Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zawieszenie TEIN BASIC

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 Sir-Shrek

Sir-Shrek
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1,8
  • Wersja:HB
  • KM:180
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 03.05.2016

A jest szansa ustawić ten sąsiad tak wysoko jak seria? Albo ile najmniej da się go obnizyc?
  • 0

#17 Kanjozoku

Kanjozoku
  • Forumowicz
  • 2 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sir
  • KM:180
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Hb
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:22, 17.10.2016

A ja bym chcial zobaczyć jak wyglada auto Max obniżone na tym zawieszeniu ?
Chodzi mi o street Advence bo tez myśle go kupić

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Użytkownik Kanjozoku edytował ten post 15:22, 17.10.2016

  • 0

#18 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:15, 09.12.2016

Panowie jest ktoś może świeżo po założeniu tego tein bo też myślę nad jego zakupem ? Tylko Street advance jest z opcją siły tłumienia ?
A Street basic to tylko góra dół ?
  • 0

#19 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:44, 09.12.2016

No właśnie... BASIC zakładać chyba mija się z celem w Accordzie?
  • 0

#20 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:03, 09.12.2016

Teraz ma seryjne amory i ebiach sprężyny ale to nie jest rozwiązanie bo amor mówią juz pa pa . A 3.5 tys za zawieszenie ISC to dosyć sporo . Wiem ze towar robi robotę no ale . Dlatego myślę o tym tein.
  • 0

#21 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 18:17, 16.12.2016

Hej, jako że sporo osób mnie już pytało na priv czy warto brać Tein'a, to pozwoliłem sobie powycinać trochę z tych konwersacji i wrzucam tu na forum, może komuś to da jakiś obraz. Za sensowność całości odpowiadam tylko połowicznie, bo jak wspomniałem jest to ulep z paru różnych konwersacji ;-)

 

 

Hej, Oki, to po kolei   ;-) 
Wg mnie od razu kręć na maxa, wszystko inne będzie podobne do serii. Pamiętaj żeby nie zostawiać regulacji na maksie, tylko jak dojedziesz do końca to cofnij lekko do tyłu tak żeby "zaskoczyło".
Generalnie twardość zawieszenia zależy od sprężyn, amortyzator tylko tłumi, ale jak dasz na najtwardsze to poczujesz różnicę.
Do zestawu nie trzeba nic dokupować, nie słyszałem o "pillowach", ale słyszałem o "upper mountach", i to się przekłada ze starych amortyzatorów, więc nie ma się czym przejmować. Jeśli masz xenony to trzeba też przełożyć pierścień do czujnika poziomowania z przedniego, chyba lewego amortyzatora ale to mechanik też zrobi bez problemu. On jest na wcisk, więc nie trzeba nic kombinować. 
Czy się opłaca to zależy od twoich oczekiwań. Jak chcesz zawias sportowy, gdzie auto zachowuje się jak gdyby zawieszenia w ogóle nie było to lepiej odpuścić. Jeśli chcesz żeby dało się jeździć po mieście, ale z lekko usportowionym charakterem to wg mnie to najlepszy wybór.

 

 

Ja jestem bardzo zadowolony z tego zawiasu. Szukałem zawiasu komfortowego, który poprawi zachowanie auta na drodze a przy okazji nie będzie zbyt twardy, i ten Tein SA wg mnie to był strzał w dziesiątkę. Jest dosyć miękki, ma regulację tłumienia, w porównaniu z serią na najtwardszym ustawieniu jest tylko trochę sztywnej, wg mnie w zupełności wystarczy, ale to już zależy od twoich preferencji. Ja z tym jeżdżę już dwa lata, czasem myślę że za twardo, czasem że za miękko. Wg mnie to dobry kompromis. Dobrze wchodzi w zakręty, ale najlepiej czuć na autostradzie przy dużych prędkościach. Na serii przy 200km/h zaczynało bujać i było nieprzyjemne, a z tym zawiasem jedziesz 230 i nie czujesz różnicy, poza szumem wiatru. Stabilnie jak przy setce. Miękkich ustawień bym nie zalecał gdyż będzie bujać, chyba że lubisz bardzo spokojną jazdę, wtedy komfort zapewne skoczy mocno w górę, ale tego nie testowałem jakoś specjalnie poza samym początkiem kiedy kupiłem ten zawias. Korozji po dwóch latach też ani śladu, tym bardziej że konserwację podwozia robiłem przed założeniem nowych amortyzatorów, więc nie są pokryte konserwacją, a mimo to nie dzieje się zupełnie nic z nimi.  Jeśli szukasz czegoś zbliżonego do serii tylko lepszego i z regulacją wysokości to mogę polecić z czystym sercem   ;-)

 

Jeśli chodzi o naprawianie to nie wiem, gdyż do tej pory nie miałem takiej potrzeby   ;-) po dwóch latach na przeglądzie wyszła sprawność rzędu 86%, więc wg mnie ok. Ile zjechałem to nie wiem, bo nie sprawdzałem jak było na serii. Moje zdanie jest takie, że autem ma się jeździć dobrze, tzn ma zarówno prowadzić się stabilnie jak i komfortowo, a jeśli da się jeszcze zyskać na wyglądzie to należy to zrobić, ale bez przesady. Czy brać Teina czy ISC to trudno powiedzieć, bo obydwa mają zwolenników. Najlepiej by było gdybyś przejechał się, może na jakimś zlocie, i sam zobaczył jak auta z tymi amortyzatorami się zachowują. Ja przejechałem się na Teinie SuperStreet (poprzednik Street Advance) u Mikołaja, spasowało mi to i kupiłem. Z tego co piszesz to z tego Teina powinieneś być zadowolony   ;-)

 

Nie mam camberów, zbieżność jest na poziomie -2%, lekko tnie, ale póki co nie mam z tym problemów, chociaż nie dobrze by było się tym zająć. Gdybym robił większe przebiegi niż obecnie (10-15tyś rocznie) to pewnie bym założył regulowane. Jak masz możliwość to kupuj. Twardości nie zmieniam wcale, mam ustawione na najtwardsze i wg mnie jest ok, choć czasem bym chciał się pobawić czymś twardszym   ;-) Kiedyś myślałem o EDFC, ale słyszałem że automatyczna regulacja reaguje z opóźnieniem więc sobie dałem spokój.

 

 

Update z grudnia 2016: Robiłem niedawno przegląd, i wynik amortyzatorów był w okolicach 84%, w dalszym ciągu brak jakichkolwiek rdzawych plamek


  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#22 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:38, 16.12.2016

Kurcze spoko lektura . Wielkie dzięki z mojej strony na odp . Szukam go w jak najlepszej cenie =)
  • 0

#23 Siechoł

Siechoł
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 15.08.2018

Witam, Czy tein Street advance na max podwyższonej opcji regulacji ma -29 mm przód,-30mm tył w porównaniu do serii czy źle rozumiem? ( tabela z linku) Jakiś plan w głowie siedzi żeby obniżyć trochę auto ale chciałem max -30 mm a tu na starcie jeśli byłoby -29 to jakbym bym gdzieś obcierał ( słaby wjazd) to nie mógłbym podwyższyć 🤔Ktoś jest w stanie napisać co i jak? Da się ustawić np -20 mm od serii przód?czy te -29 i wyżej się nie da? Dopiero zaczynam lekturę z zawieszeniem gwintowanym może dla kogoś to głupie pytanie a -30 to śmiech a nie gleba ale u mnie to kluczowe pytania co do kupna gwintu

http://www.jdl-perfo...sb48-91ss2.html

Użytkownik Siechoł edytował ten post 19:22, 15.08.2018

  • 0

#24 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 00:24, 18.08.2018

Też mi ta tabela nie dawała spokoju, ale na szczęście nic takiego się nie dzieje. Na najwyższym ustawieniu jest wyżej niż na serii, wygląda to fatalnie, ale potem opuszczasz w dół ile ci pasuje.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#25 Siechoł

Siechoł
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:45, 18.08.2018

cthsqd dzięki za odpowiedź 😉 bardzo cieszy mnie to info. Może ktoś jeszcze to potwierdzić? 😁
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq