Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zawieszenie TEIN BASIC

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 bialash8me

bialash8me
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 08.03.2016

Witam, czy ma ktoś w swoim accordzie zawieszenie TEIN BASIC? Myślę nad zakupem tego gwintu ale wcześniej chciałbym trochę się rozeznać także proszę o opinie. Pozdrawiam :-)
Link do zawieszenia: http://www.coilover....08-11-fwd-.html
  • 0

#2 bialash8me

bialash8me
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:22, 11.03.2016

:>
  • 0

#3 Nukh

Nukh
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa/Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type R GT
  • KM:310
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:FK2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:04, 11.03.2016

Coś mały odzew. :) Sam nie kojarzę, żeby któryś forumowicz używał tego modelu. Jeżeli chodzi o Teina to zwykle jest to Tein Street Advance i jakiś specjalnych narzekań nie widziałem.


  • 0

#4 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 09:14, 11.03.2016

Wlasnie sam jestem ciekawy opini, moge kupic zestaw tein za 400F co na gwint wydaje sie ciekawa oferta.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#5 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:19, 11.03.2016

Głowy nie dam, ale coś mi świta że Basic od Advance różni się tym, że do tego pierwszego nie da się podłączyć modułu EDFC, a do drugiego tak, ale lepiej to sprawdzić na wszelki wypadek.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#6 Mateusz2000

Mateusz2000
  • Forumowicz
  • 177 postów
  • Skąd:Potok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS Sport
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:14, 11.03.2016

Ja mam TEIN, co prawda super street w VI i nie narzekam oprócz tego że trochę rdzewieje ale to jest do ogarnięcia. Talerzyki się zapiekają więc trzeba dbać ale to chyba w każdym gwincie należy robić. Niewiem czym się różni od BASIC więc tylko piszę swoje odczucia. Regulacja twardości działa prawidłowo. Zawias stosunkowo twardy nawet na miękkim ustawieniu ale da się przeżyć. 


Użytkownik Mateusz2000 edytował ten post 18:15, 11.03.2016

  • 0

Mój Accordzik --->2a175ff66901dc6f.jpg


#7 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 18:59, 11.03.2016

Ja mam Street Advance niecałe dwa lata, dwie zimy za mną, ostatnio dokładnie oglądałem i na żadnym nie ma grama rdzy.


  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#8 bialash8me

bialash8me
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:14, 12.03.2016

A jak z twardoscia w Street advance?
  • 0

#9 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:19, 12.03.2016

Raczej miękki, na maksymalnym tłumieniu jest tylko trochę twardszy od serii, ale to wystarczy do dużo lepszego prowadzenia. Do miasta wg mnie idealny.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#10 Sir-Shrek

Sir-Shrek
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1,8
  • Wersja:HB
  • KM:180
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:45, 12.03.2016

Jak maksymalnie wysoko da się ustawić gwint tein advence? Gdzieś wyczytałem, że przód -40mm i niżej, tył -20mm. Tył całkiem ok, ale 40mm z przodu to dla mnie za nisko.
Masz może zdjęcie jak to u Ciebie wygląda.

Użytkownik Sir-Shrek edytował ten post 17:46, 12.03.2016

  • 0

#11 kaleba

kaleba
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Wola Filipowska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:23, 29.03.2016

Ja przymierzam sie wlasnie do zakupu teina street advance. Obecnie mam amory seria plus sprezyny obnizajace eibach pro kit. Jakbuscie to porownali do tego seta teina?
  • 0

#12 micmat87

micmat87
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:199 ;)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 03.05.2016

No chłopaki wypisywać się bo tez jestem zainteresowany TEIN Street Advance.

Wnioskuje ze twardość od razu można skręcać na maxa i będzie komfortowo?  

Czy na max utwardzeniu jest naprawdę tak mało odczuwalna różnica?

Czy kupując taki zawias trzeba coś dokupować jeśli planuje obniżenie przód i tył kolo 3cm? (to mój pierwszy zawias)

Jednym słowem - czy takie pieniądze za taki zawias się opłaca i będzie czuć różnice podczas agresywniejszej jazdy?


  • 0

#13 carpe_diem

carpe_diem
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Kozienice Oslo
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:09, 03.05.2016

Ja jak skreconego mam na maksa to samochod na naszych drogach podskakuje tzn potrafi stracic przyczepnosc na kolach 19 powyzej 100km/h.Regulacje mam 16 stopniowa.na 16 to tak jak seria,12 to eibachy i oem amory.Mam kupione cambery na przod i tyl.Przod byl kupiony tylko po to by schowac felge do srodka bo et 45 przy 8,5cala.Tyl po obnizeniu i zbieznosci i tak pokazal -2.Ale boje sie pomyslec ile bylo by bez camberow.Tein jest warty kupienia,ja osobiscie polecam Ci JDL Performance i co do ceny zakupu jak i jakosci montazu(choc nie sa tani z edfc montazem powiedzieli 900zl w zeszlym roku)Zakrety bedziesz mogl pokonywac o jakies 20%-30% szybciej.


  • 0

#14 micmat87

micmat87
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:199 ;)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:39, 03.05.2016

Ja jak skreconego mam na maksa to samochod na naszych drogach podskakuje tzn potrafi stracic przyczepnosc na kolach 19 powyzej 100km/h.Regulacje mam 16 stopniowa.na 16 to tak jak seria,12 to eibachy i oem amory.Mam kupione cambery na przod i tyl.Przod byl kupiony tylko po to by schowac felge do srodka bo et 45 przy 8,5cala.Tyl po obnizeniu i zbieznosci i tak pokazal -2.Ale boje sie pomyslec ile bylo by bez camberow.Tein jest warty kupienia,ja osobiscie polecam Ci JDL Performance i co do ceny zakupu jak i jakosci montazu(choc nie sa tani z edfc montazem powiedzieli 900zl w zeszlym roku)Zakrety bedziesz mogl pokonywac o jakies 20%-30% szybciej.

Dla tych którzy będą zakładać pierwszy raz (jak ja ^^) gwintowane zawieszenie, proponuje aby użytkownicy opisali czy potrzebne są własnie jak w przypadku powyżej cambery jakieś dodatkowe "pillowy" (sam nie wiem co to jest ale gdzieś tam przewinęło się przez oczy:))

Co to jest edfc?


  • 0

#15 carpe_diem

carpe_diem
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Kozienice Oslo
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:43, 03.05.2016

EDFC-modul redulujacy twardosc zawieszenia z kabiny samochodu,nie trzeba krecic kluczem i sie zatrzymywac :) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq