Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jakie ciśnienie srpężania 1.8 F18B2

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:14, 14.03.2016

Witam.

Szukałem ale nie znalazłem.

Panowie jakie powinno być książkowe ciśnienie sprężania na cylindrach w F18B2 ?


  • 0

#2 ADAM 83

ADAM 83
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Vti
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Ek4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:17, 15.03.2016

Z tego co pamietam to 10.5 bo 1.


  • 0

#3 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:15, 15.03.2016

Stopień sprężania to wiem że 10:1.

Chciałbym wiedzieć jakie ma być ciśnienie na cylindrach.


  • 0

#4 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:05, 15.03.2016

Widzę że nikt nie posiada takiej wiedzy.

Podaje wyniki z pomiaru u mnie.

14,8

14,8

14,9

14,8

 

To tak dla potomnych i dla może jakiegoś porównania.


  • 0

#5 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1175 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:29, 15.03.2016

Jak już się wykuruję :) to Ci podam dane z Autodaty
  • 0

#6 ADAM 83

ADAM 83
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Vti
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Ek4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:36, 15.03.2016

Sprezanie masz ladne w czym problem?


  • 0

#7 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 576 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:30, 16.03.2016

silniki  czterosuwowe z zapłonem iskrowym

                  Pspr = 0,125 x ε

b). silniki czterosuwowe z zapłonem samoczynnym

                  Pspr = 0,21 x ε

      gdzie:

           Pspr – ciśnienie sprężania w (MPa)

           ε – stopień sprężania badanego silnika

           0,125 i 0,21 – wartości stałe 
Dla potomnych.



Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:30, 17.03.2016

Sprezanie masz ladne w czym problem?

Hmmm ... spalanie oleju mi się nie podoba.

Sprawdzam tylko pewne rzeczy.


  • 0

#9 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:51, 18.03.2016

Duszek, pod kątem wycieków pewnie posprawdzałeś? Jaką oliwę masz?


  • 0

#10 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:35, 18.03.2016

Millers 5W50 ... ale muszę chyba zmienić na 10W40.

Robiłem remont silnika w tamtym roku ale tylko górnej części i od tamtej pory wzrosło spalanie czego właśnie się obawiałem.


  • 0

#11 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:07, 18.03.2016

dużo Ci bierze?


  • 0

#12 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:30, 19.03.2016

no na 6500 km zeżarł 1240ml.


  • 0

#13 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:36, 19.03.2016

to sporo rzeczywiście, ale nie ma jeszcze tragedii, mi tyle mniej więcej brał jak miałem zalany Castrolem, ale Ty masz dobrą oliwkę, nie mam pomysłu niestety co może być u Ciebie


  • 0

#14 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:29, 20.03.2016

Z ciekawości, co dokładnie zrobiłeś w ramach remontu i jak to wpłynęło na zużycie? Jakie było przed/po?


  • 0

#15 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:58, 20.03.2016

W poprzednim okresie między wymianami oleju pobrał mi 1250ml na około 10 000km.

Teraz podobny pobór miałem na odcinsku 6500 km.

Remont wynikł z powodu strzału paska rozrządu po 40 000km co nie powinno się zdarzyć ale się zdarzyło.

Wymieniony został rozrząd, zawory ssące bo wszystkie były pogięte, uszczelniacze na zaworach (wszystkie),uszczelki itp.

Góra zrobiona ale dołu nie ruszałem.

W sumie wzrost spalania oleju mnie jakoś nie dziwi po takim zabiegu.

Wiem że nie ma masakry jeszcze w spalaniu oleju ale prawdopodobnie będę zmieniał olej (po rozmowach z Croom'em) na MOTUL 10W40 Sinergie+ 6100


Użytkownik Duszek edytował ten post 14:58, 20.03.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq