016

Ważne jest też to by kompresja była podobna na każdym cylindrze
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#29 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 08:16, 24.03.2016

Roznice dopuszczalne dla h serii to do 2barow. Tutaj moze byc podobnie aczkolwiek pewnosci nie mam
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#30 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:28, 24.03.2016

Ja miałem 

14.8

14.8

14.9

14.8

Na ciepłym...więc może stąd pewna różnica.

Mi takie pasuje :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq