Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Szarpanie po odjęciu gazu na pierwszym i drugim biegu

VII szarpanie żabki kangurki szarpanie na pierwszym szarpanie na jedynce

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#16 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:00, 13.03.2016

Raczej chciałbym posłuchać tego co kto miał, jak sprawdził i czy rozwiązało problemami wrażenie, że ta dyskusja zmierza w kierunku techniczno naukowego gdybania :-)
  • 0

#17 yotomeczek86

yotomeczek86
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:CM7
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:18, 13.03.2016

Bez obrazy kolego, ale luzy na przegubie i różnicowym jesteś w stanie samemu wykluczyć - bo co jest trudnego w tym? Za rączkę Ci nikt nie pokaże, taka jest prawda. Moim skromnym zdaniem lepiej jest wykazać się też własną inicjatywą, a nie "napisze na forum, może mi powiedzą - a ja sobie spokojnie poczytam i rączek nie pobrudzę" 


  • 0

#18 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:12, 15.03.2016

Bez obrazy kolego, ale luzy na przegubie i różnicowym jesteś w stanie samemu wykluczyć - bo co jest trudnego w tym? Za rączkę Ci nikt nie pokaże, taka jest prawda. Moim skromnym zdaniem lepiej jest wykazać się też własną inicjatywą, a nie "napisze na forum, może mi powiedzą - a ja sobie spokojnie poczytam i rączek nie pobrudzę" 

Również bez obrazy kolego, ale ja mam pojęcie o samochodach i rączki brudzę często. W mojej wypowiedzi chodziło mi o sprawdzone przyczy takiego zachowania, a nie wszystkie możliwe. Po co? Po to by nie sprawdząc wszystkiego tylko skupić się na najczęściej występujących usterkach. Nie piszę z tego tematu pracy magisterskiej i nie potrzebuję teoretycznych rozważań. Mam nadzieję, że teraz mnie dobrze zrozumiałeś.


  • 0

#19 yotomeczek86

yotomeczek86
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:CM7
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:27, 15.03.2016

Niestety ale nie jest to teoretyczne rozważanie tylko poparte doświadczeniem. I znam nie jeden przypadek że takie rzeczy działy się przez sprzęgło lub mechanizm, ewentualnie przeguby. Musisz to sprawdzić i innej opcji niema. Peace ;) 


  • 0

#20 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:02, 15.03.2016

OK. Sprawdzę w najbliższym czasie. Ale zacznę od przepustnicy, bo tą zawsze warto przeczyścić. :)


  • 0

#21 Kondi

Kondi
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:20, 15.03.2016

A po czyszczeniu kalibracja nie zawsze sie udaje. Bynajmniej w moim przypadku probowalem wszystkiego to co z forum wyczytalem i... Nie chciały sie obroty ustawic. Musialem ba kompa jechac i kazimierz wielki w plecy;-)

jakaś wyraźna poprawa  po czyszczeniu?


  • 0

#22 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:52, 12.05.2016

Doszły do tego dźwiękowe objawy (coś jak pohukiwanie sowy) podczas ruszania na "półsprzegle". Nie dzieje się to za każdym razem ale co jakiś czas się to odzywa? Czy tak brzmi w accordzie kończące się łożysko wyciskowe sprzegła?


  • 0

#23 yotomeczek86

yotomeczek86
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:CM7
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:41, 13.05.2016

U mnie brzmiało tak kończące się sprzęgło spiekowe... Nie mówię że u Ciebie też tak na pewno jest, aczkolwiek bierz pod uwagę to, że i tak chyba skrzynie zrzucić trzeba będzie aby to obadać.


  • 0

#24 adkrzywda

adkrzywda
  • Forumowicz
  • 248 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:28, 13.05.2016

A może to po prostu ta hałasująca tulejka, której koszt w aso to chyba ok 30zł ? Poszukaj na forum był o tym temat.
  • 0

#25 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:04, 13.05.2016

masz na mysli przy ruszaniu taki popisk jakby sie np pompa wspomagania zacierala?;)
  • 0

#26 adkrzywda

adkrzywda
  • Forumowicz
  • 248 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:16, 13.05.2016

Yyy nie wiem bo jeszcze nigdy mi się pompa nie zacierała. Jak poszukasz na forum to były tematy o tej tulejce, nawet niektórzy filmiki wrzucali. Generalnie głos podobny jakby coś się przycierało. Mnie się kilka razy to przydarzyło, ale ostatnio może z rok temu. Chyba nauczyłem się odpowiednio ruszać, tak żeby wstydu nie było ; )
  • 0

#27 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:17, 13.05.2016

masz na mysli przy ruszaniu taki popisk jakby sie np pompa wspomagania zacierala? ;)

Dokładnie tak. Bardzo podobny dzwięk!


  • 0

#28 Fyjox

Fyjox
  • Forumowicz
  • 121 postów
  • Skąd:Dębica/Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 13.05.2016

Wracając do tematu - czy jest jakiś konkretny powód tego szarpania? Przy próbie delikatnej jazdy, tylko muskając pedal gazu, przy każdym naciśnięciu jest to szarpniecie, jakby ktoś z tyłu pociągnął i puścił.
Odpada sprzęgło, zmienione 10kkm temu wraz z tuleją.


Demony? Diabły silnikowe?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#29 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:38, 15.05.2016

Pomimo różnicy generacji mam ten sam problem co Ty Fyjox   :glaszcze:

W ogóle każde wbicie biegu wiąże się z szarpnięciem i 'kangurowaniem'. Fakt są momenty kiedy trafię dokładnie w ten punkt prędkości obrotowej (2,5 tyś obr/min) co nie szarpnie ale to się zdarzy raz na jakiś czas. Poza tym... każde odpuszczenie gazu i muśnięcie pedału powoduje  :jogging:


  • 0

#30 masza22

masza22
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:seden
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 16.05.2016

Juz gdzies byl temat na forum wydaje mi sie ze to jest jakas wada wersji przed liftem


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, szarpanie, żabki, kangurki, szarpanie na pierwszym, szarpanie na jedynce

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq