XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpanie po odjęciu gazu na pierwszym i drugim biegu
#16
Napisano 10:00, 13.03.2016
#17
Napisano 15:18, 13.03.2016
Bez obrazy kolego, ale luzy na przegubie i różnicowym jesteś w stanie samemu wykluczyć - bo co jest trudnego w tym? Za rączkę Ci nikt nie pokaże, taka jest prawda. Moim skromnym zdaniem lepiej jest wykazać się też własną inicjatywą, a nie "napisze na forum, może mi powiedzą - a ja sobie spokojnie poczytam i rączek nie pobrudzę"
#18
Napisano 11:12, 15.03.2016
Bez obrazy kolego, ale luzy na przegubie i różnicowym jesteś w stanie samemu wykluczyć - bo co jest trudnego w tym? Za rączkę Ci nikt nie pokaże, taka jest prawda. Moim skromnym zdaniem lepiej jest wykazać się też własną inicjatywą, a nie "napisze na forum, może mi powiedzą - a ja sobie spokojnie poczytam i rączek nie pobrudzę"
Również bez obrazy kolego, ale ja mam pojęcie o samochodach i rączki brudzę często. W mojej wypowiedzi chodziło mi o sprawdzone przyczy takiego zachowania, a nie wszystkie możliwe. Po co? Po to by nie sprawdząc wszystkiego tylko skupić się na najczęściej występujących usterkach. Nie piszę z tego tematu pracy magisterskiej i nie potrzebuję teoretycznych rozważań. Mam nadzieję, że teraz mnie dobrze zrozumiałeś.
#19
Napisano 12:27, 15.03.2016
Niestety ale nie jest to teoretyczne rozważanie tylko poparte doświadczeniem. I znam nie jeden przypadek że takie rzeczy działy się przez sprzęgło lub mechanizm, ewentualnie przeguby. Musisz to sprawdzić i innej opcji niema. Peace
#20
Napisano 13:02, 15.03.2016
OK. Sprawdzę w najbliższym czasie. Ale zacznę od przepustnicy, bo tą zawsze warto przeczyścić.
#21
Napisano 22:20, 15.03.2016
A po czyszczeniu kalibracja nie zawsze sie udaje. Bynajmniej w moim przypadku probowalem wszystkiego to co z forum wyczytalem i... Nie chciały sie obroty ustawic. Musialem ba kompa jechac i kazimierz wielki w plecy;-)
jakaś wyraźna poprawa po czyszczeniu?
#22
Napisano 13:52, 12.05.2016
Doszły do tego dźwiękowe objawy (coś jak pohukiwanie sowy) podczas ruszania na "półsprzegle". Nie dzieje się to za każdym razem ale co jakiś czas się to odzywa? Czy tak brzmi w accordzie kończące się łożysko wyciskowe sprzegła?
#23
Napisano 07:41, 13.05.2016
U mnie brzmiało tak kończące się sprzęgło spiekowe... Nie mówię że u Ciebie też tak na pewno jest, aczkolwiek bierz pod uwagę to, że i tak chyba skrzynie zrzucić trzeba będzie aby to obadać.
#24
Napisano 08:28, 13.05.2016
#25
Napisano 11:04, 13.05.2016
#26
Napisano 14:16, 13.05.2016
#27
Napisano 14:17, 13.05.2016
masz na mysli przy ruszaniu taki popisk jakby sie np pompa wspomagania zacierala?
Dokładnie tak. Bardzo podobny dzwięk!
#28
Napisano 17:56, 13.05.2016
Odpada sprzęgło, zmienione 10kkm temu wraz z tuleją.
Demony? Diabły silnikowe?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#29
Napisano 19:38, 15.05.2016
Pomimo różnicy generacji mam ten sam problem co Ty Fyjox
W ogóle każde wbicie biegu wiąże się z szarpnięciem i 'kangurowaniem'. Fakt są momenty kiedy trafię dokładnie w ten punkt prędkości obrotowej (2,5 tyś obr/min) co nie szarpnie ale to się zdarzy raz na jakiś czas. Poza tym... każde odpuszczenie gazu i muśnięcie pedału powoduje
#30
Napisano 20:04, 16.05.2016
Juz gdzies byl temat na forum wydaje mi sie ze to jest jakas wada wersji przed liftem
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, szarpanie, żabki, kangurki, szarpanie na pierwszym, szarpanie na jedynce
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych